Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is volgens uitleg ongeveer t zelfde als andere PH's je hebt er ook gewoon een pct bij nodig en het is een 17-aa dus gewoon slecht voor je lever.. geen ervaring wer mee btw
Nog even een ervaring van mijn gebruik van havoc. Heb de kuur moeten stoppen na 3.5 week op 40mg per dag. Mijn fistel speelde weer op.
Maar wat ik wilde zeggen is dat ik tijdens die 3 weken wel erg veel last had van humeur wisselingen. Er hoefde maar iets te gebeuren of ik was pis chagrijnig en niet voor rede vatbaar. Ook de ene dag was ik vrolijk en gedreven om te leren voor mijn tentamens, en dan opeens de volgende dag was er geen motivatie en liet ik het maar zitten.
Nog meer mensen dit als side gehad? Normaal ben ik niet zo.
ahw **** man jammer van je cycle.. maar waarom ben je dan gestopt? kon je niet meer eten van de pijn of zo? wat ga je nu doen dan?
Ga op zoek naar een nieuwe source. Geen SERM, Geen kuur!
Hoe hoog zijn die superboetes ongeveer? Wilde binnenkort nolvadex gaan bestellen maar nu twijfel ik toch even..
Sourcen genoeg, maar geen zin om elke keer te denken als je gaat trainen dat de politie er elk moment kan staan.
Gaan tot 2000EUR/man in België.
Sourcen genoeg, maar geen zin om elke keer te denken als je gaat trainen dat de politie er elk moment kan staan.
Gaan tot 2000EUR/man in België.

Wat is het verschil tussen h-drol/ epistane, sides gains? Karmaaa

Kan niet trainen en wordt binnenkort geopereerd, dus het heeft geen zin om door te gaan.

Ik zou overigens uit principe niet in een land wonen waar de vrijheid van burgers zo erg verkwanseld wordt![]()