arminkickers
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker kan je nooit zijn, ikzelf heb bv gyno overgehouden aan 1 enkele epi cycle, zelfs met nolva als PCT. Dacht zelf dat dit nooit van de epi kon zijn, maar heb er nog verhalen over gelezen..is het nodig om na je epistane cycle ook je PSA waarde te laten controleren?
of is de impact op je prostaat te verwaarlozen?
ik lees dat mensen enkel bloedwaardes controleren na een cycle
Zeker kan je nooit zijn, ikzelf heb bv gyno overgehouden aan 1 enkele epi cycle, zelfs met nolva als PCT. Dacht zelf dat dit nooit van de epi kon zijn, maar heb er nog verhalen over gelezen..
Als je je druk maakt om haaruitval zou ik soieso nooit aan AAS beginnen, of het proberen met finasteride
Ik ken wat mensen die het gebruikt hebben, en zelfs cokeverslaafden leken me emotioneel stabieler dan hen. De emotionele side´s, en bijv. de slapeloosheid etc. zijn het mij niet waard![]()
Ik heb ook tren in een stack gedraaid, maar jou ervaringen komen me niet bekend voor! Verschilt per persoon denk ik dan...
De ervaringen van anderen weerhouden me er een beetje van. Ik begin in april met mijn eerste "normale" AAS-cycle. 12 weken test-e op 500 mg., 60 mg. epistane van week 1 / 6, en eventueel primo erbij 
in hoeverre is epistane milder/zwaarder voor je lichaam dan Winstrol??
Over het algemeen zie je dezelfde side´s. Ik lees dat er Meidoorn / Hawthorn aangeraden wordt voor hoge bloeddruk. Iemand die rode gefermenteerde rijst met CoQ10 / Red Yeast Rice met CoQ10 heeft geprobeerd? Schijnt een stuk beter te werken dan meidoorn.

Ben je niet tevreden over meidoorn? Vind het prima spul!![]()

Mrtje NooittevreeJawel, gebruik het nog steeds maar wil iets sterkers.![]()

heb verder nog geen verhalen gehoord over haaruitval met epi.. dus waarschijnlijk is je vriend eerder uitzondering op de regel tunux
Heb je last van een hoge bloeddruk dan? of neem je dit met een andere reden?Ik lees dat er Meidoorn / Hawthorn aangeraden wordt voor hoge bloeddruk. Iemand die rode gefermenteerde rijst met CoQ10 / Red Yeast Rice met CoQ10 heeft geprobeerd? Schijnt een stuk beter te werken dan meidoorn.
Epistane is juist een van de ph's waar je dit het meest over hoort. Dit is ook logisch aangezien het een dht derivaat is.
Heb je last van een hoge bloeddruk dan? of neem je dit met een andere reden?

ik zou zeggen, probeer het eens uit en kijk of je na week 3 nog hetzelfde over denkt. zodra je behoorlijk veel jeuk op je hoofd begint te krijgen weet je genoegtoen ik nog niet into injecteren was heb ik zeker weten 50/60logs gelezen en ben dit niet 1x tegen gekomen, niet dat het zo extreem was als tunux zei

ik zou zeggen, probeer het eens uit en kijk of je na week 3 nog hetzelfde over denkt. zodra je behoorlijk veel jeuk op je hoofd begint te krijgen weet je genoeg![]()
het is gewoon per persoon afhankelijk. maar ik zie er toch maar van af. want als het eenmaal wel gebeurd is het toch al te laat. dan maar wat meer eten en trainenheb 2x een cycle gedaan met epi, waarvan 1x 6.5 week op 70mg/per dag
maar ik ben niet echt een proefpersoon want ik kan er 2kg aan dht indrukken en dan nog word ik niet kaal denk ik.