MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Binnenkort superdrol kuur van vier weken met stanodrol vijf weken.

Week 1 600mg pro-stano
Week 2 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 3 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 4 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 5 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 6 20mg nolvadex
Week 7 20mg nolvadex
Week 8 10mg nolvadex
Week 9 10mg nolvadex

Stanodrol heeft een halfwaardetijd van zes uur, dus verdeel ik het in drie doseringen.
Superdrol heeft een halfwaardetijd van zes tot tien uur, dus dit verdeel ik in twee doseringen.

Mocht ik geen last hebben van sides kan ik de dosering altijd omhoog gooien maar dit is vooralsnog prima. Daarbij natuurlijk cycle support, een must bij een superdrol kuur.

Ik begin 7 december en laat nog weten hoe het is gegaan.

Ik zou pro-stano niet te kort voor het slapen nemen. Het heeft nogal een pep effect. Verder heb nog nooit een deugdelijke onderbouwing van Nolva op 20-20-10-10 gezien, dus zou ik gewoon 4x20 doen.

Binnenkort superdrol kuur van vier weken met stanodrol vijf weken.

Week 1 600mg pro-stano
Week 2 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 3 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 4 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 5 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 6 20mg nolvadex
Week 7 20mg nolvadex
Week 8 10mg nolvadex
Week 9 10mg nolvadex

Stanodrol heeft een halfwaardetijd van zes uur, dus verdeel ik het in drie doseringen.
Superdrol heeft een halfwaardetijd van zes tot tien uur, dus dit verdeel ik in twee doseringen.

Mocht ik geen last hebben van sides kan ik de dosering altijd omhoog gooien maar dit is vooralsnog prima. Daarbij natuurlijk cycle support, een must bij een superdrol kuur.

Ik begin 7 december en laat nog weten hoe het is gegaan.

Ik vind hem goed zo, 30 mg. superdrol is niets teveel jouw lichaam kennende. Deze man heeft extreem hoge dosissen Epistane overleefd hehe, Papanilala-stijl... zonder gewrichtspijnen e.d. M.a.w: zijn lichaam trekt dit goed. Ik zou wel wat glucosamine in huis halen, je gewrichten gaan uitdrogen. Ben benieuwd wat deze cycle voor je doet! Hoog in koolhydraten gaan zitten, Superdrol staat bekend als een drainer wat dat betreft. Zou gaan recompen, waarbij je netjes op onderhoud eet, en daarbovenop 100-200 extra kcal. eet (je verbruikt meer door je AAS-gebruik), waarbij je d.m.v 400-500 kcal. aan cardio p.d zorgt voor een recomp effect.

Laatst bewerkt:
Ik vind hem goed zo, 30 mg. superdrol is niets teveel jouw lichaam kennende. Deze man heeft extreem hoge dosissen Epistane overleefd hehe, Papanilala-stijl... zonder gewrichtspijnen e.d. M.a.w: zijn lichaam trekt dit goed. Ik zou wel wat glucosamine in huis halen, je gewrichten gaan uitdrogen. Ben benieuwd wat deze cycle voor je doet! Hoog in koolhydraten gaan zitten, Superdrol staat bekend als een drainer wat dat betreft. Zou gaan recompen, waarbij je netjes op onderhoud eet, en daarbovenop 100-200 extra kcal. eet (je verbruikt meer door je AAS-gebruik), waarbij je d.m.v 400-500 kcal. aan cardio p.d zorgt voor een recomp effect.

Epistane is weer op voorraad bij cheapuksupplements, voor degenen die de voorkeur geven aan IBE.

http://www.cheapuksupplements.com/c...cS1&spJobID=59765733&spReportId=NTk3NjU3MzMS1

@Alainie....ben nog tot eind december in de Filippijnen, verwacht met 3 keer in de week 4 uur Muay Thai naast regulier weightlifting wel op 90 kilo te komen....dus begin januari Papanilala style naar een droger dan ooit beestenfysiek ;)

Wow papa wat ben je af gevallen ja.. Wist ik niet;o 20kg ofzo?

Epistane is weer op voorraad bij cheapuksupplements, voor degenen die de voorkeur geven aan IBE.

http://www.cheapuksupplements.com/c...cS1&spJobID=59765733&spReportId=NTk3NjU3MzMS1

@Alainie....ben nog tot eind december in de Filippijnen, verwacht met 3 keer in de week 4 uur Muay Thai naast regulier weightlifting wel op 90 kilo te komen....dus begin januari Papanilala style naar een droger dan ooit beestenfysiek ;)

90 KG!?? waarom zo weinig? Ben je niet bang om teveel massa te verliezen? :D Jouw kennende heb je wel een listig plannetje (lees: cycle) voor januari op de planning staan hehehe ;)

90 KG!?? waarom zo weinig? Ben je niet bang om teveel massa te verliezen? :D Jouw kennende heb je wel een listig plannetje (lees: cycle) voor januari op de planning staan hehehe ;)

Ben van 120 al naar 95 gegaan, dus die 5 kilo kan ook nog wel. De gemiddelde thai bokser hier duikt nog steeds weg als het om sparren gaat :P Liever een beetje massa kwijt en meer definitie en conditie....hebben we in the long run als we weer massa kweken meer aan :)

En je kent me inderdaad goed ;)

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 12:05 ----------

Wow papa wat ben je af gevallen ja.. Wist ik niet;o 20kg ofzo?

