AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Ik had echt allemaal huge kerels verwacht met dikke nekken. :(

Ik kan bij weinig zien dat er uberhaupt getraind wordt.

niet iedereen is zo geweldig als jij he ryu :p :D

Ik had echt allemaal huge kerels verwacht met dikke nekken. :(

Ik kan bij weinig zien dat er uberhaupt getraind wordt.
hangt er ook vanaf van waar je komt he ;) ik ken gasten die begonnen op 85kg en redelijk droog en ik ken gasten die begonnen @ 125kg met monsterlijk hoog bf en ja, als die een jaartje keihard hebben gecut, dan zien ze er nog niet buf uit, maar hard getraind hebben ze wel ;)

hier nog 1 trouwens
[Afbeelding niet meer beschikbaar]'

hangt er ook vanaf van waar je komt he ;) ik ken gasten die begonnen op 85kg en redelijk droog en ik ken gasten die begonnen @ 125kg met monsterlijk hoog bf en ja, als die een jaartje keihard hebben gecut, dan zien ze er nog niet buf uit, maar hard getraind hebben ze wel ;)

idd ! tis niet omdat ze er nog niet goed uit zien dat ze daarom niet hard getraind hebben of mss veel kracht hebben he :)

schoon meiske op die foto ! naast die gast met de meeste muscle int midden :)
ben jij dat ? :p

aha watch out dude ... :p
heb je al foto's van hem gezien ?

Ik had nergens gezegd dat ik het over hem had. Alleen maar mooi dat hij het persoonlijk aantrekt. :D

hier nog 1 trouwens
[Afbeelding niet meer beschikbaar]'

Ik doelde meer op de lui die zoveel bleren en lullen hier, maar wanneer je de foto ziet...

:roflol:

Of heb ik nu heel veel zieltjes op hun teentjes getrapt?

Ik had nergens gezegd dat ik het over hem had. Alleen maar mooi dat hij het persoonlijk aantrekt. :D

Ik doelde meer op de lui die zoveel bleren en lullen hier, maar wanneer je de foto ziet...

met alle respect: ik vind je uitspraak nogal extreem.. kan best wat minder ;)

enne ik voel me niet aangesproken, voel me wél geroepen hier iets van te zeggen..

ik weet van mezelf dat ik nog niets beteken dus ... i dont care :p

[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vakantie tsjechie :) 2007
Stats 1,88 - 90 KG 11 % BF ;l)

bij mij ook niet

tuurlijk zou je het verwachten en komt het raar over als iemand met 20000 posts op straat niet eens aangezien zou worden voor bb'er, maar imo kun je niks over iemands prestaties zeggen aan de hand van foto's, bij bb gaat het imo allemaal om progressie en niet om hoe buff je bent.

idd ! tis niet omdat ze er nog niet goed uit zien dat ze daarom niet hard getraind hebben of mss veel kracht hebben he :)

Who cares. We zijn bodybuilders. Kracht kunnen we niet showen onstage en als je er als crap uitziet dan heb je je werk gewoon niet goed gedaan. Zo had ik niet de puntjes op de i gezet , tijdens mijn laatste wedstrijd.

Er niet goed uitzien= niet hard genoeg getraind of gedieet. :D

Klaar! :)

Allemaal smoesjes die ik nu hoor. Gaaaaap. :D

Terug
Naar boven