- Waardering
- 666
lang bedoel je, groot niet meer na je winterstop.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hahaha nee man lijkt zo op die foto, die lange frans is ****ing 2 meter ofzo, ik had ook liever niet dat hij ook op de foto ging maarja.
1.77 cm ben ik. Ik had liever wat langer willen zijn maarja heb jij weleens een lange indo gezien? Ik ben allang blij dat ik geen kleine pik heb.
bevestigt toch maar weer dat wij pinda's er jonger uitzien dan dat wij in werkelijkheid zijn, wat ik toch zeker een voordeel vind![]()

Alle Indo's zijn namelijk gemengdbloedig, anders zou je een Indonesier zijn.bevestigt toch maar weer dat wij pinda's er jonger uitzien dan dat wij in werkelijkheid zijn, wat ik toch zeker een voordeel vind![]()
!!! Alleen heel soms kan het ook in je nadeel werkenSorry Loo (en Ryu),
We kunnen niet meer daten. Ik vind het nogal een afknapper als jongens maar 1 a 2 cm groter zijn dan ik.
Sorry Loo (en Ryu),
We kunnen niet meer daten. Ik vind het nogal een afknapper als jongens maar 1 a 2 cm groter zijn dan ik.
Epic selfowning, aangezien ik ook niet date met meiden met kleinere borsten dan ik.

Of er iets tussen de benen heeft hangen die maar een paar centimeter korter dan die van jou is?![]()