XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

800 mg. pro-stano en 50 mg. epistane zou ik draaien. Voor minder is het de moeite niet waard imo. Pro-stano zorgt ervoor dat je libido hoog blijft, en je geen last krijgt van lethargie omdat het de androgene functies van testosteron nabootst (=DHT). Je kunt een OTC-PCT proberen als proefkonijn zijnde, maar ik zou zelf altijd opteren voor nolvadex ;)
Nee, iedereen gaat aan de test-e hehehe ;) Jij nog plannen voor dit jaar?

Euhm, ik had btw een killer libido op Epi only @ 50mg. Lethargie is wel een b*ch inderdaad haha :rolleyes:

Ik ben er 5 maanden uit geweest en moet eerst weer terug naar 85KG. ****ed maar door wat privé issues kon ik het niet opbrengen om te sporten de afgelopen 5 maanden.

Heb wel 2 potjes IBE EPI en een potje UD klaarliggen, dat dan weer wel haha. Maar alles op zijn tijd, eerst weer even structuur in sport/voeding/rust.

Jij plannen nog?

Euhm, ik had btw een killer libido op Epi only @ 50mg. Lethargie is wel een b*ch inderdaad haha :rolleyes:

Ik ben er 5 maanden uit geweest en moet eerst weer terug naar 85KG. ****ed maar door wat privé issues kon ik het niet opbrengen om te sporten de afgelopen 5 maanden.

Heb wel 2 potjes IBE EPI en een potje UD klaarliggen, dat dan weer wel haha. Maar alles op zijn tijd, eerst weer even structuur in sport/voeding/rust.

Jij plannen nog?

Komt goed kerel! Spiergeheugen FTW (zo hoop ik nu ook na deze carnaval hehe ;)). Ik ga 1 april 12 weken test-e draaien, met 50 mg. proviron en als afsluiter 5 weken 50 mg. epistane. I.c.m een dieet op onderhoud, en 500 kcal. cardio per dag kom ik dan wel goed droog te staan ;) Ben benieuwd naar test-e! Ga iig zoutloos eten, dus ben benieuwd hoe ´t mij behandeld :D

Jij plannen nog?

Eerste kuur en daarna een dip en niet meer trainen. Toen ik jou log las, wist ik dat we je een tijdje niet meer zouden horen en dat je zou stoppen met trainen. Je was veel te enthousiast tijdens je kuur. Je hebt je kuur ook een beetje verlengd, herinner ik mij.

Komt goed kerel! Spiergeheugen FTW (zo hoop ik nu ook na deze carnaval hehe ;)). Ik ga 1 april 12 weken test-e draaien, met 50 mg. proviron en als afsluiter 5 weken 50 mg. epistane. I.c.m een dieet op onderhoud, en 500 kcal. cardio per dag kom ik dan wel goed droog te staan ;) Ben benieuwd naar test-e! Ga iig zoutloos eten, dus ben benieuwd hoe ´t mij behandeld :D

Nice! Zoutloos eten is wel echt een must ja, ik merkte tijdens de laatste weken echt waarom ook :p

Eerste kuur en daarna een dip en niet meer trainen. Toen ik jou log las, wist ik dat we je een tijdje niet meer zouden horen en dat je zou stoppen met trainen. Je was veel te enthousiast tijdens je kuur. Je hebt je kuur ook een beetje verlengd, herinner ik mij.

Haha, niet zo snel iets aannemen als jouw waarheid he ;)
Het lag in de relationele sfeer en had even helemaal niks met BB of AAS te maken Dirk. Maar ik ben niet iemand die zijn hele privé leven hier op BB gaat neerknallen :o

waarom zou je zoutloos willen diëten?
lijkt me niet zo slim.

waarom zou je zoutloos willen diëten?
lijkt me niet zo slim.

Niet handig geformuleerd, zoutarm is beter ;) Max 3-4gr per dag werkte goed voor mij op Test-e.

Yup, anders lijkt cutten op test-e mij niet ideaal. Ik zit zelf inderdaad op 1500 x 2,5 = 3750 gram zout. Dan zal het met bloat e.d wel meevallen ... zeker omdat ik proviron ernaast laat lopen, en afsluit met 60 mg. epistane hehehe ;)

Waarom gebruik je je eerste kuur mer test om te cutten? Zou je niet liever met je eerste test kuur lekker knallen?:D

Jij plannen nog?

