Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik zou overigens uit principe niet in een land wonen waar de vrijheid van burgers zo erg verkwanseld wordt ;)

OT: 60. mg. epi en 1000 mg. stano-drol is een prima combinatie. Ben na 5 weken 6 KG aangekomen, en vetpercentage is gelijk gebleven. Ga alleen de cycle afbreken, de lethargie speelt weer op, evenals droge gewrichten. Volgende keer maar eens test-e :D

Jammer voor je cycle, maar dacht dat stano lethargie tegen ging?

Doet het ook prima, maar op een gegeven moment is de koek op, en vindt je lichaam het extreem lage oestrogeen-gehalte niet meer leuk ;)

Spijtig zaak maar verstaanbaar dat je de cycle hebt gestopt, laat na pct weten hoeveel je er aan over gehouden hebt ;)

Doet het ook prima, maar op een gegeven moment is de koek op, en vindt je lichaam het extreem lage oestrogeen-gehalte niet meer leuk ;)

zou het wel stacken hoor! gebruik het nu voor het gemak 1x zetten ipv 3x per dag pillen slikken maar zou toch echt wel 2ml test en tren/primo nemen. al heb ik primo nog niet geprobeerd.

alleen test is niet veel beter dan epi enz

zou het wel stacken hoor! gebruik het nu voor het gemak 1x zetten ipv 3x per dag pillen slikken maar zou toch echt wel 2ml test en tren/primo nemen. al heb ik primo nog niet geprobeerd.

alleen test is niet veel beter dan epi enz

nou, ik weet t echt niet hoor... epi en test met elkaar vergeleiken? zelfs als dat zou kunnen... zijn ze dan vergeleikbaar? test en epi? zelfde resultaat maar andere weg? echt? hmmz

nou, ik weet t echt niet hoor... epi en test met elkaar vergeleiken? zelfs als dat zou kunnen... zijn ze dan vergeleikbaar? test en epi? zelfde resultaat maar andere weg? echt? hmmz

ben nu in week 5 van me test only en ik vind het echt wel vergelijkbaar met epi alleen wat meer vocht +geiler

wel zet ik hem op 750 zaterdag, kijken of ik daar meer van verneem!

ben nu in week 5 van me test only en ik vind het echt wel vergelijkbaar met epi alleen wat meer vocht +geiler

wel zet ik hem op 750 zaterdag, kijken of ik daar meer van verneem!

Het is dan denk ik pp verschillend, kwam van test e 10 kilo aan waarvan ik er 7-8 overhield, en een hele boel kracht. van de epi kwam ik bijna niets aan en werd minimaal sterker.

welke dosis test pakken jullie?

Op epi kwam ik ook 7/8kg aan had wel vrij hoge dosis 70mg/dag

kan ik epi stacken met stromba? heeft dit enige voordeel?

sow, vlgns mij zit je met 70 mg/dag wel echt aan een maximaale.. maar goed, pro's/con's test en epi cycle die je hebt gehad? welke doe je zegmaar liever en waarom?
thnx ;)
Nee hoor hah papanilala zat op 120mg haha.

Pro's epi; meer kracht,geen vocht
Pro's test: 1x per week zetten ipv 3x/dag
Langere cycles

Nee hoor hah papanilala zat op 120mg haha.

Pro's epi; meer kracht,geen vocht
Pro's test: 1x per week zetten ipv 3x/dag
Langere cycles

Groot nadeel van epistane vind ik tevens de droge gewrichten. Het lage oestrogeengehalte gaat er hoe dan ook voor zorgen dat je, ondanks een trucklading omega-3 en glucosamine, gewrichten gaan uitdrogen. De gains daarentegen zijn echt belachelijk, voor een oral.

Ik zou overigens wel adviseren om er een test-base naast te laten lopen, omdat je anders de hinder ondervind door de afwezigheid van je eigen androgenen. Voor een goed libido, humeur is pro-stano een optie, of inderdaad 250 mg. test-e.

Was de vocht bij jou zo erg New? Ik eet zelf vrijwel zoutloos, dus ben benieuwd deze zomer :D

Zit nu op dag 11 van mn havoc-cycle op 40mg.

