Ja, of nog beter om je bloedwaarden te laten prikken om te kijken of je HPGA wel hersteld is (wat eigenlijk altijd wel het geval moet zijn als je ook hCG hebt gebruikt). Daarnaast ook handig om je vetpercentage niet uit de klauwen te laten lopen direct na zo'n kuur. Geen idee of dat ook bij jou het geval is geweest, maar ik ken mensen die al snel van 8% naar zo'n 16% schieten binnen 3 maanden tijd na een kuur. Direct na een kuur je vetpercentage in die mate verhoogt creeert in ieder geval een milieu om gyno te doen ontstaan.
Anderzijds natuurlijk ook niet cutten in de periode direct na je kuur. Verlies je makkelijk spier en kan ook flink herstel van de HPGA belemmeren (waardoor je bijgevolg ook een milieu creert om gyno te doen ontstaan). Al is het doorgaans een aanzienlijke minderheid die dit doet.
Dus als ik het goed begrijp was de kans dat ik nu gyno heb veel kleiner geweest moest ik HCG gezet hebben? Ik was al eigenlijk van plan om de volgende keer HCG te zetten. 2x 500 iu de hele kuur was hier gezegd geweest, jij bevestigd dit?