AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

De echte Bascross:

8f9rn7o.jpg

Haha nou nou, wat een verschil, een bril op en een ander kapsel. Die is van vorig jaar en die ik net gepost heb van een week geleden.

Maar hier de echte jonko:
879g7tf.jpg

meer vrouwen met foto's gewenst..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is door kloontjes toch al vaak genoeg verdoet met slechte photoshops, kan ik gerust nog een keer plaatsen dus. Ben die kalende kerel op de voorgrond dus.

Waarom staat dit topic niet in gare hanenhok?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is door kloontjes toch al vaak genoeg verdoet met slechte photoshops, kan ik gerust nog een keer plaatsen dus. Ben die kalende kerel op de voorgrond dus.

Hey er staat Trek Around Anna Purna Nepal op je shirt... ben je daar geweest, in dat gebied?

Er zijn 19 pagina's met onzin en 3 foto's plus topicstarter niet eens zelf durft te posten....sla mij maar ff over.:p

Around Annapurna 2003

In 2003 de hele Around Annapurna trekking gedaan, jaar later nog een toppoging op Mera Peak.

Wat onwijs gaaf! Dit hoop ik ooit nog een keer mee te maken. Ik wil geen hele hoge toppen beklimmen omdat ik daar lichamelijk niet toe in staat zal zijn. Een 4000er in Zwitserland moet wel mogelijk zijn denk ik (over een paar jaartjes.

Maar het gebied is adembenemend mooi! Ga nu even je foto's bekijken.

6svrfnl.jpg

Playa Playa... Brutale superdudes foto :roflol:

Exclusieve shot van mij in een blousse.. en geloof me, dat is iets wat eens in de 5 jaar voorkomt.. dus geniet ervan.

Terug
Naar boven