MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Vraagje...

Ik heb nog epistane van IBE liggen, en nog wat pro-epi van dragonnutrition. Kan ik dit gewoon door elkaar gooien? Lijkt me wel toch, immers zelfde ding, alleen andere fabrikant.

Dan gooi ik er binnenkort namelijk nog een epi/stano kuur in, aangezien ik dat nog restant heb van de vorige kuur(en)

Ik zie steeds meer wilde topics verschijnen over PH en pct topics worden gekaapt met vragen over epi cycles etc. etc. Vandaar leek het me een goed plan om een algemeen PH topic te starten waar je al je vragen en opmerkingen over de verscheiden PH die nu op de markt zijn kwijt kan.

Voor de noobs: LEES: Dit zijn geen supplementen zoals creatine of whey, je kunt het zien als roids, doe daarom ook altijd een goede nakuur en lees je goed in voor je begint.
http://www.ergogenics.org/anabolenboek/index15.html
Write up van de meest voorkomende PH:

Epistane
http://www.primordialperformance.com/store/steroid-profile-methylepitiostanol-epistane.html

("Trenbolone">Tren)
http://www.primordialperformance.com/store/steroid-profile-dienedione-"Trenbolone">tren.html

Halodrol
http://www.primordialperformance.com/store/steroid-profile-halodrol.html

Pheraplex
http://www.primordialperformance.com/store/steroid-profile-pheraplex-dmt-madol.html

Bold
http://www.primordialperformance.com/store/steroid-profile-boldione.html

Furazadrol
http://www.primordialperformance.com/store/steroid-profile-furazabol-thp.html

PH bijbel:D
[Link niet meer beschikbaar]

Class I | Stage 1 – Anabolic Compounds
These are compounds that are non-methylated (liver friendly)

Compound Names(s) Notes
Furazadrol / Furaguno / Winadrol / Winabol Non-Methylated, great cutter and stacker.
Propadrol Non-Methylated, solid cutter and stacker.
11-OXO / 11-Test Non-Methylated, stellar cutter, cortisol control.
BOLD / EQ-PLEX Non-Methylated, solid bulker, increases appetite.

Class II | Stage 2 – Anabolic Compounds
The following compounds are methylated therefore liver protection is required

Compound Names(s) Notes
Halodrol / H-Drol / Halo-D Methylated, great multipurpose compound.
Promagnon/ P-Mag Methylated, comparable to H-Drol, better bulker.
Protodrol Methylated, recent to market, solid cutter/recomp.
Class III | Stage 3 – Anabolic Compounds

These compounds are for advanced users that have previously completed 2-3 successful cycles, side effects are more common

Compound Names(s) Notes
Tren (and clones) non-Methylated, great recomp/bulker.
Epistane / Havoc Methylated, great cutter, estrogen control.
M-1,4ADD Methylated, great bulker, wet gains.
Max LMG (and clones) Methylated, great bulker, wet gains.
Dymethazine Methylated, bulker, comparable to SD.
Class IV | Stage 4 – Anabolic Compounds

Compounds in this category will produce rapid gains, however come with significant risk of side effects

Compound Names(s) Notes
Pheraplex Methylated, great bulker, wet gains.
Superdrol / S-Drol / M-Drol Methylated, great bulker, very potent.
Mass Tabs Methylated, contains superdrol.

De links in de main post werken niet meer.

Reden:
Primordial performance is officially D e a D

Misschien is dit de reden dat je blijkbaar mensen hebt die er amper op reageren?

He ik snap je niet stel toch gewoon een vraag boys?

Prima vraag en het antwoord van tunux was meer dan afdoende, lijkt mij. Als er inderdaad batches IBE Epi zijn met een slechte verbinding (zoals in het artikel wordt beweerd), Is dat "misschien is dit de reden dat je blijkbaar mensen hebt die er amper op reageren."

Even een vraagje. stel dat je een Epistane cycle wilt doen. maar Haaruitval wilt verminderen.
helpt Finasteride dan tijdens een cycle? of niet bij Epistane?

Even een vraagje. stel dat je een Epistane cycle wilt doen. maar Haaruitval wilt verminderen.
helpt Finasteride dan tijdens een cycle? of niet bij Epistane?

Ik geloof dat ik in anabolics 2009 ergens heb gelezen van niet ... ik zal het vanavond even voor je opzoeken ;)

Nee zal niets helpen. Finasteride is een 5a reductase inhibitor, en zal dus alleen werken bij hormonen die 5a reductase ondergaan. Denk dan bijv. aan testosteron wat door 5-AR omgezet wordt naar dht.
Epistane is echter een dht derivaat die geen 5-AR meer ondergaat.

