XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

tuurlijk zou je het verwachten en komt het raar over als iemand met 20000 posts op straat niet eens aangezien zou worden voor bb'er, maar imo kun je niks over iemands prestaties zeggen aan de hand van foto's, bij bb gaat het imo allemaal om progressie en niet om hoe buff je bent.

das nog eens een uitleg..

****ing hell, binnen 3 seconden al 4 reacties gimme a break (A), hahaha :P

tuurlijk zou je het verwachten en komt het raar over als iemand met 20000 posts op straat niet eens aangezien zou worden voor bb'er, maar imo kun je niks over iemands prestaties zeggen aan de hand van foto's, bij bb gaat het imo allemaal om progressie en niet om hoe buff je bent.[/QUOTE]

Niet om hoe buff je bent??

Please, Richard. Ik verwacht beter van jou. Je bent zelfs op de wedstrijden geweest!!!

Zelfs jij kan mij niet wijs maken dat het ''buff'' gehalte niks met bodybuilding te maken heeft. :D

• Topic Starter Topic Starter
en de discussie breekt los :roflol:
gewoon on topic houden en die smoelwerkjes posten mensen !!!

tuurlijk zou je het verwachten en komt het raar over als iemand met 20000 posts op straat niet eens aangezien zou worden voor bb'er, maar imo kun je niks over iemands prestaties zeggen aan de hand van foto's, bij bb gaat het imo allemaal om progressie en niet om hoe buff je bent.[/QUOTE]

Niet om hoe buff je bent??

Please, Richard. Ik verwacht beter van jou. Je bent zelfs op de wedstrijden geweest!!!

Zelfs jij kan mij niet wijs maken dat het ''buff'' gehalte niks met bodybuilding te maken heeft. :D

Sommige gasten zijn van Fok hierna toe verkast ;)

eh ja, als ik het zo teruglees had ik het anders moeten formuleren ;)

tuurlijk draait het erom hoe buff je bent, maar ik bedoelde te zeggen dat iemand die bijvoorbeeld in 1 jaar 30kg spek verliest en daarna een fysiek van bijv. 70kg bij 1.90 overhoud met 8% vet meer respect verdient dan iemand van 90 kilo die in een jaartje 5kg vvm bijkomt.

en dus ben ik van mening dat je niet iemand z'n werk kan beoordelen op 1 foto, maar je het totaalplaatje moet bekijken.
net zoals dillett zeer buff was, maar er geen **** voor deed en gasten als king kamali er snoeihard voor moesten werken en ondanks dat toch kleiner waren.

Lol @ iedereen die op ryu ingaat:roflol:

Is gewoon een poging tot rellen, niet op reageren.

met alle respect: ik vind je uitspraak nogal extreem.. kan best wat minder ;)

enne ik voel me niet aangesproken, voel me wél geroepen hier iets van te zeggen..

Blabla

Dit is gewoon de waarheid.

Het is gewoon lachwekkend om te zien welke koppen er achter de keyboad warriors zitten. :roflol:

Besides als je nu nog niet door hebt dat dit topic 100% garehanen hok materiaal is... :rolleyes:

tuurlijk draait het erom hoe buff je bent, maar ik bedoelde te zeggen dat iemand die bijvoorbeeld in 1 jaar 30kg spek verliest en daarna een fysiek van bijv. 70kg bij 1.90 overhoud met 8% vet meer respect verdient dan iemand van 90 kilo die in een jaartje 5kg vvm bijkomt.

en dus ben ik van mening dat je niet iemand z'n werk kan beoordelen op 1 foto, maar je het totaalplaatje moet bekijken.
net zoals dillett zeer buff was, maar er geen **** voor deed en gasten als king kamali er snoeihard voor moesten werken en ondanks dat toch kleiner waren.

respect? Het ging toch over bodybuilding? niet afvaluh

Jaaa dat bedoelde ik ook joh. :D

Wij begrijpen elkaar wel! ;)

• Topic Starter Topic Starter

ja want 5 kg bijkomen aan VVM als je al enkele jaren traint verdiend geen respect :rolleyes:

daarbij die hypothetische vetz*k had het maar ook nooit zo ver moeten komen om daarna te cutten na een schrale 70 kg.

Terug
Naar boven