Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Mooie hoed :roflol:

Hou je zelf dat maar voor.. :roflol:

6qdwl5s.jpg

Ja, er zit kwak op de spiegel, maar dat is niet van mij, dat is van sanca.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

maar wat doet de kwak van sanca op jouw spiegel? is er iets wat je met ons wilt delen? :P

Velen die er echt totaal niet uitzien zoals ik had verwacht :D
Met al die keyboardwarriortaal had ik verwacht dat minstens 80% hier een gigantisch litteken over hun gezicht hadden, bvb. van een keer dat er iemand voor hen te traag vertrok aan een kruispunt en dat dat tot een reuzescheldpartij met dito gevecht leidde ofzo :dunno:
Maar gelukkig zijn de meesten niet zo'n real life warriors ;)

:roflol:

Nee ff serieus, meesten zien er een pak deftiger en normaler uit dan ik me had ingebeeld ;) Proficiat :D

Velen die er echt totaal niet uitzien zoals ik had verwacht :D
Met al die keyboardwarriortaal had ik verwacht dat minstens 80% hier een gigantisch litteken over hun gezicht hadden, bvb. van een keer dat er iemand voor hen te traag vertrok aan een kruispunt en dat dat tot een reuzescheldpartij met dito gevecht leidde ofzo :dunno:
Maar gelukkig zijn de meesten niet zo'n real life warriors ;)

:roflol:

Nee ff serieus, meesten zien er een pak deftiger en normaler uit dan ik me had ingebeeld ;) Proficiat :D

zal men foto's ook wel eens posten :p het beeld dat de meesten hier over mij hebben zal wel kloppen :D in tegenstelling tot dat ben ik geen internetheld. liever een echte 'held' :p

6opgknt.jpg

Met mijn nichtje. Sterke foto al zeg ik hetzelf:D

De echte Bascross:

8f9rn7o.jpg

De echte Roxxe:

8b7rhp0.jpg

leuk topic ditte :P :D

Terug
Naar boven