XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Voor de liefhebbers van een OTC-PCT:

IBE komt met een nieuw pct-product 'Beta-Max', de ingredienten zijn:

6-bromo
Acetylated Resveratrol
Indole-3-carbinol (I3C)
Quercetin

Lijkt dus wat op Reversitol zonder de ATD.

(Al heeft IBE wel niet zo een goede reputatie, zo zou ook iets mis zijn met sommige batches van hun epistane)

Voor de liefhebbers van een OTC-PCT:

IBE komt met een nieuw pct-product 'Beta-Max', de ingredienten zijn:

6-bromo
Acetylated Resveratrol
Indole-3-carbinol (I3C)
Quercetin

Lijkt dus wat op Reversitol zonder de ATD.

(Al heeft IBE wel niet zo een goede reputatie, zo zou ook iets mis zijn met sommige batches van hun epistane)

6-bromo is interessant, dit werkt.

[/QUOTE]

6-bromo is interessant, dit werkt.

[/COLOR]
[/QUOTE]

Het is wel vreemd dat IBE nu net met een 6-bromo product uitkomt. De meeste supp-producenten halen net die producten van de markt of vervangen de 6-bromo door iets anders (meestal 7-mf).

Niet omdat het niet werkt, maar omdat FDA er blijkbaar tegen is.

Het is wel vreemd dat IBE nu net met een 6-bromo product uitkomt. De meeste supp-producenten halen net die producten van de markt of vervangen de 6-bromo door iets anders (meestal 7-mf).

Niet omdat het niet werkt, maar omdat FDA er blijkbaar tegen is.[/QUOTE]

Klopt, bijvoorbeeld, hyperdrol x2. Maja we zullen zien hoelang het houdt. 6-bromo is een mooie tegen eventuele gyno bij tren (mensen: alleen als je tren injecteerd, die pillen meuk is te zwak).

..

zo bestelling is onderweg..moet je ook nog iets betalen aan tnt of wie t ook brengt?dacht miss omdat t vanuit buiteland komt..

Nee hoor, alles is betaald ;)

Waar heb je nu uiteindelijk voor gekozen?

• Topic Starter Topic Starter
de H-drol en daarna reversitol..begin tog ietsjes later er mee vandaar dat ik nu pas heb besteld..

Waarom gebruikt iedereen toch Reversitol als pct. Ik vind het echt geen geweldig product.
Het is eigenlijk (bijna) alle ingrediënten die men in andere otc-pct producten gebruikt bij elkaar gegooid. En het is ook nog eens veel te duur.
H-drol is al niet goed voor je libido en dan die ATD in Reversitol er nog eens bij.

Met 2 potjes zou ik een 6 weekse cycle doen op 75mg. Heb je trouwens wat info over je phera cycle van vorig jaar stefan? ins and outs van je cycle?

Ik ging er goed op, veel vocht hield ik vast. De precieze in en outs weet ik niet meer. Wat ik in KG gegained ben ik weet ik ook niet meer.

ik wil van de winter p-plex met m-drol stacken. dat zorgt wss ook voor minder vocht.

ik wil van de winter p-plex met m-drol stacken. dat zorgt wss ook voor minder vocht.

jij bent niet bang, stacken van pheraplex met superdrol. Alleen superdrol (m-drol) is al zwaar voor je lever, stacken met pheraplek is gekke werk.

P-plex 20/20/20/20
M-Drol 10/20/20

Moet te doen zijn, in america word deze stack al een tijdje gedaan.

Vind 't maar risky

het word of deze prohormoon stack of 12 weken test E met m-drol als kickstart.
er is trouwens ook een superdrol pheraplex stack die al kant en klaar is.

P-plex 20/20/20/20
M-Drol 10/20/20

Moet te doen zijn, in america word deze stack al een tijdje gedaan.

America is nu niet echt een goed voorbeeld, veelste groot en heel veel bullshit. Het zal waarschijnlijk geen problemen opleveren, tenminsten daar ga ik niet vanuit. Maar als dit je eerste ph kennismaking is dan is het een hele linke.

Terug
Naar boven