Fitness Seller

Het grote Playstation 4 topic

Hohhhhhhh ;\ misschien dan, moet k wel beetje op tijd klaar zijn met train

Ik ook. Ben nu overgestapt op de AF5 en de BAL voor de verandering..

Ik wacht wel nog steeds op een soort van claymore, heb nu alleen semtex en frags maar niets om op de muur te plakken wanneer er iemand langs komt... Mijn speelstijl is meestal met een Light machine gun bij een raam gaan zitten en mijn rug dekken met een claymore :) dikke killstreaks dan

Ik wacht wel nog steeds op een soort van claymore, heb nu alleen semtex en frags maar niets om op de muur te plakken wanneer er iemand langs komt... Mijn speelstijl is meestal met een Light machine gun bij een raam gaan zitten en mijn rug dekken met een claymore :) dikke killstreaks dan

haha lekker campen

Laatst bewerkt:
Heb echt al weer moeilijk veel zin om te PS'en.

Idem. Te weinig tijd. Fack.

BAL is ziek.
Standaard ADS is al nice, waardoor je al 1 minder attachment hoeft te gebruiken.
Ben in een paar uurtjes van 1 naar level 37 gegaan, x2 XP is ideaal.

Claymores zijn voor f**gots. Blij dat ze er niet zijn.

Damn, krijg toch echt wel de neiging om COD ook te gaan halen, heb nog niemand negatief over die game gehoord.

Kopen boys. Spel is ziek.

Ps3 verkopen, mooi voor de feestdagen. Vast wel een vader die nog een PS3 wil kopen voor zijn zoon(tjes). Zo heb ik het vorig jaar nog gedaan, binnen een week was ie weg.

BAL is ziek.
Standaard ADS is al nice, waardoor je al 1 minder attachment hoeft te gebruiken.
Ben in een paar uurtjes van 1 naar level 37 gegaan, x2 XP is ideaal.

Claymores zijn voor f**gots. Blij dat ze er niet zijn.

Haha, ja man.
Ik vind alleen de AK-12 super fijn en wissel niet graag van wapens.
Zou ik sowieso meer moeten doen i.v.m. exp. wat je unlocked..

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Het spel is ook niet meer gemaakt 'wie-maar-de-beste-kd/ratio-heeft-staat-bovenaan'.
Je moet nu echt de vlaggen stelen of een hardpoint verdedigen om een goede score te krijgen.
Dat is een ++++++++++++

Nee marcel, dan doen we straks helemaal geen fucking BF4 meer.

:roflol:

fucking epic

Terug
Naar boven