- Waardering
- 224
@Mikki, niet bi, maar af en toe een vrouw tussendoor heb ik geen problemen mee. Sowieso zoenen niet.
jij was toch zo'n gothic type, of? ..die zijn per definitie bi, schijnt erbij te horen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Mikki, niet bi, maar af en toe een vrouw tussendoor heb ik geen problemen mee. Sowieso zoenen niet.
Dat is ****ing sexy. Ik noemde het altijd 'punaniketsen'. 
jij was toch zo'n gothic type, of? ..die zijn per definitie bi, schijnt erbij te horen.

Ja, jij hebt geluk dat je nog een keuze hebt. Voor ons hetero mannen is het gek worden of alleen blijven.@Mikki, alleen coïtus eigenlijk, zou gek worden van een vrouw in een relatie.
Ja, jij hebt geluk dat je nog een keuze hebt. Voor ons hetero mannen is het gek worden of alleen blijven.
Ja, jij hebt geluk dat je nog een keuze hebt. Voor ons hetero mannen is het gek worden of alleen blijven.

Uiteraard.
Na, dat vind ik niet zo bevredigend.Tenzij je gewoon wat rondhumpt... is perfect mogelijk hoor![]()

Nah, het is gewoon zo. Een relatie kan je veel meer bieden dan een simpele one night stand dat kan.

de wereld vergaat
@ meiscream:
wanneer mogen wij jouw hoofd aanschouwen![]()