MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Nakuur clomid kan prima op 25mg en al helemaal na epistane.

Ik deed de eerst 10 dagen 50mg en daarna 25mg. Ging prima. Maar mooi dat het ook minder kan.

Van Galen heeft een tabel geplaatst met onderzoeken naar herstel na Clomid en daar bleek 25mg een goed resultaat te geven. Staat in de AAS sectie, zoek maar als je het wil weten.

Ik ben voor lang nakuren op een lage dosis. Liever 2x zo lang met 25 mg dan de helft van de tijd op 50mg.

Van Galen heeft een tabel geplaatst met onderzoeken naar herstel na Clomid en daar bleek 25mg een goed resultaat te geven. Staat in de AAS sectie, zoek maar als je het wil weten.

Ik ben voor lang nakuren op een lage dosis. Liever 2x zo lang met 25 mg dan de helft van de tijd op 50mg.

Die ga ik straks zeker eens opzoeken. Dankjewel.
Zit in mijn laatste blast (31 weken on geweest)
Had dit als nakuur gepland;
Week 1-3,5 arofixxen 1 capsule
Week 1-6 clomid 50 mg wel afbouwen, maar nog geen idee hoe snel.

Bij deze:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eeuwige-discussie-nolvadex-vs-clomid-378295/#post8895104

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Die ga ik straks zeker eens opzoeken. Dankjewel.
Zit in mijn laatste blast (31 weken on geweest)
Had dit als nakuur gepland;
Week 1-3,5 arofixxen 1 capsule
Week 1-6 clomid 50 mg wel afbouwen, maar nog geen idee hoe snel.

Zie link hierboven

• Like
Waarderingen: Ymir
Nu 8 dagen bezig met Halodrol op 50mg per dag. Ben van 83kg naar 86kg gegaan. Armen zijn duidelijk vooruitgegaan. Grootste arm is van 41 naar 42,8. Ik ben van plan 1 potje op te maken, dus het word uiteindelijk een dertig dagen cycle.
De effecten die ik merk zijn mega goede pomp, hele grote eetlust(!!) maar ook mindere effecten.
Hele lichten gewrichtspijn en licht stekende pijn onder de testikels en ze zijn heel licht gekrompen.
Lees overal dat ze naar oude grootte gaan na het volbrengen van de PCT(nolvadex) ??

Mochten ze inderdaad terug gaan naar oude grootte, dan kan ik deze cycle aanraden! Als ik in de 8 dagen evenredig gain als dat ik ga gainen, dan betekend dat een uiteindelijke gain van 11,25KG ;) Moet wel zeggen dat ik al 6 jaar natty train

Iemand ervaring met krimpen en gaan ze daadwerkelijk terug naar oude grootte?

Wat is op dit moment de beste epi die binnen de EU (UK) verkrijgbaar is? Ik heb in het verleden Havoc van RPN gehad. Die was erg goed. Vroeger was de Epistane van IBE ook goed maar hoor er nu wisselende verhalen over.

Nu 8 dagen bezig met Halodrol op 50mg per dag. Ben van 83kg naar 86kg gegaan. Armen zijn duidelijk vooruitgegaan. Grootste arm is van 41 naar 42,8. Ik ben van plan 1 potje op te maken, dus het word uiteindelijk een dertig dagen cycle.
De effecten die ik merk zijn mega goede pomp, hele grote eetlust(!!) maar ook mindere effecten.
Hele lichten gewrichtspijn en licht stekende pijn onder de testikels en ze zijn heel licht gekrompen.
Lees overal dat ze naar oude grootte gaan na het volbrengen van de PCT(nolvadex) ??

Mochten ze inderdaad terug gaan naar oude grootte, dan kan ik deze cycle aanraden! Als ik in de 8 dagen evenredig gain als dat ik ga gainen, dan betekend dat een uiteindelijke gain van 11,25KG ;) Moet wel zeggen dat ik al 6 jaar natty train

Iemand ervaring met krimpen en gaan ze daadwerkelijk terug naar oude grootte?

