Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik zit nu in me vierde week triumphalis op 45mg. Ga de laatste twee weken verhogen naar 60mg. 5 kg aangekomen nu en vetpercentage 1% omhoog, eet 500 kcal boven onderhoud. Kracht gains vallen mij wel erg tegen. Ga maar minimaal omhoog qua kgs. Verder kan ik nauwelijks hartlopen omdat me kuiten binnen een minuut helemaal volgepompt zijn. Heb ook last van Lethargie maar voor de rest weinig te klagen, zie goed verschil in de spiegel al met de 5 kg en hoop er nog 2 bij te kunnen pakken.
Netjes. Heb je je bloeddruk opgemeten? Bij verhoging kan meidoornbes (hawthorn berry) helpen. Triumphalis staat niet zo heel erg bekend om zijn kracht winsten, meer om zijn anabole kwaliteit. Om die reden nemen sommigen mitras naast triumphalis. Maargoed, 5 kg in een maand (neem ik nu aan) is aardig wat! Hou er wel rekening mee dat je zo 2kg aan vocht hebt dat je na de cycle wel weer kwijt raakt.

oke dan ik neem deze site dus niet serieus,

bodybuilders voelen zich dus inderdaad een meerdere en denken dat ze alles kunnen flikken ofzo ik weet niet..
Maar oke toch bedankt dan zal ik dus flink gaan eten en whey perfection gaan gebruiken jullie zijn tenslotte wel serieus.
Ik ben ook echt serieus en ja ben autist en ja nu komen er weer reacties van wat ben jij een mogool bla bla bla, maar ik ben trots op me autisme,
Maar goed buiten dat Ik luister alleen naar de mensen die serieus reageren daar kom ik tenslotte verder mee ;)

whey perfection.

hihihi

bodybuilders voelen zich dus inderdaad een meerdere en denken dat ze alles kunnen flikken ofzo ik weet niet..
Maar oke toch bedankt dan zal ik dus flink gaan eten en whey perfection gaan gebruiken jullie zijn tenslotte wel serieus.
Ik ben ook echt serieus en ja ben autist en ja nu komen er weer reacties van wat ben jij een mogool bla bla bla, maar ik ben trots op me autisme,
Maar goed buiten dat Ik luister alleen naar de mensen die serieus reageren daar kom ik tenslotte verder mee ;)

Uberhaupt pas over annaboeloes nadenken als je 21+ bent groetjes steensteen

oke dan ik neem deze site dus niet serieus, bodybuilders voelen zich dus inderdaad een meerdere en denken dat ze alles kunnen flikken ofzo ik weet niet.. Maar oke toch bedankt dan zal ik dus flink gaan eten en whey perfection gaan gebruiken jullie zijn tenslotte wel serieus. Ik ben ook echt serieus en ja ben autist en ja nu komen er weer reacties van wat ben jij een mogool bla bla bla, maar ik ben trots op me autisme, Maar goed buiten dat Ik luister alleen naar de mensen die serieus reageren daar kom ik tenslotte verder mee ;)
Uberhaupt pas over annaboeloes nadenken als je 21+ bent groetjes steensteen
Dit. En als ik jou was zou ik deze site wel degelijk serieus nemen. Als je dat niet deed,was je dus aan de pro hormonen gegaan. Goed dat je op je voeding gaat letten. Niets is anabolischer dan voeding. Pas als je 21 bent kun je eens denken aan hormonale middelen.

PS: Oh..en natuurlijk géén whey perfection kopen. Ga voor whey van XXL nutrition, powerfoods of Bodylab.

menno pls go

Netjes. Heb je je bloeddruk opgemeten? Bij verhoging kan meidoornbes (hawthorn berry) helpen. Triumphalis staat niet zo heel erg bekend om zijn kracht winsten, meer om zijn anabole kwaliteit. Om die reden nemen sommigen mitras naast triumphalis. Maargoed, 5 kg in een maand (neem ik nu aan) is aardig wat! Hou er wel rekening mee dat je zo 2kg aan vocht hebt dat je na de cycle wel weer kwijt raakt.

Mijn bloeddruk is iets water hoger dan normaal voor mijn doen maar niet verontrustend. 150 boven en 72 onder. Net even lekkere borsttraining gehad. Heerlijke pomp en wel weer een pr op incline benchpress.

Niet zo janken jij, ga maar eerst eens fatsoenlijk eten (boven onderhoud)
Ookal ga je aan de anabolen en eet je nog als een klein meisje van 8, dan blijf je nog hetzelfde fysiek houden, koekebakker.

Gooi daarnaast die troep schema van f4f weg en ga een degelijk schema gebruiken.

who the f**k needs food when you have steroids baby.

Ik ben een nieuwe beginnende sporter ik doe nu 3x per week krachttrainingsschema van fit for free.
Ik ben over 1 maand 18 en wil dan beginnen met een kuur waar het liefst geen nakuur hoeft omdat ik niet veel geld tot beschikking heb. Ik wil een kuur hebben waarbij je goede krachtboost krijgt tijdens trainingen, en je snelle zichtbare resultaat ziet zelfs als je niet eens iets doet.

wat moet ik hierbij nemen? ik zag probolqn 50 reviews dat het echt werkt en dat je zonder iets te doen spieren kweekt automatisch maar liefst 500 mg per pil of 350 zoiets was het. Is deze kuur aan te raden??? of werkt het niet???

Zou ik niet doen. Waarschijnlijk heb je hier meer aan.

Mijn bloeddruk is iets water hoger dan normaal voor mijn doen maar niet verontrustend. 150 boven en 72 onder. Net even lekkere borsttraining gehad. Heerlijke pomp en wel weer een pr op incline benchpress.

Dat valt inderdaad mee.
Tijdens mijn epi cycle zat ik rond de 155/90. Toen wel eens spontaan een bloedneus gekregen.

Ik zit nu in me vierde week triumphalis op 45mg. Ga de laatste twee weken verhogen naar 60mg. 5 kg aangekomen nu en vetpercentage 1% omhoog, eet 500 kcal boven onderhoud.
Kracht gains vallen mij wel erg tegen. Ga maar minimaal omhoog qua kgs. Verder kan ik nauwelijks hartlopen omdat me kuiten binnen een minuut helemaal volgepompt zijn. Heb ook last van Lethargie maar voor de rest weinig te klagen, zie goed verschil in de spiegel al met de 5 kg en hoop er nog 2 bij te kunnen pakken.

Valt de lethargie mee of is het zo erg dat je vroeger met je cycle zou stoppen ?

Ik heb de epistane van twisted iron supplements binnen.

Snelle levering, nette prijs. Alleen op de website staat dat het 15mg per pil is en het labeltje op de pot staat 10mg. Mailen heeft nog geen antwoord opgeleverd en het gaat toch over een flinke marge.

Iemand hier al eens gebruik gemaakt van een smeerbaar ph? Even potent als orale?

Ik heb de epistane van twisted iron supplements binnen.

Snelle levering, nette prijs. Alleen op de website staat dat het 15mg per pil is en het labeltje op de pot staat 10mg. Mailen heeft nog geen antwoord opgeleverd en het gaat toch over een flinke marge.

Als je een beetje googled kom je volgens mij al snel tegen dat het 15 mg is en dat het label een drukfoutje is. Deze website geeft dit ook aan: http://twistedironsupplements.com/index.php?route=product/product&product_id=61

Volgens mij zijn ook (bijna) alle phs gedoseerd met 15 mg maar dat weet ik niet zeker.

Terug
Naar boven