MuscleMeat

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Ik heb hier wel een leuke van mijn kop met die van een collega. Hier waren we stomdronken tijdens een vakantie in Tsjechie van een paar weken terug. En nee...die vinger zit niet echt in mijn oog, maar hij is wel goed gelukt! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmmz, je bent wel vooruit gegaan zie ik. Nogsteeds bij Spartacus? Herken het gezicht....

Nog wel bij Sparta, maar ga naar Simon binnenkort. Is bij mij om de hoek, dus dat scheelt weer reizen.

En nee, die vinger zit niet waar jullie denken stelletje vieze testosteron mannetjes! :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.930
als we alle posts zouden verwijderen die niet onmiddelijk gerelateerd zijn aan foto's zouden we hier nog maar 10 pagina's overhouden :roflol:

Nog wel bij Sparta, maar ga naar Simon binnenkort. Is bij mij om de hoek, dus dat scheelt weer reizen.

En nee, die vinger zit niet waar jullie denken stelletje vieze testosteron mannetjes! :P

Lachen. Ik ben nu al een hele tijd gestopt en sinds vorig weekend bij Simon gaan trainen. Echt een lekkere gym en het is 4 minuten lopen :D

Ahaa..dus jij bent ook uit Buiten? :) Denk dat het qua publiek ook beter ligt. Robin en Khalid zijn ook al over en er trainen meer wedstrijdatleten. Ik zal er voornamelijk 's avonds zijn dus misschien komen we elkaar nog tegen!

Ahaa..dus jij bent ook uit Buiten? :) Denk dat het qua publiek ook beter ligt. Robin en Khalid zijn ook al over en er trainen meer wedstrijdatleten. Ik zal er voornamelijk 's avonds zijn dus misschien komen we elkaar nog tegen!

Who knows, komende tijd zal ik mij gezien mijn gewichten waarmee ik werk verstoppen op een zo laat mogelijk tijdstip. :D
Zit zelf in de molenbuurt dus tja....IDEAAL!
Publiek is volgens mij erg ok. Wat meer mensen met echte doelen en wat krachttrainers. Ikzelf ga een maandje of 2 maanden weer rustig beginnen en dan weer gewoon echt krachttrainen.

Whahahaa...gaat moeilijk worden dat verstoppen. Ik zit in de Sieradenbuurt dus ff een stukje verder, maar dichterbij dan Sparta.

Sieradenbuurt.....die stomme namen in Almere ook. nouja, ben pitten, mzzls
*einde slowchat hehe*

:roflol: prachtig topic dit om te volgen..
Maar eeehh 1 ding wat is scissoren? Eén of ander vaag coïtusstandje oid? ???
Das een standje waarbij beide vrouwen hun kruis tegen die van de ander aanwrijven.
Nooit gedacht dat ik daar zo snel een afbeelding van zou vinden, maar hier is het:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven