RedWeight
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een keer gelezen dat medicijnen haast geen afname van kwaliteit hebben mits droog en donker bewaard.
Geloof dat het zelfs na 10 jaar nog maar een afname van enkele procenten was en nog gewoon veilig genomen kon worden.
EERST je gezondheid..DAN pas de rest.
Die epi blijft nog wel goed. Ook na die datum. De efficiëntie blijft nog een flink aantal maanden (tot zo'n 2 jaar) goed. Het verliest heel geleidelijk zijn potentie.
Welk merk/type epi heb je?
Keuze tussen euro's voor een nieuw pot Epi of gezondheid...moeilijk
't gaat echt wel niet op die 6 weken aan komen hé... ik zou de raad die hier wordt gegeven toch opvolgen! Mocht je nu toch aan die epi beginnen ga je je toch 6 weken zorgen maken over die bal!
Okay, thanks mannen. Dan maar wachten hoe het verders gaat met de cyste. Wat ik zo lees is dat het iig niet vanzelf weg gaat, maar de vraag is of ik er last van blijf houden en het groter wordt, time will tell.
Daarna dan maar ff verders kijken of nieuwe bestellen of toch de "oude" draaien.
Heb trouwens Epi van Pharma Labs.

Wat bedoel je met "hiervan"? Speculaas? Gebakken ei?
2 Weken in me pct na 6 weken 11oxo:
Mijn libido is best wel k*t terwijl het tijdens mijn cycle tot de laatste dag helemaal prima was. Ik vermoed dat het door daa komt? Ik las dat het voor prolactine verhoging kan zorgen wat ertoe leid dat je libido verliest. Ben nu dus met daa en lean xtreme gekapt, ik had toch al geen shutdown om mee te beginnen.
Meningen?
---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------
Mijn kracht is vrijwel hetzelfde gebleven btw.
Ja dat dacht ik ook inderdaad, zou je mij kunnen vertellen welke versie je hebt van H drol en van waar? ik dacht namelijk eerst te bestellen op predator, maar ik twijfel sterk over welk merk van Hdrol en welke site. Alvast bedankt voor je reactie
Wat bedoel je met "hiervan"? Speculaas? Gebakken ei?
Want als je een pro hormoon bedoeld ben je in ieder geval nog ver van het gebruik er van gezien je reactie.
Libido in welke zin? Geen volledige stijfheid? Of gewoon geen zin? Hoe zijn je tepels?
Daa kan inderdaad prolactine verhogen. Maar dat is geen vast gegeven natuurlijk.
Welke pct?

Guys, volgens mij heb ik toch wat last van gyno. Linker tepel licht gevoelig en een schijfje onder de tepel ter grootte van een erwt dat vooral bij aanspanning van de spier duidelijk zichtbaar is. Wilde er niet aan geloven aangezien ik altijd al wat borstvet rond de tepel gehad heb en epi doorgaans als anti aromatiserend wordt omschreven, maar alles wijst er op.
Nu twijfel ik of ik zal stoppen met de epi en ga beginnen met nolva of dat ik nolva deze laatste week mee laat lopen met de epi. In beide gevallen ben ik van plan transdermal formestane ge gaan gebruiken op 50% van de pct.
Je zou kunnen beginnen met 10mg nolva per dag.
Of gewoon stoppen en je nakuur starten op 20mg per dag.
Voor hoelang heb je nog epi liggen?
Ja daar twijfel ik dus tussen.
Ik heb nog genoeg Epi liggen voor 2 cycles, dus daar ligt het niet aan. Ik zou graag willen weten of er een voor of nadeel aan zit wel of niet te stoppen met epi en te beginnen met nolva tegenover het samen laten lopen in deze week.
Mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar het afmaken van de laatste week epi (de cycle verloopt verder echt super) Maar als dit (onderbouwd) wordt afgeraden, dan stop ik. Heb geenszins behoefte aan blijvende gyno uiteraard.
Oh je laatste week die zou ik gewoon afmaken. En dan nakuren
Ja het gaat nog om 5 dagen.
Het feit dat het sinds een paar dagen pas op begint te spelen, vind ik wat vreemd alleen.
Als je meer info erover wilt. Moet je vraag in de AAS sectie plaatsen.
Ik kreeg het ook opeens tijdens mijn laatste kuur. (test p en tren A) Heb het 2 weken afgewacht toen begonnen met letro voor 10 dagen, toen kwam gelukkig mijn nakuur. (wat een troep is letro zeg)
Je kan best een paar dagen wachten, als het nog maar zo klein is. In je nakuur gaat het echt wel weg
Ja ben er ook niet heel huiverig voor. Het is alleen een van de dingen die je als PH/AAS gebruiker natuurlijk als eens van de meest irritante bijverschijnselen kunt krijgen.
Bedankt voor je input! Gooi het ook nog wel even in de AAS sectie.
Jij geen last gehad van rebound?
Ik deed epistane Only in oktober en mijn nakuur was 12 dagen clomid op 50mg.
Tijdens geen gyno gehad ook niet de rebound gyno waar je veel over hoort