Als je weet dat je gevoelig bent voor adrogenic Alopecia (haaruitval door androgenen) ook wel male pattern baldness genoemd, dan is Epistane echt niets voor jou.
Ik heb echt gigantisch veel blogs/topics gelezen van mensen die super erge haaruitval hadden met Epistane. Er zijn dan wel wat betere alternatieven voor je haar, maar zelfs dan zul je nog risico lopen je haar te verliezen. Het belangrijkste is om zelf eerst te bedenken of je dit risico wel wil lopen en daarnaast goed uitzoeken wat je kan doen om het te voorkomen.

Ik heb helaas niet de tijd om verder uit te leggen welke opties je allemaal hebt. Maar mss is t ook wel beter als je dit zelf uitzoekt. :)

(type dit ook vanaf me telefoon, vond 't zo al lang genoeg;) )

Nee zal niets helpen. Finasteride is een 5a reductase inhibitor, en zal dus alleen werken bij hormonen die 5a reductase ondergaan. Denk dan bijv. aan testosteron wat door 5-AR omgezet wordt naar dht.
Epistane is echter een dht derivaat die geen 5-AR meer ondergaat.

Als je weet dat je gevoelig bent voor adrogenic Alopecia (haaruitval door androgenen) ook wel male pattern baldness genoemd, dan is Epistane echt niets voor jou.
Ik heb echt gigantisch veel blogs/topics gelezen van mensen die super erge haaruitval hadden met Epistane. Er zijn dan wel wat betere alternatieven voor je haar, maar zelfs dan zul je nog risico lopen je haar te verliezen. Het belangrijkste is om zelf eerst te bedenken of je dit risico wel wil lopen en daarnaast goed uitzoeken wat je kan doen om het te voorkomen.

Ik heb helaas niet de tijd om verder uit te leggen welke opties je allemaal hebt. Maar mss is t ook wel beter als je dit zelf uitzoekt. :)

(type dit ook vanaf me telefoon, vond 't zo al lang genoeg;) )
Bedankt voor je reactie.
Ik heb zelf idd al veel research gedaan, Maar blijf het toch tricky vinden.
Misschien nog maar even wachten tot er betere / Veiligere producten op de markt gaan komen (wat mij onwaarschijnlijk lijkt).

Bedankt voor je reactie.
Ik heb zelf idd al veel research gedaan, Maar blijf het toch tricky vinden.
Misschien nog maar even wachten tot er betere / Veiligere producten op de markt gaan komen (wat mij onwaarschijnlijk lijkt).

Epistane is een goede designer roid....als je je echter inderdaad zorgen maakt over haaruitval zijn reguliere roids en designer roids inderdaad op dit moment nog niks voor jou :)

Als je zoals ik je kop standaard kaal scheert merk je echter niks van haaruitval :P

Zijn er hier mensen die alleen hebben gecut op epie? En beetje goeie ervaringen hebben?

Zijn er hier mensen die alleen hebben gecut op epie? En beetje goeie ervaringen hebben?

Epistane is prima om te cutten, alhoewel H-drol toch beter aangeschreven staat. Zoals altijd hangt echt alles af van je voeding en je training. Ik heb wel eens iemand letterlijk dikker, en minder massief zien worden tijdens het "cutten" ondanks het gebruik van H-drol... de beste man at dan ook vér onder onderhoud, at niet super clean en voerde vrijwel geen cardio uit; geen enkele roid helpt je dan.

Aan de andere kant is het ook een prima hulpmiddel om goed shredded te worden, i.c.m een goed dieet op onderhoud, en 500 kcal. cardio per dag (of d.m.v intermittent fasting, mocht je dat liggen).

ik overweeg om als eerste kuur 4 weken epi te doen icm pro stano. (4x 30mg epi)
welke dosering moet ik voor pro stano aanhouden?

kan iemand kort toelichten wat exact de toegevoegde waarde is van de pro stano icm epi

kom ik dan weg met een OTC PCT?

Is er nog wat nieuws onder de zon qua PH's?

Iemand hier die ervaring heeft met MK - 2866?

ik overweeg om als eerste kuur 4 weken epi te doen icm pro stano. (4x 30mg epi)
welke dosering moet ik voor pro stano aanhouden?

kan iemand kort toelichten wat exact de toegevoegde waarde is van de pro stano icm epi

kom ik dan weg met een OTC PCT?

800 mg. pro-stano en 50 mg. epistane zou ik draaien. Voor minder is het de moeite niet waard imo. Pro-stano zorgt ervoor dat je libido hoog blijft, en je geen last krijgt van lethargie omdat het de androgene functies van testosteron nabootst (=DHT). Je kunt een OTC-PCT proberen als proefkonijn zijnde, maar ik zou zelf altijd opteren voor nolvadex ;)

Is er nog wat nieuws onder de zon qua PH's?

Nee, iedereen gaat aan de test-e hehehe ;) Jij nog plannen voor dit jaar?

Terug
Naar boven