Gewicht blijft niet zo toenemen en je raakt ook een paar kilo kwijt als je klaar bent. Neemt niet weg dat je in die 30 dagen toch een paar kilo kunt pakken. HCG had je moeten nemen dan krimpen je ballen niet (2 x 500 iu per dag).

Gewicht blijft niet zo toenemen en je raakt ook een paar kilo kwijt als je klaar bent. Neemt niet weg dat je in die 30 dagen toch een paar kilo kunt pakken. HCG had je moeten nemen dan krimpen je ballen niet (2 x 500 iu per dag).

Oke dat leek me ook wel te goed om waar te zijn. Kan de laatste 15 dagen met HCG pakken voordat ik in de nakuur ga. Ze zijn amper gekrompen, alleen ze voelen wat zachter aan. Zal 2x pw 500iu/1000iu volstaan? En kan dit ze ook weer terug brengen naar de oude grote, en minder zacht?

Aangezien hier al veel PH-kenners zijn, zou ik graag jullie mening weten over hoe juist te trainen tijdens een ph-cycle? In de AAS-sectie heb ik teruggevonden dat je nakuur moet bestaan uit lage reps/hoog gewicht en redelijk laag volume. Maar wat vinden jullie tijdens de kuur? Hoge reps/lager gewicht?

Oke dat leek me ook wel te goed om waar te zijn. Kan de laatste 15 dagen met HCG pakken voordat ik in de nakuur ga. Ze zijn amper gekrompen, alleen ze voelen wat zachter aan. Zal 2x pw 500iu/1000iu volstaan? En kan dit ze ook weer terug brengen naar de oude grote, en minder zacht?

2 x 500 iu per week, maar ik durf niet te zeggen of dat voor twee weken nog veel zin heeft. Misschien dat Galen of Big Cat daar iets zinnigs over kan zeggen.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Aangezien hier al veel PH-kenners zijn, zou ik graag jullie mening weten over hoe juist te trainen tijdens een ph-cycle? In de AAS-sectie heb ik teruggevonden dat je nakuur moet bestaan uit lage reps/hoog gewicht en redelijk laag volume. Maar wat vinden jullie tijdens de kuur? Hoge reps/lager gewicht?

Ik verander mijn trainingswijze amper tijdens de on of off periode. On ga je alleen sneller zwaarder trainen, omdat je sneller vooruit gaat. Ik train altijd heel erg op wat goed voelt aan me lichaam. Ik tel me reps ook nooit. Ik richt met het gewicht wel tussen de 6-10 reps, maar wat ik precies haal tel ik meestal niet.

Vraag me nog steeds af, op us boards zetten veel mensen hdrol boven epi en de klantenservice van jwsupplements zei ook dat halodrol meer gains zal geven. Maar hier lees je bijna alleen maar over epi ipv hdrol, iemand beiden gebruikt?

halodrol is toch gewoon tbol?

Vraag me nog steeds af, op us boards zetten veel mensen hdrol boven epi en de klantenservice van jwsupplements zei ook dat halodrol meer gains zal geven. Maar hier lees je bijna alleen maar over epi ipv hdrol, iemand beiden gebruikt?
Verschilt per persoon. Ik vind epi vele malen beter dan halo.

Op Anabolic minds(us board) zag ik meer mensen die epi boven halo zetten.

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

halodrol is toch gewoon tbol?
Halodrol is een prohormoon / precurser van Tbol.

Iemand ervaring met Epi Xtreme van Iron Labs?

Iemand ervaring met Tren PH's?

En dan met name het herstel? Ik wilde vd zomer epi met tren PH en misschien wat clen pakken voor een week of 6, hcg ernaast uiteraard. Ervaring mbt tren PH of wetenschappelijk artikel mbt herstel/pct is welkom :)

Iemand hier al ervaring met MK-677? Ik neem het nu sinds een week.

Terug
Naar boven