MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

hahah nee vriend ben een RAS echte geïmporteerde Nederlander dus maak mij geen zorgen...

Dus als je in engeland Epi of havoc besteld, en ze onderscheppen het aan de NL grens, dan hang je? of heb ik dit verkeerd begrepen...

nee dan lieg je.. verkeerde spullen opgestuurd.. btw je hebt t niet in je huis niemand die wat kan zeggen je liegt er om heen.. maar weet niet hoe t zit met epi en havoc ivm legaal in UK kan zijn dat duane minder streng hierop controleert omdat t gewoon binnen europa is.. weet niet echthoe t werkt.. zolang je het niet in je huis hebt en aantoonbaar in je bloed, kan je er altijd goed om liegen. zeggen dat je helemaal niets hebt besteld verkeerde adress, verkeerde bestelling, niet wist dat t illegaal was en geanulleerd heb toen t al verzonden was weet ik veel gewoon goed je fantasie gebruiken.. :P

Hmm.. te groot risico lijkt me dan.

jammer. had die havoc wel es willen testen.

kijk je zal wss een uitzondering zijn als je uit uk besteld en je krijgt serieuze problemen... want als je t niet krijgt is t onderschept maar ze hebben nooit genoeg bewijs om iets met je te doen.. t enige wat kan gebeuren is dat je je pakje niet krijgt.. je moet echt echt echt pech hebben dat ze je komen opzoeken. velen bestellen het en alles wordt netje geleverd... je moet gewoon door deze topics heen bladeren.. je merkt dat t heel vaak kaan komt. en als je havoc probeert altijd een goeie pct. nolva/clomid is toch een standaard hierbij. je moet maar verder verdiepen er in om zeker te zijn wat je wilt.

Wat vinden jullie van de nieuwe mentdione van dragon nutrition? Ben niet echt bekend met de werkzame stof erachter. Heb er eigenlijk nog niet van gehoord. Maar wat ik erover lees moet het een erg goed product zijn om massa te pakken.

is volgens uitleg ongeveer t zelfde als andere PH's je hebt er ook gewoon een pct bij nodig en het is een 17-aa dus gewoon slecht voor je lever.. geen ervaring wer mee btw

Nog even een ervaring van mijn gebruik van havoc. Heb de kuur moeten stoppen na 3.5 week op 40mg per dag. Mijn fistel speelde weer op.
Maar wat ik wilde zeggen is dat ik tijdens die 3 weken wel erg veel last had van humeur wisselingen. Er hoefde maar iets te gebeuren of ik was pis chagrijnig en niet voor rede vatbaar. Ook de ene dag was ik vrolijk en gedreven om te leren voor mijn tentamens, en dan opeens de volgende dag was er geen motivatie en liet ik het maar zitten.
Nog meer mensen dit als side gehad? Normaal ben ik niet zo.

is volgens uitleg ongeveer t zelfde als andere PH's je hebt er ook gewoon een pct bij nodig en het is een 17-aa dus gewoon slecht voor je lever.. geen ervaring wer mee btw

Ja dat begreep ik zelf ook. Maar er wordt een werkzame stof beschreven, trestelone. Vroeg me af of hier meer mensen bekend mee waren. Het product geeft blijkbaar flinke krachtgains en flinke massatoename. Net ook even google geraadpleegd, lees er over het algemeen goede dingen over. Maar is er denk ik niet bijster veel over bekend.

Nog even een ervaring van mijn gebruik van havoc. Heb de kuur moeten stoppen na 3.5 week op 40mg per dag. Mijn fistel speelde weer op.
Maar wat ik wilde zeggen is dat ik tijdens die 3 weken wel erg veel last had van humeur wisselingen. Er hoefde maar iets te gebeuren of ik was pis chagrijnig en niet voor rede vatbaar. Ook de ene dag was ik vrolijk en gedreven om te leren voor mijn tentamens, en dan opeens de volgende dag was er geen motivatie en liet ik het maar zitten.
Nog meer mensen dit als side gehad? Normaal ben ik niet zo.

ahw **** man jammer van je cycle.. maar waarom ben je dan gestopt? kon je niet meer eten van de pijn of zo? wat ga je nu doen dan?

hmm jammer man... precies in die 6 weken... miss is het door de havoc nog erger geworden? miss heb je door je cycle de fistel versneld/aangewakkerd?

Sourcen genoeg, maar geen zin om elke keer te denken als je gaat trainen dat de politie er elk moment kan staan.

Gaan tot 2000EUR/man in België.

Argh, België ****s it up! :mad:

Dat veranderd echter niets aan mijn mening over uitsluitend met SERM kuren. Dan maar natty :grumble:

Ik zou overigens uit principe niet in een land wonen waar de vrijheid van burgers zo erg verkwanseld wordt ;)

OT: 60. mg. epi en 1000 mg. stano-drol is een prima combinatie. Ben na 5 weken 6 KG aangekomen, en vetpercentage is gelijk gebleven. Ga alleen de cycle afbreken, de lethargie speelt weer op, evenals droge gewrichten. Volgende keer maar eens test-e :D

Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen h-drol/ epistane, sides gains? Karmaaa

Terug
Naar boven