MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Volledig mee eens, snap niet hoe je sd/phera/M1a nog prohormonen kan noemen, stof is geloof ik al actief van zichzelf.
Bestaan er nog wel 'echte' prohormonen zoals de oude 1ad en 4ad? En dan bedoel ik niet al die dhea producten..

Inderdaad de meeste zijn gewoon steroids. Het is ook maar logisch dat de DEA in de VS ze allemaal van de markt probeert te halen. Ze staan daar gewoon tussen gewone test-boosters in de gym en supp-winkels.
Aan de naam of aan de verpakking kan je zeker het verschil niet zien, integendeel zelfs.
En een deftige pct staat er niet tussen.

Daarom is het ook slim dat er nu een grote ph topic zoals deze is. Die ph's van tegenwoordig zijn gewoon steroide, daar komt het vaak wel op neer. Alles jonger dan 21 verziekt zn hormoonhuishouding als hij hiermee aan de gang gaat.

hoe komt eigenlijk die grens op 21? effe eerlijk, ik ben nu zelf 22 maar voor een echt PH/AAS heb ik toch schrik.. die natadrol was eerlijk gezegd al 2x nadenken bij mij hoor.. heb langs een kant toch nog altijd schik dat ik mn hormoonhuishouding ga vernken..

hoe komt eigenlijk die grens op 21? effe eerlijk, ik ben nu zelf 22 maar voor een echt PH/AAS heb ik toch schrik.. die natadrol was eerlijk gezegd al 2x nadenken bij mij hoor.. heb langs een kant toch nog altijd schik dat ik mn hormoonhuishouding ga vernken..

Dan zou je hormoonhuishouding stabiel moeten zijn. Vanaf 21 he, is gewoon een maatstaaf.

Daarom is het ook slim dat er nu een grote ph topic zoals deze is. Die ph's van tegenwoordig zijn gewoon steroide, daar komt het vaak wel op neer. Alles jonger dan 21 verziekt zn hormoonhuishouding als hij hiermee aan de gang gaat.

Het is misschien nuttig om (in dit topic) een zo volledig mogelijke lijst te maken van producten die als PH worden verkocht maar eigenlijk geen PH meer zijn?

Het is misschien nuttig om (in dit topic) een zo volledig mogelijke lijst te maken van producten die als PH worden verkocht maar eigenlijk geen PH meer zijn?

Ja of..je schotelt mensen niet alles voor en doen zelf onderzoek voordat ze zoiets in hun lichaam stoppen. Goed idee, echter voel ik me niet geroepen :)

..

vorige week vrijdag besteld en vandaag was t binnen..
2 potjes h-drol en reversitol..
als liver support ga ik bij de aldi NAC halen..en bij de tuinen milk thistle..thanks voor de tip erik77..
stuk goedkoper als de liver support van predator nutrition..

vorige week vrijdag besteld en vandaag was t binnen..
2 potjes h-drol en reversitol..
als liver support ga ik bij de aldi NAC halen..en bij de tuinen milk thistle..thanks voor de tip erik77..
stuk goedkoper als de liver support van predator nutrition..

Ga je enkel reversitol gebruiken als pct?

nolva is de shit. super snel herstel. ik ben het bewijs(heb direct na mn nakuur in 2 keer raak geschoten.

bedoel natuurlijk in 1keer. denk dat ik mn geld van die dyslexie cursus terug ga halen

miss moet ik tog nog effe gaan kijken voor de nolva dan ja..

Waarschijnlijk zal je het ook wel redden met iets als Reversitol.
Maar met nolva ben je toch beter af. Je zal sneller herstellen en makkelijker je gains behouden. En het is ook nog eens goedkoper als Reversitol, dat echt te duur is.
Er zijn wel betere otc producten.

Voor de mensen die dit nog niet zagen op andere forums:
Proteïnepoeder met superdrol (m-drol) in:

MOST ANABOLIC PROTEIN EVER!!!!

SERV SIZE: 1 SCOOP
SERV PER CONT : 30
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
PER SERV.
CALORIES. 113

TOTAL FAT 1G
CHOLESTEROL 12MG
CARBOHYDRATES 2G
SUGARS 0G
PROTEIN 24G
CALCIUM 160MG
PHOSPHORUS 86MG
POTASSIUM 172MG
SODIUM 38MG

SDROL
2A, 17A-DIMETHYL-5A-ANDROSTANE-17B-OL-3-ONE......10MG

Ok die protein met hormonen in gaat er wel ferm over. Dit zijn toch dingen die je moet gescheiden houden.

dat nodigt 16jarige boys uit... echt fout om zoiets in "de handel" te zetten.. dit helpt onze sport om zeep vind ik persoonlijk

Voor de mensen die dit nog niet zagen op andere forums:
Proteïnepoeder met superdrol (m-drol) in:

MOST ANABOLIC PROTEIN EVER!!!!

SERV SIZE: 1 SCOOP
SERV PER CONT : 30
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
PER SERV.
CALORIES. 113

TOTAL FAT 1G
CHOLESTEROL 12MG
CARBOHYDRATES 2G
SUGARS 0G
PROTEIN 24G
CALCIUM 160MG
PHOSPHORUS 86MG
POTASSIUM 172MG
SODIUM 38MG

SDROL
2A, 17A-DIMETHYL-5A-ANDROSTANE-17B-OL-3-ONE......10MG

't moet niet gekker worden. Meet America.

dat nodigt 16jarige boys uit... echt fout om zoiets in "de handel" te zetten.. dit helpt onze sport om zeep vind ik persoonlijk

Inderdaad het zijn ook dit soort producenten die slechte klonen op de markt brengen. Ofwel te mixen ze te veel compounds door mekaar en doseren ze te hoog ofwel zijn de producten vervuild.

Terug
Naar boven