- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb je eyeliner aan?![]()
Playa Playa... Brutale superdudes foto
Exclusieve shot van mij in een blousse.. en geloof me, dat is iets wat eens in de 5 jaar voorkomt.. dus geniet ervan.
doenn!Testo, ik heb nog wel een foto van jou... Zal ik 'm posten?![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die is door kloontjes toch al vaak genoeg verdoet met slechte photoshops, kan ik gerust nog een keer plaatsen dus. Ben die kalende kerel op de voorgrond dus.

Ik zweet het je! Loca en ik zijn van de zomer en lente een paar keer richting Den-Haag geweest en telkens als we iemand zagen met een kale kop en zo zonnebril dachten we aan jou.
Ik heb toen voor de lol zelfs 1x me raampje opengedaan en heel hard geroepen:
ERIC !!! BAN!!!!!!!!
Sloeg nergens op , I know. Maar die kerel leek precies op jou.

[afbeelding niet meer beschikbaar]Wat denk je zelf killer. Jammer van de haat Roxxe...
Testo, ik heb nog wel een foto van jou... Zal ik 'm posten?![]()

Ik zweet het je! Loca en ik zijn van de zomer en lente een paar keer richting Den-Haag geweest en telkens als we iemand zagen met een kale kop en zo zonnebril dachten we aan jou.
Ik heb toen voor de lol zelfs 1x me raampje opengedaan en heel hard geroepen:
ERIC !!! BAN!!!!!!!!
Sloeg nergens op , I know. Maar die kerel leek precies op jou.

Godver was jij dat?!! Reed toen van schrik tegen een paaltje midden op het fietspad. Nu is mijn knie kapot![]()

Komop jonko, post gewoon even weer een foto'tje van je, voordat ze die met dat hoedje gaan posten hier![]()