JDonkers
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt!Het is zwz al verstandig genoeg O3 binne te krijgen. Dit is zorgt al voor soepelere gewrichten. Ik zou lekker gaan beginne en ook de taurine erbij nemen. En in de nakuur zou ik nog 5g/day Crea Mono erbij nemen! Mits je het helemaal goed wilt doen nog Liv52 van De Tuinen.
zo,ben ik dan zo verkeerd? ik dacht nogtans,dat als je er tijdens je kuur last van hebt,en dat pas begint met het innemen dat het niet helpt,pas als je dit langere tijd neemt dan wel.
nee,het is havoc van het merk rpn.
taurine heb ik ook al klaarstaan,3-5 g is veel voorkomende hoeveelheid inderdaad!
Nee hoor, dat heb je goed. De werking van glucosamine/chondroitine heeft even tijd nodig. Dat duurt geen weken, maar een preload van een week is goed.
Daarnaast zoals omschreven zijn visolie caps een goede aanvulling.
---------- Toegevoegd om 06:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:14 ----------
Nu ik hier toch post.. Zijn er mensen die zowel Epistane als Triumphalis gebruikt hebben?
Ik wil mijn volgende cycle of de Stack epi&tren of triump&mitras gaan nemen.
is er grote kans op acne tijdens epi cycle? of moet ik vit b5 bijslikken? aangezien de hoge dosis b5 je moet slikken,geeft dit toch wel een extra belasting op de lever,en dit wil ik zo veel mogelijk vermijden..
Wel dikke gains en kracht schiet vooruit..
+5kg en +20kg op de BP
Wel na 20 dagen lethargie verschrikkelijk..
Niet te lang gebruiken.. Goeie pct pakken + on-cycle supps (lever, meidoorn, omega etc.)
Ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen Epi en Triumphalis.
Heb nog een potje pro-tren staan..
met wat zal ik dit stacken?
Halo, Epi, --> Triumphalis ?
en heeft het evt zin om leanxtreme erbij te pakken& pct assist voor je test extra te stimuleren? of is dit overkill.. ik wil gewoon na men kuur zo rap mogelijk terug op mijn niveau van voor de kuur komen 
iemand die me nog kan vertellen hoelang het duurt eer je volledig hersteld bent (dan bedoel ik de test dle terug normaal niveau heeft)& je dus normaal kan gainen zoals voor de kuur? Ik lees regelmatig mensen die zelfs nog aankomen tijdens hun nakuur nolva.. lijkt me onlogischen heeft het evt zin om leanxtreme erbij te pakken& pct assist voor je test extra te stimuleren? of is dit overkill.. ik wil gewoon na men kuur zo rap mogelijk terug op mijn niveau van voor de kuur komen
![]()
Duidelijk, echter dacht ik dat als het uit je bloed was,dan ook uit je lichaam, hier was ik dus fout in blijkbaar.welke otc pct is het beste voor sneller herstel,naast nolva? Pct assist of reversitol? Nu zit reversitol voor 50% in de pct assist had ik gezien. Maar je hebt zoveel pct's die elk bewerencde beste te zijn.. en gebruikservaringen vind ik niet over pct assist,of activate xtreme en dergelijke.Doorgroeien in de pct is altijd omdat de actieve AAS nog langer doorwerkt. Met name in het vetweefsel. Later beginnen met pct is echter ook geen optie, want het duurt een tijdje voor nolva/clomid werkt.
Duidelijk, echter dacht ik dat als het uit je bloed was,dan ook uit je lichaam, hier was ik dus fout in blijkbaar.welke otc pct is het beste voor sneller herstel,naast nolva? Pct assist of reversitol? Nu zit reversitol voor 50% in de pct assist had ik gezien. Maar je hebt zoveel pct's die elk bewerencde beste te zijn.. en gebruikservaringen vind ik niet over pct assist,of activate xtreme en dergelijke.