huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Epic selfowning, aangezien ik ook niet date met meiden met kleinere borsten dan ik.
! Hahaha, nee hoor, ik lag me slap om die opmerkingen.
Ik ben prima tevreden met m'n borsten!

Niks mis met kleine borsten.. Had een tijdje terug een meisje in Zweden met cup G ... Sorry, maar dat is mij veeeeeeeel te groot.
Hahaha, nee hoor, ik lag me slap om die opmerkingen.
Ik ben prima tevreden met m'n borsten!
inderdaad, je hebt geen borstvergroting nodig, je kan dat geld beter gebruiken voor een cursus Nederlands.
Cursus Spelling en grammatica - LOI

Ja daar noem je ook wat. Dat is weer het andere uiterste. Bovendien zijn dat soort meiden meestal kkdik.
Zweden heeft overigens genoeg moois te bieden![]()
Dik was ze zeker niet, maatje 38 geloof ik. En ik heb er maar 1 echt mooie meid gezien, en die was net getrouwd met een vriend van me.
@Mikki, niet bi, maar af en toe een vrouw tussendoor heb ik geen problemen mee. Sowieso zoenen niet.
Niks mis met kleine borsten.. Had een tijdje terug een meisje in Zweden met cup G ... Sorry, maar dat is mij veeeeeeeel te groot.

Dik was ze zeker niet, maatje 38 geloof ik. En ik heb er maar 1 echt mooie meid gezien, en die was net getrouwd met een vriend van me.
@Mikki, niet bi, maar af en toe een vrouw tussendoor heb ik geen problemen mee. Sowieso zoenen niet.