MuscleMeat

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Mooi koppie?? Ik trek daar niet echt mijn beste gezicht haha! :D

BTW... er zijn inderdaad heel veel dames die 'natural' lijken, maar ondertussen gewoon make-up op hebben alleen in mindere mate dan sommige plamuurkoppen! En niks mis metr make-up, het maakt de meeste vrouwen er alleen maar beter op! Helemaal natural vind ik tuttig!

helemaal natural zijn weinig vrouwen.

naja ik hou ook niet van plamuren, vind ook niet dat ik het nodig heb, alleen wat mascara en ik epilieer mijn wenkbrauwen en ik gebruik blisstex of labello. Wel gebruik ik een goede gezichtscreme, maar dat zie ik niet als make up.

Zijn we hier in een uitzending van Vitaya beland???

Vitaya??

Haha, nee we hebben geen vrouwenzender in Nederland! ;)

wij zijn gezegend met 2 vrouwenzenders :)
vitaya en Vijf-tv joepie :p

Met de dochter op vakantie, eind augustus 2007, net voor ik aan het squatten ging met haar :cool: :yes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie enkel Kermitt???

En het gesprek over make-up gaat verder... :P Je hebt make-up en je hebt make-up. Tien kilo foundation, poeder, rouge, lippenstift etc is zware make-up... Beetje oogpotlood en mascara is ook make-up maar de dame in kwestie ziet er dan vaak nog wel heel naturel uit ook al is ze niet helemaal make-uploos.

En het gesprek over make-up gaat verder... :P Je hebt make-up en je hebt make-up. Tien kilo foundation, poeder, rouge, lippenstift etc is zware make-up... Beetje oogpotlood en mascara is ook make-up maar de dame in kwestie ziet er dan vaak nog wel heel naturel uit ook al is ze niet helemaal make-uploos.

Ik heb ook liever de natural beauty's. Anders is het de volgende ochtend te hard schrikken.

Mjah er post toch nooit iemand een foto ...
OT (lol) : Dat is waar , maar als je ermee opstaat en gaat slapen , zie je toch wel of ze nou makeup draagt of niet ?
Nog zoiets irritant is het dragen van parfum .Daar wordt ook zo mee overdreven. Ik vind dat je het enkel mag ruiken als je intiem wordt . En dan nog . Een beetje lichaamsgeur mag wel . Maar goed .

Mjah er post toch nooit iemand een foto ...
OT (lol) : Dat is waar , maar als je ermee opstaat en gaat slapen , zie je toch wel of ze nou makeup draagt of niet ?
Nog zoiets irritant is het dragen van parfum .Daar wordt ook zo mee overdreven. Ik vind dat je het enkel mag ruiken als je intiem wordt . En dan nog . Een beetje lichaamsgeur mag wel . Maar goed .

You like ´em dirty and stinky, don´t ya?! :D

'Vrouwengeur'. :) Ik ruik ook graag aan mannen. :p Ik meen 't.

Terug
Naar boven