2kg afgevallen en kan iets meer gewicht met alles pakken, verder merk ik er nog niet veel van.

zit er over te denken om 50mg te gaan doen vanaf maandag, of kan ik het beter bij 40mg houden?

Laatst bewerkt:
Groot nadeel van epistane vind ik tevens de droge gewrichten. Het lage oestrogeengehalte gaat er hoe dan ook voor zorgen dat je, ondanks een trucklading omega-3 en glucosamine, gewrichten gaan uitdrogen. De gains daarentegen zijn echt belachelijk, voor een oral.

Ik zou overigens wel adviseren om er een test-base naast te laten lopen, omdat je anders de hinder ondervind door de afwezigheid van je eigen androgenen. Voor een goed libido, humeur is pro-stano een optie, of inderdaad 250 mg. test-e.

Was de vocht bij jou zo erg New? Ik eet zelf vrijwel zoutloos, dus ben benieuwd deze zomer :D

Nou.. Ze denken allemaal dat ik vet ben aangekomen( alsk jas aan heb;p omdat me hoofd stuk dikker is;p) maar me vriendin weet het( die spuit het) en vind het niet erg alsk maar geil word;p

is volgens uitleg ongeveer t zelfde als andere PH's je hebt er ook gewoon een pct bij nodig en het is een 17-aa dus gewoon slecht voor je lever.. geen ervaring wer mee btw

Onzin, is geen 17AA mss moet je eens opzoeken wat 7a inhoudt. Dit product is minder zwaar voor de lever als de 17aa ph's, waardoor het veel gestackt wordt met gemethyleerde ph's. Mensen die dit willen gebruiken raad ik aan om informatie te zoeken op het phf forum.

Verdere updates kun je ook hier vinden:
http://www.muscletalk.co.uk/Dragon-Nutrition-new-clones-testers-wanted-m4910728-p8.aspx

Dit is een thread waarin mensen de nieuwe producten van dragon nutrition testen.

Laatst bewerkt:
Onzin, is geen 17AA mss moet je eens opzoeken wat 7a inhoudt. Dit product is minder zwaar voor de lever als de 17aa ph's, waardoor het veel gestackt wordt met gemethyleerde ph's. Mensen die dit willen gebruiken raad ik aan om informatie te zoeken op het phf forum.

Verdere updates kun je ook hier vinden:
http://www.muscletalk.co.uk/Dragon-Nutrition-new-clones-testers-wanted-m4910728-p8.aspx

Dit is een thread waarin mensen de nieuwe producten van dragon nutrition testen.

Nice, die ga ik zeker volgen. Had me trouwens laatst op phf al ingeschreven.

Binnenkort superdrol kuur van vier weken met stanodrol vijf weken.

Week 1 600mg pro-stano
Week 2 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 3 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 4 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 5 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 6 20mg nolvadex
Week 7 20mg nolvadex
Week 8 10mg nolvadex
Week 9 10mg nolvadex

Stanodrol heeft een halfwaardetijd van zes uur, dus verdeel ik het in drie doseringen.
Superdrol heeft een halfwaardetijd van zes tot tien uur, dus dit verdeel ik in twee doseringen.

Mocht ik geen last hebben van sides kan ik de dosering altijd omhoog gooien maar dit is vooralsnog prima. Daarbij natuurlijk cycle support, een must bij een superdrol kuur.

Ik begin 7 december en laat nog weten hoe het is gegaan.

Binnenkort superdrol kuur van vier weken met stanodrol vijf weken.

Week 1 600mg pro-stano
Week 2 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 3 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 4 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 5 600mg pro-stano + 30mg pro-SD
Week 6 20mg nolvadex
Week 7 20mg nolvadex
Week 8 10mg nolvadex
Week 9 10mg nolvadex

Stanodrol heeft een halfwaardetijd van zes uur, dus verdeel ik het in drie doseringen.
Superdrol heeft een halfwaardetijd van zes tot tien uur, dus dit verdeel ik in twee doseringen.

Mocht ik geen last hebben van sides kan ik de dosering altijd omhoog gooien maar dit is vooralsnog prima. Daarbij natuurlijk cycle support, een must bij een superdrol kuur.

Ik begin 7 december en laat nog weten hoe het is gegaan.

Is dit je eerste kuur? Want 30 mg superdrol is wel veel.

Terug
Naar boven