****ed up bro. Ik ken je probleem. Zelf ook wat probs gehad, en erg druk met werken en school, dus weinig tijd om te trainen en goed te eten massaverlies is enorm (8-9kg vvm).

Verleiding is groot om er meteen terug een kuur tegenaan te knallen maar ik heb besloten dit toch niet te doen. Ik heb er te veel zien afglijden in die eindeloze cycle van hard trainen + AAS en daarna aanmodderen in de gym + nakuur en dit telkens opnieuw, zonder een stap verder te geraken. Ik wil niet de zoveelste zijn.

Gisteren wat sups bestelt, 2 kg kip klaargemaakt en ingevroren en een dik trainingsschema in elkaar gestoken. Ik heb in het verleden de magie van spiergeheugen al mogen meemaken, ik hoop dat ik dat nu weer eens kan.

Yup, anders lijkt cutten op test-e mij niet ideaal. Ik zit zelf inderdaad op 1500 x 2,5 = 3750 gram zout. Dan zal het met bloat e.d wel meevallen ... zeker omdat ik proviron ernaast laat lopen, en afsluit met 60 mg. epistane hehehe ;)

3750 gram is 3,7kg he denk dat je mg bedoelt haha :cool:

Waarom gebruik je je eerste kuur mer test om te cutten? Zou je niet liever met je eerste test kuur lekker knallen?:D

Tja, het is toch die tijd van het jaar, en ik wil een keer test-e proberen ... en ik ga niet weer net zoals vorig jaar 7 weken H-drol poppen met 11-OXO, wat een verschrikking was dat hehehe :D

3750 gram is 3,7kg he denk dat je mg bedoelt haha :cool:

Je hebt gelijk, ik bedoel uiteraard mg :D ... damn, carnaval is niet alleen slecht voor je fysiek...

Hoi, ik volg deze site al een tijdje maar nu heb ik een vraag.
Wie is er bekend met ultradrol? En als pct heb ik de ProteX Cycle Assist and Liver Protection
En de PC 3X nu vital labs.

Graag wil ik ervaringen delen. Ik heb altijd puur natuur getraind en wil ook wel een ph-tje gebruiken.

Groeten

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 15:55 ----------

Wie is er bekend met ultradrol? En als pct heb ik de ProteX Cycle Assist and Liver Protection

Graag wil ik ervaringen delen. Ik heb altijd puur natuur getraind en wil ook wel een ph-tje gebruiken.

Groeten

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 15:58 ----------

???????????staat mijn bericht er dubbel in.....

Groeten

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 15:55 ----------

Groeten

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 15:58 ----------

???????????staat mijn bericht er dubbel in.....

Ultradrol is wel zwaar om als eerste cycle te draaien lijkt me. Verder klinken je PCT-producten als wat onzinnige kruidensamenstellingen die je hormonen weer in evenwicht moeten gaan brengen hehe ;) Ik zou opteren voor nolvadex, zeker als je van plan bent superdrol te gaan gebruiken :D

superdrol is een middel wat vaker backcramps meebrengt na 2 weken wat ik lees van gebruikers.
Vooral bij dosissen van 20-30mg. Het is een heftig en potent PH met de meeste bijwerkingen wat ik zo gelezen heb..

Volgens mijn bevindingen moest ultradrol minder bijwerkingen hebben dan de superdrol. Ook is de superdrol bijna niet meer verkrijgbaar toch?
En dus een nakuur met nolvadex zal ik dan maar gaan doen hèhè.
Is het dan verstandig om met een lichtere te beginnen? Ik heb deze al in mijn bezit namelijk.

Volgens mijn bevindingen moest ultradrol minder bijwerkingen hebben dan de superdrol. Ook is de superdrol bijna niet meer verkrijgbaar toch?
En dus een nakuur met nolvadex zal ik dan maar gaan doen hèhè.
Is het dan verstandig om met een lichtere te beginnen? Ik heb deze al in mijn bezit namelijk.

