MuscleMeat

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Testo, ik heb nog wel een foto van jou... Zal ik 'm posten? :P

6svrfnl.jpg

Playa Playa... Brutale superdudes foto :roflol:

Exclusieve shot van mij in een blousse.. en geloof me, dat is iets wat eens in de 5 jaar voorkomt.. dus geniet ervan.
heb je eyeliner aan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is door kloontjes toch al vaak genoeg verdoet met slechte photoshops, kan ik gerust nog een keer plaatsen dus. Ben die kalende kerel op de voorgrond dus.

Ik zweer het je! Loca en ik zijn van de zomer en lente een paar keer richting Den-Haag geweest en telkens als we iemand zagen met een kale kop en zo zonnebril dachten we aan jou.

Ik heb toen voor de lol zelfs 1x me raampje opengedaan en heel hard geroepen:

ERIC !!! BAN!!!!!!!!

:roflol:

Sloeg nergens op , I know. Maar die kerel leek precies op jou.

Ik zweet het je! Loca en ik zijn van de zomer en lente een paar keer richting Den-Haag geweest en telkens als we iemand zagen met een kale kop en zo zonnebril dachten we aan jou.

ERIC !!! BAN!!!!!!!!

Ik zweet het je! Loca en ik zijn van de zomer en lente een paar keer richting Den-Haag geweest en telkens als we iemand zagen met een kale kop en zo zonnebril dachten we aan jou.

ERIC !!! BAN!!!!!!!!

Godver was jij dat?!! Reed toen van schrik tegen een paaltje midden op het fietspad. Nu is mijn knie kapot :(

Dat is de whiskey-pub van Bob Minnekeer in Gent toch?

• Topic Starter Topic Starter
ben ik de enige die de gelijkenis tussen jonko en cutler ziet? brutal GH jawline man, respect :thumb:

Terug
Naar boven