AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

Ik heb Battlefield 4 nu op de ps4. Gaaf spel alleen ik ben echt mega slecht. Ik ben meer een pc gamer, vind die controller maar k*t.
Zit eigenlijk te wachten op een goeie race game

Ik zit op driveclub te wachten ook maar die is uitgesteld helaas

BF4 is wel echt vet, heb er 145uur inzitten maar al een hele tijd niet meer gespeeld. Als je in een goeie squad zit kun je ieder potje zo'n beetje winnen aangezien veel lui echt slecht zijn.

Trouwens, ik ben een console gamer maar moest ook heel erg wennen met BF4, in het begin kon ik er ook niks van. Even doorzetten dus.

BF4 is wel echt vet, heb er 145uur inzitten maar al een hele tijd niet meer gespeeld. Als je in een goeie squad zit kun je ieder potje zo'n beetje winnen aangezien veel lui echt slecht zijn.

Trouwens, ik ben een console gamer maar moest ook heel erg wennen met BF4, in het begin kon ik er ook niks van. Even doorzetten dus.

Ik was ook altijd COD gewend, dat is gewoon dik rushen. Battlefield vergt gewoon iets meer tactiek en geduld. Als je gaat rushen haal je het in ieder geval sowieso niet.

Ook al een dikke 2 maanden geen bf4 meer gespeeld, k*t lag steeds.

Schijnt nu wel soepel te lopen volgens Gamekings, zelf nog niet geprobeerd. Misschien binnenkort maar weer eens wat knallen als ik Watchdogs heb uitgespeeld.

A.s. woensdag komt eindelijk de demo uit van UFC!!! :)

Ook al een dikke 2 maanden geen bf4 meer gespeeld, k*t lag steeds.

BF4 werkt perfect hoor. Ik had eerst ook last van lag, bleek gewoon aan mijn internet te liggen. Heb toen een kabel getrokken en heb nu een snelheid van 80MB/S op mijn PS4 en nergens meer last van. Daarnaast hebben ze nu ook "high performance servers" in gebruik genomen.

Schijnt nu wel soepel te lopen volgens Gamekings, zelf nog niet geprobeerd. Misschien binnenkort maar weer eens wat knallen als ik Watchdogs heb uitgespeeld.

Hoe is Watchdogs??

Tot nu toe vind ik Watchdogs niet heel geweldig om eerlijk te zijn.
Maar heb er nog niet zoveel uurtjes in zitten.
Zit nu volop Killzone te spelen.

Ben wel erg benieuwd naar Destiny hoe meer ik er van zie hoe meer zin ik er in krijg.

Killzone vond ik echt zwaar bagger. Watchdogs is opzich wel vermakelijk maar heb nog amper verhaalmissies gedaan. De paar die ik heb gedaan waren wel goed. Punt is gewoon dat het een van de paar games is die nog enigszins de moeite waard is om voor de PS4 te halen.

De E3 komt eraan dus dan zullen we wel veel info krijgen over nieuwe games voor de PS4.

Ik had al een beetje het idee dat Watchdogs zou gaan tegenvallen, vandaar dat ik hem ook niet heb gekocht. Wacht wel totdat ie voor een leuke prijs in de winkel ligt.

Maar niemand wacht hier op UFC??

Ufc vind ik echt driemaal niks

UFC zag er wel goed uit maar ik denk niet dat ik die ga kopen, niet echt mijn ding.

Eindelijk een goede game op de PS4, The last of us remastered. In ieder geval voor mensen die hem niet op de ps3 hebben gespeeld. Ber er nog maar net mee begonnen dus kan er nog niet veel over zeggen.
Meer mensen die hem hebben gehaald?

Nope staat al half jaar uit zowat

Wacht op driveclub

add me voor bf4 of andere shit Drunken_BE

Zal ik morgen even doen. BF4 wel al heel lang niet meer gespeeld. Las dat er weer een nieuwe uitbreiding uit was gekomen. Net als Rob heb ik ook niet zoveel tijd meer over, was nu toevallig een weekje vrij dus kan mooi the last of us spelen. Moet wel zeggen dat het echt niet die 10 verdient die iedereen de game toekende.

Voor liefhebbers van deze oudere ps1 titels is oddworld new n tasty verkrijgbaar, een remake van oddworld abe oddesy. Erg vermakelijk weer vind ik!

heb zelf nog een ps3 en speel sporadisch nog ghosts (vind ik echt keihard tegenvallen vergeleken met bo2). battlefield vind ik niks en watch dogs trekt me ook niet na alle verhalen. denk dat het voor mij geen meerwaarde heeft nu al een ps4 te kopen en dan niks te spelen. misschien dat de nieuwe cod wat is..

Destiny -> IN

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Eindelijk een goede game op de PS4, The last of us remastered. In ieder geval voor mensen die hem niet op de ps3 hebben gespeeld. Ber er nog maar net mee begonnen dus kan er nog niet veel over zeggen.
Meer mensen die hem hebben gehaald?

Gisteren uitgespeeld.
Beste. Game. Ooit.

Terug
Naar boven