XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Van Follidrone heb ik zeker resultaten. Ik neem 2 caps Follidrone per dag, ik krijg er energie van, "wat" kracht en een goede pomp van. Maar om er nu "ph like results" aan te verbinden... Follidrone is denk ik een product wat je langere tijd moet nemen, niets mis mee daar ging ik al vanuit toen ik het kocht. Ik heb nog 2 volle potjes dus ik ga er voorlopig lekker mee door. Ik snap niet dat de nederlandse webshops en dit forum hieraan voorbij gaan. Het kan in ieder geval geen kwaad om ook op buitenlandse forums te lezen en wat ze daar voor een "natty" producten te koop hebben

Ben ik mee eens, veel producten die hier niet besproken worden..

Alphamine, Anabeta Elite, Erase Pro, X Factor en ga zo maar door.. Zijn waanzinnige supps, waar op nederlandse fora's niks over te vinden is

Die bloedonderzoeken onderstrepen alleen maar hoe onbetrouwbaar de kwaliteit is van de preparaten en wat een brol product het eigenlijk is.

Daar zit natuurlijk een bron van waarheid in. Er wordt van alles via internet verkocht maar je weet niet wat en hoeveel erin zit. Hetzelfde met de anabole steroïden die je overal kan kopen. En peptides en groeihormonen daar zal het nog erger zijn als je de prijzen ziet.

Iemand al een Tr3N/Ep15tane combo geprobeerd? Gisteren mee begonnen EPI 45mg p/d, Tr3st 50mg p/d

Had ook een hele bizarre (de wereld ging eraan) droom gehad en ik droom niet zo vaak, toeval?

Wat vinden jullie van volgende nakuur na een epistane only (w1-4 40 mg):
Ostarine: 12,5 mg elke dag
Phosphatidylserine: 600 mg elke dag
Alpha Muscle: 2 doseringen per dag
vitamine D3: 2000 IU per dag

Mogelijk zonder nolva of helemaal niet?

Epistane zonder nolva is vgm echt een no-go...
Maar ben zelf niet bekend met deze stoffen voor de PCT dus wellicht dat iemand anders er een goed licht op kan schijnen.

Iemand al een Tr3N/Ep15tane combo geprobeerd? Gisteren mee begonnen EPI 45mg p/d, Tr3st 50mg p/d

Had ook een hele bizarre (de wereld ging eraan) droom gehad en ik droom niet zo vaak, toeval?

Je bedoeld dus Tr3st ipv Tr3n?

Let op met Tr3st, het onderdrukt zeer zwaar vergelijkbaar met Deca (19nor dus dubbele shutdown vanwege teveel testosteron en teveel oestrogeen).

Maar nog belangrijker Tr3st (trestolone dus) blijkt toch behoorlijk lever toxisch te zijn ook al is het geen methyl. Dit is recente info die komt van Olympus Labs reps zelf komt (anabolicminds forum). Dus je gebruikt nu 2 lever toxische middelen tegelijkertijd.

Ik wilde dezelfde kuur als jou doen en ik heb hem al liggen maar die Tr3st gaat de plee in. Dus geen gebruikerservaring van mij

Dit is geen nakuur. Nakuur is met Nolva of Clomid. Met de vitamine D3 er bij. Ostarine onderdrukt ook!! (bij 3mg zelfs al!)

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Hoe meer ik over ostarine inlees, hoe interessanter ik het begin te vinden! Het zal tot op een zekere hoogte levertoxisch zijn (alles van orals eig) maar het is blijkbaar zeer goed om te herstellen van blessures, spiermassa na een cycle te behouden of geen massa te verliezen bij een diepe cut en dergelijke. Misschien toch maar eens overwegen om ostarine ook in mijn pct te steken.

Laat maar weten wat jouw ervaring wordt. Ik heb zelf ostarine van Brawn Nutrition gebruikt 6 weken lang 20mg per dag en merkte echt helemaal niets..

Als je meer info erover wilt. Moet je vraag in de AAS sectie plaatsen.

Ik kreeg het ook opeens tijdens mijn laatste kuur. (test p en tren A) Heb het 2 weken afgewacht toen begonnen met letro voor 10 dagen, toen kwam gelukkig mijn nakuur. (wat een troep is letro zeg)

Je kan best een paar dagen wachten, als het nog maar zo klein is. In je nakuur gaat het echt wel weg
Van Epi had ik na mijn PCT geen last van gyno, echter later wel een estro rebound gehad... Toch wel rekening mee houden en goed opvolgen, was bij mij ongeveer 1-2 maand na mijn PCT, weet niet precies meer want is toch al 2 jaar geleden ondertussen. Overigens nooit meer verdwenen jammer genoeg... Kan wel zeggen dat de gyno niet groter is geworden ondanks AAS cycles, toen ik ON was wel, maar daarna gewoon weer de oude size. Kan wel meegeven dat proviron laten meelopen helpt om de gyno niet groter te laten worden terwijl je ON bent.

Ik vind hCG ook nodig bij epistane. Want je ballen krimpen er behoorlijk van, hield bijna niks meer over. Na 2 prikjes hCG (250 IU) waren ze weer normaal.

