Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Is trainen nu ook al vereist? :( :roflol:

haha mc'donalds eet ik geoeg :)

Chatten en niet trainen kenmerkt de gemiddelde DBB user dacht ik. Wel typisch dat Ryu, de paffende boardindo met verrotte kankerlongen, andere users erop gaat wijzen, dat aan hun portretfoto's niet is te zien dat ze trainen.

Maargoed, ontopic hè. Nog meer koppen. Ik heb Black Knight (de goedkope MrJ imitator) nu wel genoeg gezien.
Ik geef slechts het goede voorbeeld :cool:

En btw, wie is MrJ :scratch:

Hulde aan BK dat hij zijn kop veel post. Kunnen een aantal keyboard warriors toch zich weer even op afberen en aan hun genot komen.

Hier begin ik niet meer aan, hahahaha.

True eric, op die van jou kwam ik niet klaar.

De grenzen op zoeken leer je ook niet snel af volgens mij? What's next? Een paar slechte photoshops van mijn foto's en daarna weer een soort van Groundhog Day gevoel als je smeekt om terug te komen?

Eric, laat ze maar ;)

Speelkwartiertje is over 5 minuten afgelopen jongens

geen probleem dan begin ik wel voor jou: :thumbup:

wtf?

Oriëntatie: 1
Datum en tijd: 2002:07:15 15:45:45
Camerafabrikant: Canon
Cameramodel: Canon DIGITAL IXUS 300
Belichtingstijd: 0.008
F-getal: 2.7
Sluitertijd: 6.96875
Diafragma: 2.90625
Belichtingsinval: 0
Maximum diafragma: 2.86591
Objectafstand: 0.443
Meetmodus: 5
Flits: 1
Brandpuntafstand: 5.40625
Brandpuntsvlak-X-resolutie: 7766.99
Brandpuntsvlak-Y-resolutie: 7741.94
Brandpuntsvlak-resolutie-eenheid: 2
Opvangmethode: 2

waarom zie ik dat? :o

geen probleem dan begin ik wel voor jou: :thumbup:

Hier nog een:
34g3cap.png

Wie volgt? :)

De grenzen op zoeken leer je ook niet snel af volgens mij? What's next? Een paar slechte photoshops van mijn foto's en daarna weer een soort van Groundhog Day gevoel als je smeekt om terug te komen?
Haha sorry? Jij maakt een grappige post en ik reageer derop met een ''grappige'' post en jij dreigt met een ban?:roflol: Beetje vreemd eerlijk gezegd, dus alleen mods mogen onzin over members posten, maar als het te persoonlijk wordt, dreig je maar met een ban?

Verder heb ik nooit photoshops van je gemaakt, want ik gebruik dat programma niet.

Dit is niet het post een foto van Mikki topic, laat dus maar achterwege. Als iemand een foto van zichzelf wil posten is dat prima maar ga niet foto's van anderen hier ongevraagd dumpen.

Haha sorry? Jij maakt een grappige post en ik reageer derop met een ''grappige'' post en jij dreigt met een ban?:roflol:

Verder heb ik nooit photoshops van je gemaakt, want ik gebruik dat programma niet.

die avatar van jou he... wat een gruwelijk lekker wijf zeg :D

Terug
Naar boven