Mocht je ooit nog eens onder de 8 komen, let me know.
Dan mag je bij ons mcdonalds clubje.![]()
**** mcdonalds, echte mannen gaan naar kfc

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als ik naar mezelf kijk zou ik 5kg in een jaar niet echt als een prestatie zien nee (ben 1.90)ja want 5 kg bijkomen aan VVM als je al enkele jaren traint verdiend geen respect
daarbij die hypothetische vetz*k had het maar ook nooit zo ver moeten komen om daarna te cutten na een schrale 70 kg.
Nog steeds boos dat ik je shutterspeed zijn foto niet wou geven?
Of omdat Loca je heeft geblokt op msn ?
Kom niet haatuh...!!!![]()

als ik naar mezelf kijk zou ik 5kg in een jaar niet echt als een prestatie zien nee (ben 1.90)
maargoed het is net hoe hoog je de lat legt he...
dat ie het nooit zover had moeten laten komen is duidelijk, maar we kijken hier slechts naar het werk...
Haha, boos?
Ik reageer gewoon in dit topic hoe ik erover denk.
Who cares dat de ''keyboardwarriors'' eruit zien als een ongetraint persoon. Ik zelf zie erook zo uit, terwijl ik hier al meer dan 2 jaar zit.
Maar ik kom hier niet, omdat ik elke dag iets over trainen wil weten, dan was ik hier snel weg, kom hier gewoon omdat het lachen is.
Heb trouwens sinds 11 oktober niet meer getraint![]()

al geef je mij 100 Bigtasy burgers, wil ik nog niet bij je clubje horen..

Ja, maar dat durf ik niet tegen hem te zeggen.
Ik moet bij hem denken aan zo gast uit ze film die zichzelf dan dood eet , ofzo..
Beetje eng.. brrr![]()

ja, daarom schetste ik ook het voorbeeld van iemand van 90 kilo (had misschien lengte erbij moetn zettenje bent dan ook negentien, ik doel hier op mensen die al verschillende jaren trainen als natural en als een beast buffelen.
dan is 5 kg VVM zeker een prestatie. of denk je dat je na 10 jaar trainen 50 kg kan bijkomen?
) iemand van 90 kilo bij 1.90 is zowieso niet iemand die extreem lang en hard getraind heeft...Haha, boos?
Ik reageer gewoon in dit topic hoe ik erover denk.
Who cares dat de ''keyboardwarriors'' eruit zien als een ongetraint persoon. Ik zelf zie erook zo uit, terwijl ik hier al meer dan 2 jaar zit.
Maar ik kom hier niet, omdat ik elke dag iets over trainen wil weten, dan was ik hier snel weg, kom hier gewoon omdat het lachen is.
Heb trouwens sinds 11 oktober niet meer getraint![]()

oh my god..
Ik zie het helemaal voor me.
Het is die scene uit lord of the rings. Jij bent gandalf en jij leidt de andere gepeste en verbande keyboardwarriors naar een beter leven op je mooie opgepimpte ezel!
Heerlijk B! Jij bent een beest!!!!

Ja heb je vd week ook zitten kijken, half 2 afgelopen![]()

Ik had nergens gezegd dat ik het over hem had. Alleen maar mooi dat hij het persoonlijk aantrekt.
Ik doelde meer op de lui die zoveel bleren en lullen hier, maar wanneer je de foto ziet...
Of heb ik nu heel veel zieltjes op hun teentjes getrapt?