Sowieso nakuren met Nolva of Clomid

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

Van Epi had ik na mijn PCT geen last van gyno, echter later wel een estro rebound gehad... Toch wel rekening mee houden en goed opvolgen, was bij mij ongeveer 1-2 maand na mijn PCT, weet niet precies meer want is toch al 2 jaar geleden ondertussen. Overigens nooit meer verdwenen jammer genoeg... Kan wel zeggen dat de gyno niet groter is geworden ondanks AAS cycles, toen ik ON was wel, maar daarna gewoon weer de oude size. Kan wel meegeven dat proviron laten meelopen helpt om de gyno niet groter te laten worden terwijl je ON bent.

Aha jij hebt rebound gehad. Echt balen zeg.
Ik had tijdens mijn kuur 75mg proviron ed mooi dat ik wel gyno kreeg.
In mijn volgende kuur laat ik daarom maar Arimidex meelopen omdat ik geen zin heb om weer gyno te krijgen.

iemand ervaring met researchsarms?

Ben ik mee eens, veel producten die hier niet besproken worden..

Alphamine, Anabeta Elite, Erase Pro, X Factor en ga zo maar door.. Zijn waanzinnige supps, waar op nederlandse fora's niks over te vinden is

vergelijkbaar met jack3d micro, zit ook higenamine in. Enige product wat daar in zit waardoor het werkt.

Ik droomde ook veel door de epi.
Hoe bevalt de Stack je? Je weet dat tr3n aromatiseert? Gebruik je een AI?

Dit is vloeken in de kerk, maar het is tm 4 weken op 30mg geen must om een serm te nemen. Ik raad het echter wel aan, ook icm met een AI, omdat rebound gyno steeds vaker gesignaleerd wordt.

Ah duidelijk. Zag inderdaad twee type producten staan.
Gebruik je Trest als pwo-ph supp? Zo wordt het althans op de boards door de OL reps aangeprezen. Schijnt een sterke ph te zijn. Wat neem je er naast? (Ter ondersteuning)

1 tab epi/1 tab tr3st in de ochtend een uur voor trainen,
middag 1 tab epi/1 tab tr3st
na-middag 1 tab epi
6-bromo voor ondersteuning

gebruik de tr3st eigenlijk alleen om libido een beetje op gang te houden, zou heel goed moeten werken

Ja klopt. Al had ik daar met epi totaal geen last van.
Trestolone onderdrukt wel he. Houd daar rekening mee.

Ik lees veel dat mensen bij het gebruik van bv epistane makkelijk 1000 kcal boven hun onderhoud eten,om zo meer gains te hebben. Ik heb hier verder over nagedacht &dit lijkt me zinloos. Bij aas word dit ook niet gedaan,toch niet wat ik er over gelezen heb. Epistane zorgt voor een verlaging van vp, daarom dat mensen meer gaan eten omdat het toch bijna niet word opgeslagen als vet. Maar qua lean gains brengt dit toch niets op? Ik vind het moeilijk om het te verwoorden, ik hoop dat ik wat duidelijkoverkom,echter heb ik die indruk niet van mezelf :p een gewone bulk is toch goed genoeg, wel een heel stuk hoger in eiwit.hetgeen wat je daarboven meer gaat eten lijkt mij gewoon toch op te slagen als vet,maar dit zie je niet omdat epistane je vp verlaagt. Of slaat dit op niets en moet je toch 1000+ kcal boven onderhoud zitten?

Ik lees veel dat mensen bij het gebruik van bv epistane makkelijk 1000 kcal boven hun onderhoud eten,om zo meer gains te hebben. Ik heb hier verder over nagedacht &dit lijkt me zinloos. Bij aas word dit ook niet gedaan,toch niet wat ik er over gelezen heb. Epistane zorgt voor een verlaging van vp, daarom dat mensen meer gaan eten omdat het toch bijna niet word opgeslagen als vet. Maar qua lean gains brengt dit toch niets op? Ik vind het moeilijk om het te verwoorden, ik hoop dat ik wat duidelijkoverkom,echter heb ik die indruk niet van mezelf :p een gewone bulk is toch goed genoeg, wel een heel stuk hoger in eiwit.hetgeen wat je daarboven meer gaat eten lijkt mij gewoon toch op te slagen als vet,maar dit zie je niet omdat epistane je vp verlaagt. Of slaat dit op niets en moet je toch 1000+ kcal boven onderhoud zitten?

Epistane zal je VP verlagen of door vochtverlies waardoor je droger lijkt omdat het een dht derivative is. Of je moet op onderhoud eten en dan wilt het vaak een recomp geven. En anders gwn bulken met 500kcal toeslag op je onderhoud. Echter vind ik epistane te zwak om te gebruiken in een bulk. Zijn betere producten voor dan epistane. BigCat vind epistane ook niet veel gains opleveren en vergelijkt het meer met anavar omdat het je wat harder en droger maakt maar aanzienlijk niet veel vvm oplevert zoals veel mensen wel zouden willen. Naar mijn mening een prima ondersteuning tijdens een dieet op een dosis van 60+ mg. Triumphalis daarentegen levert veel meer op. Had ik aanzienlijk veel massa op gewonnen. Mechabol, pmag en halodrol zijn ook uitstekende bulking compounds. Het is maar waar iemand zijn eigen voorkeur naar uitgeeft.

Terug
Naar boven