Yeah m8, van 120 naar 95. Maar dat gaat makkelijk als je in tropische temperaturen met gewichten traint en dan ook nog eens vechtsport doet. De eerste weken zweet je je na 5 minuten al rot en ben je licht in je hoofd. Bovendien heb je veel minder trek en is op onderhoud eten soms al een uitdaging.

Had niet verwacht dat het zoveel zou zijn maargoed. Zal niet te lang duren voor je weer 100+ bent in januari.

Zit zelf op 750 test nou kijken of ik 115kg red

Wat voor invloed heeft aas (prohormonen) als je het op 20 jarige leeftijd pakt?

Dat je groeischijven dichtgroeien en je in lengte niet meer zal groeien. Plus dat je je hormoonhuishouding overhoop gooit met alle mogelijke gevolgen van dien. Blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.

Dat je groeischijven dichtgroeien en je in lengte niet meer zal groeien. Plus dat je je hormoonhuishouding overhoop gooit met alle mogelijke gevolgen van dien. Blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.

Heeft alleen maar nadelen inderdaad om het eerder te pakken. Gain nog lekker een aantal jaren naturel, kijk wat werkt voor jou, experimenteer met voeding, en je zult, nadat je dichter en dichter bij je natuurlijke potentieel komt, véél harder knallen op AAS, dan wanneer je het pakt uit luiheid: iets dat een zwakte is wanneer je deze sport (serieus) beoefent. AAS pakken om sneller je doelen te bereiken, is vragen om een terugval. Immers: wanneer je naturel niet kan gainen, zul je met AAS wellicht wél gainen, maar deze massa als sneeuw voor de zon zien verdwijnen na je PCT. Je inlezen, en vragen stellen daarentegen is alleen maar prima :D Just my 2 cents.

Heeft alleen maar nadelen inderdaad om het eerder te pakken. Gain nog lekker een aantal jaren naturel, kijk wat werkt voor jou, experimenteer met voeding, en je zult, nadat je dichter en dichter bij je natuurlijke potentieel komt, véél harder knallen op AAS, dan wanneer je het pakt uit luiheid: iets dat een zwakte is wanneer je deze sport (serieus) beoefent. AAS pakken om sneller je doelen te bereiken, is vragen om een terugval. Immers: wanneer je naturel niet kan gainen, zul je met AAS wellicht wél gainen, maar deze massa als sneeuw voor de zon zien verdwijnen na je PCT. Je inlezen, en vragen stellen daarentegen is alleen maar prima :D Just my 2 cents.
haha thanks, week ik genoeg..
Tot over 4 jaar, ohh haha. Nee maar was heel misschien van plan om eens epistane ofzo te proberen. Maar als ik dit lees en heel veel andere nuttige informatie blijf ik er vanaf. Het blijft voor mij een sport en bezig zijn met je gezondheid/beest worden. Kan ook zonder dat spul :d

Nee joh doe normaal, gewoon Epistane nemen wat is dit nou weer voor onzin?

Ow sorry wist niet dat het zo'n ervaren gebruiker was.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 20:13 ----------

Wat is dat nu voor motivatie?

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 20:13 ----------

Wat is dat nu voor motivatie?

Thx voor al het advies, dit is niet mijn eerste kuur overigens. Alainieke kan het weten ;)
Mijn lichaam is qua energizers vrij imuun maar mocht dat toch opspelen weet ik iig waar het aan ligt. De 20-20-10-10 combi heeft in het verleden zijn werk voor mij heel goed gedaan. Nolva wil je overigens ook niet meer nemen dan echt nodig is.
Voor de gewrichten had ik idd al wel nieuwe visolie in huis maar glucosamine is een prima idee. Neem ik iig mee in de planning!

En Alain, je hebt front row seats om te kunnen zien hoe het gaat bro. Je ziet me in de gym vanzelf groeien als kool!

AAS pakken om sneller je doelen te bereiken is niet vragen om terugval. Al die onzin met minimale massa omdat je anders niets hebt om op terug te vallen.. Wanneer jij je voeding 100% op orde hebt, 100% goed traint dan heeft t echt geen zin om 2 jaar te ploeteren voor die laatste natty kilootjes om daarna te gaan kuren en 10 kilo in 3 maanden te pakken. Het probleem van terugval komt puur door slecht eten en of trainen en dat heeft niets met gewicht te maken.

AAS gebruiken wanneer je op 70 kilo @ 180 cm zit en denkt dat je niet meer verder komt en daarom AAS pakken is vragen om terugval.

Niet alleen dat maar de massa die je normaal gesproken op een natuurlijke manier niet kan vasthouden die raak je toch wel weer kwijt tenzij je nooit meer stopt met het innemen van middelen.

Xzczcxxxz gisteren was even om te pesten maar ga niet zulke dingen posten als je nog geen ervaring met aas enz hebt. Heeft niemand iets aan die onzin

Xzczcxxxz gisteren was even om te pesten maar ga niet zulke dingen posten als je nog geen ervaring met aas enz hebt. Heeft niemand iets aan die onzin

Aha dus het is anders?:p

Wel of geen massa behouden ligt puur aan je voeding, het is gewoon bullshit te claimen dat iemand minimaal een x aantal kilo's aan spiermassa wil hebben voordat hij aan AAS mag beginnen. Tuurlijk je hebt altijd nog of t nodig is omdat iemand met weinig massa zonder AAS al snel genoeg gains maakt.

Niemand is het nodig. Gaat erom dat iedereen al erg snel denkt dat zen voeding spot on is.

En gaat me erom dat jij allemaal denkt dat het zo is en geeeeen enkele ervaring ermee hebt.

Terug
Naar boven