- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat nodigt 16jarige boys uit... echt fout om zoiets in "de handel" te zetten.. dit helpt onze sport om zeep vind ik persoonlijk
Weet iemand nog een website in de UK waar je nog 6-oxo kunt kopen?
Ik kan het nergens meer vinden.
Begin er 1 juli mee gedurende 4 weken @ 5 caps per dag (50mg epi & 150mg TREN)
Clean eten in die periode en de bedoeling is vooral vet % te doen dalen zonder spiermassa te verliezen of eventueel te gainen
enigste wat ik wel in het oog moet houden is mijn bloeddruk, maar die meet ik elke dag on cycle
Verstandig, je bloeddruk in het oog te houden.
Ik zou het persoonlijk niet zo hoog doseren omdat ik dat geen toegevoegde waarde vind, zeker niet bij orals.
Wat is je PCT?
Succes nog.
nuja ik ben van mening, je beslist toch al om je lever te belasten, het zou zonde zijn om dit te doen zonder het maximale eruit te halen, en vorige keer had ik niet het gevoel dat dit zo was. 50mg epi is nog niet echt overdreven imo.
Als pct heb ik activate extreme en lean extreme van driven sports en nolvadex staat opzij just in case, maar heb het vorige keer ook zo enkel met die 2 producten gedaan en is me goed bevallen

Ben vandaag begonnen met epi/tren. Vandaag 10/30 opbouwend naar 30/90. Nakuur met nolva 20/20/10/10 en DTH als test booster. Houw jullie op de hoogte![]()
Deze producten zijn illegaal in NL en zijn hier dan ook niet te verkrijgen.
hoezo, Natadrol is toch ook een PH, verkrijgbaar bij B&F?
http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/lg-sciences/natadrol-formadrol-extreme-combi
Goed, helder. Toch lijkt het er wel dicht tegen aan te zitten wat betreft legale producten.
Dan rest mij nog de vraag, waarom PH en dan niet gewoon helemaal all the way? Als ik het zo begrijp wordt er hetzelfde mee omgegaan wat betreft kuur en nakuur en ik kan me ook niet voorstellen dat dit nou veel minder schadelijk is dan echte AAS...
is en als je bvb roids in tabs gaat pakken dan belast je je lever nog altijd hard..
haha sorry mijn verbeelding maar je snapt wel wat ik bedoel..
en sides zijn soms ook minimaal tov AAS..