Neem deze guide even door, daar staat zo´n beetje alles in wat je wilt weten :)

[Link niet meer beschikbaar]

Nolvadex is dus een must... ook zou ik flink wat taurine inslaan, en een leverbeschermer gebruiken on-cycle :)

Er zijn tegenwoordig clones van Ultradrol in de omloop, waarbij er 10mg per cap in zit.
aanbevolen dosering 2 caps, en nooit meer dan 3 per 24 uur.
is dit niet extreem veel? aangezien de originele maar 4 mg per cap had en ook max 3 caps per 24 uur aanbevolen werd..
beetje raar...
hoe zien jullie dit? of denken jullie dat utradrol blijkbaar toch veiliger is dan dat in eerste instantie gedacht werd, en de dosis nu omhoog kan?

Neem deze guide even door, daar staat zo´n beetje alles in wat je wilt weten :)

[Link niet meer beschikbaar]

Nolvadex is dus een must... ook zou ik flink wat taurine inslaan, en een leverbeschermer gebruiken on-cycle :)

Milk thistle zou toch genoeg zijn voor tijdens zo'n cycle. en dan nolva als pct?
met aanvullend misschien nog DAA creatine etc..?

Is het trouwens aan te raden zo'n 'lever reinigings propduct' tijdens de cycle te nemen?
je hoort vaak dat dit het process van PH's tegengaat...

Milk thistle zou toch genoeg zijn voor tijdens zo'n cycle. en dan nolva als pct?
met aanvullend misschien nog DAA creatine etc..?

Is het trouwens aan te raden zo'n 'lever reinigings propduct' tijdens de cycle te nemen?
je hoort vaak dat dit het process van PH's tegengaat...

Er zijn tegenwoordig clones van Ultradrol in de omloop, waarbij er 10mg per cap in zit.
aanbevolen dosering 2 caps, en nooit meer dan 3 per 24 uur.
is dit niet extreem veel? aangezien de originele maar 4 mg per cap had en ook max 3 caps per 24 uur aanbevolen werd..
beetje raar...
hoe zien jullie dit? of denken jullie dat utradrol blijkbaar toch veiliger is dan dat in eerste instantie gedacht werd, en de dosis nu omhoog kan?

Ik zou zelf wél een leverreinigingsproduct nemen, als je de verhalen over hepatoxiciteit van Ultra en superdrol mag geloven, al is het maar om ´s nachts beter te slapen en je je geen zorgen over je lever hoeft te maken ;) Dat het de opname etc. van prohormonen tegengaat is nooit bewezen, het zal echt geen significant verschil uitmaken.

Wat is de stof van jouw ultradrol-kloon? Dit is de chemische naam van de "normale" Ultradrol: 2,17α-dimethyl-5α-androsta-1-en-17β-ol-3-one.

Ik zou dan dit als dosering aanhouden: Week1: 8mg / per day | Week 2-3: 12mg / per day | Week 4: 16mg / per day.

Verder nolvadex als PCT, en wat DAA erbij; en je bent good to go ;)

Ik zou zelf wél een leverreinigingsproduct nemen, als je de verhalen over hepatoxiciteit van Ultra en superdrol mag geloven, al is het maar om ´s nachts beter te slapen en je je geen zorgen over je lever hoeft te maken ;) Dat het de opname etc. van prohormonen tegengaat is nooit bewezen, het zal echt geen significant verschil uitmaken.

Wat is de stof van jouw ultradrol-kloon? Dit is de chemische naam van de "normale" Ultradrol: 2,17α-dimethyl-5α-androsta-1-en-17β-ol-3-one.

Ik zou dan dit als dosering aanhouden: Week1: 8mg / per day | Week 2-3: 12mg / per day | Week 4: 16mg / per day.

Verder nolvadex als PCT, en wat DAA erbij; en je bent good to go ;)
Oke top hier heb ik wat aan!
De stof is idd zoals jij hem beschreven hebt maar deze gaan alleen maar in 10mg caps.... vaag...? zoek maar eens in google op m-sten rx & ultra-sten.
verder gooi ik er dan mariadistel bij in de cycle.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven