MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

• Topic Starter Topic Starter
Damn die sjit gaat te ver. Whats next? Test E in je pak taksi?

dat is wel de whey die echt werkt.
nja echt belachelijk, heel veel mensen die gewoon whey denken te bestellen krijgen ineens zoiets. je zou maar even de beschrijving niet goed gelezen hebben.

Weet iemand nog een website in de UK waar je nog 6-oxo kunt kopen?
Ik kan het nergens meer vinden.

Volgends mij is het uit de handel.

Ik weet dat de orginele 6-oxo niet meer gemaakt wordt door ergopharm.
Maar ik heb hier in het topic gelezen dat het nog wel te krijgen is in de uk, misschien wel een ander merk.

Ik vind het veruit de beste otc AI. En ik heb hetooit als standalone gebruikt. De meeste testboosters of AI's vind ik te duur voor wat ze zijn.

wou mijn bestelling doen maar de epistane van ibe was uitverkocht en de voorraad estane van cel hebben ze volledig verkocht en die is niet meer verkrijgbaar. heb dus maar 2 potjes epivol besteld

Supplement Facts:
Serving Size: 1
Servings Per Container: 90
Ingredients Per Serving:
Estra-4, 9-diene-3, 17-dione - 30mg
2a, 3a-epithio-17a-methyletioallocholanol - 10mg

Begin er 1 juli mee gedurende 4 weken @ 5 caps per dag (50mg epi & 150mg TREN)
Clean eten in die periode en de bedoeling is vooral vet % te doen dalen zonder spiermassa te verliezen of eventueel te gainen

Begin er 1 juli mee gedurende 4 weken @ 5 caps per dag (50mg epi & 150mg TREN)
Clean eten in die periode en de bedoeling is vooral vet % te doen dalen zonder spiermassa te verliezen of eventueel te gainen

Waarom zo een hoge dosering?

Waarom zo een hoge dosering?

korte cycle van 4 weken waar ik zoveel mogelijk uit ga proberen te halen. heb ervoor al een epi + tren cycle van 6 weken gedaan, opgebouwd van 20mg + 60mg tot de laatste 3 weken 40mg + 120mg en heb 0,0 last van sides gehad. daarom deze 4 weken aan een stuk iets hoger

enigste wat ik wel in het oog moet houden is mijn bloeddruk, maar die meet ik elke dag on cycle

enigste wat ik wel in het oog moet houden is mijn bloeddruk, maar die meet ik elke dag on cycle

Verstandig, je bloeddruk in het oog te houden.

Ik zou het persoonlijk niet zo hoog doseren omdat ik dat geen toegevoegde waarde vind, zeker niet bij orals.
Wat is je PCT?

Succes nog.

Verstandig, je bloeddruk in het oog te houden.

Ik zou het persoonlijk niet zo hoog doseren omdat ik dat geen toegevoegde waarde vind, zeker niet bij orals.
Wat is je PCT?

Succes nog.

nuja ik ben van mening, je beslist toch al om je lever te belasten, het zou zonde zijn om dit te doen zonder het maximale eruit te halen, en vorige keer had ik niet het gevoel dat dit zo was. 50mg epi is nog niet echt overdreven imo.

Als pct heb ik activate extreme en lean extreme van driven sports en nolvadex staat opzij just in case, maar heb het vorige keer ook zo enkel met die 2 producten gedaan en is me goed bevallen

nuja ik ben van mening, je beslist toch al om je lever te belasten, het zou zonde zijn om dit te doen zonder het maximale eruit te halen, en vorige keer had ik niet het gevoel dat dit zo was. 50mg epi is nog niet echt overdreven imo.

Als pct heb ik activate extreme en lean extreme van driven sports en nolvadex staat opzij just in case, maar heb het vorige keer ook zo enkel met die 2 producten gedaan en is me goed bevallen

Iedereen reageert natuurlijk anders op bepaalde producten. Ik kreeg van epi redelijk wat last van sides, zelfs op 30mg zeker toen ik het met Bold stackte. Terwijl ik bij Phera veel minder last had, en dat zou in principe zwaarder zijn qua sides. En het is zo dat je snel genoeg zal merken of de sides opwegen tegenover de extra winst.

Als je toch nolva hebt liggen zou ik het wel gebruiken. Want met de combo epi/tren heb je toch wel kans op rebound-gyno (na je pct dus) als je geen of een slechte pct hebt. Zeker omadt in je pct geen AI zit. En het is ook gewoon beter om je gains te behouden.
Activate en lean extreme zijn trouwens prima producten om nolva aan te vullen.

Ben vandaag begonnen met epi/tren. Vandaag 10/30 opbouwend naar 30/90. Nakuur met nolva 20/20/10/10 en DTH als test booster. Houw jullie op de hoogte;)

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Ben vandaag begonnen met epi/tren. Vandaag 10/30 opbouwend naar 30/90. Nakuur met nolva 20/20/10/10 en DTH als test booster. Houw jullie op de hoogte;)

jep, natadrol is zeker gn PH alle PH's zijn illegaal in België/Nederland. Niet in de UK.

Goed, helder. Toch lijkt het er wel dicht tegen aan te zitten wat betreft legale producten.

Dan rest mij nog de vraag, waarom PH en dan niet gewoon helemaal all the way? Als ik het zo begrijp wordt er hetzelfde mee omgegaan wat betreft kuur en nakuur en ik kan me ook niet voorstellen dat dit nou veel minder schadelijk is dan echte AAS...

Goed, helder. Toch lijkt het er wel dicht tegen aan te zitten wat betreft legale producten.

Dan rest mij nog de vraag, waarom PH en dan niet gewoon helemaal all the way? Als ik het zo begrijp wordt er hetzelfde mee omgegaan wat betreft kuur en nakuur en ik kan me ook niet voorstellen dat dit nou veel minder schadelijk is dan echte AAS...

een van de redenen is bvb dat spuiten nog altijd :eek: is en als je bvb roids in tabs gaat pakken dan belast je je lever nog altijd hard..
zet maar eens effe een spuit terwijl je vriendin tv kijkt.. gaat ze niet echt lache.. komen vrienden op bezoek, doet er eentje ijskast open, hm wat is dat daar allemaal? doet hij kast open en ineens ... :eek:
:roflol: haha sorry mijn verbeelding maar je snapt wel wat ik bedoel..
PH's gwn pilletjes, die stap is minder groot :D en sides zijn soms ook minimaal tov AAS..

Terug
Naar boven