AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Krijg een wit scherm, geen plaatje. Jammer hoor.

Omg

echt eng die foto huntelaar :|

Droogkloot :D

Niks mis met kleine borsten.. Had een tijdje terug een meisje in Zweden met cup G ... Sorry, maar dat is mij veeeeeeeel te groot.

Ja daar noem je ook wat. Dat is weer het andere uiterste. Bovendien zijn dat soort meiden meestal kkdik.

Zweden heeft overigens genoeg moois te bieden:p

Ja daar noem je ook wat. Dat is weer het andere uiterste. Bovendien zijn dat soort meiden meestal kkdik.

Zweden heeft overigens genoeg moois te bieden:p

Dik was ze zeker niet, maatje 38 geloof ik. En ik heb er maar 1 echt mooie meid gezien, en die was net getrouwd met een vriend van me.

@Mikki, niet bi, maar af en toe een vrouw tussendoor heb ik geen problemen mee. Sowieso zoenen niet.

bi chicks zijn de SHIT ...

Dik was ze zeker niet, maatje 38 geloof ik. En ik heb er maar 1 echt mooie meid gezien, en die was net getrouwd met een vriend van me.

@Mikki, niet bi, maar af en toe een vrouw tussendoor heb ik geen problemen mee. Sowieso zoenen niet.

Alleen voor de coïtus of echt een relatie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.859

doe je dan ook aan scissoren?

@Mikki, alleen coïtus eigenlijk, zou gek worden van een vrouw in een relatie.

@Ryu, ja best wel ;) Maar D of E vind ik ook te groot en dat is iets meer 'standaard' maat.

@Blackadder, is er niet van gekomen :P

Terug
Naar boven