Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

oke dan ik neem deze site dus niet serieus,

bodybuilders voelen zich dus inderdaad een meerdere en denken dat ze alles kunnen flikken ofzo ik weet niet..
Maar oke toch bedankt dan zal ik dus flink gaan eten en whey perfection gaan gebruiken jullie zijn tenslotte wel serieus.
Ik ben ook echt serieus en ja ben autist en ja nu komen er weer reacties van wat ben jij een mogool bla bla bla, maar ik ben trots op me autisme,
Maar goed buiten dat Ik luister alleen naar de mensen die serieus reageren daar kom ik tenslotte verder mee ;)

hoe moeten we jou nou serieus nemen.

je bent net begonnen met sporten
je hebt geen idee wat je aan het doen bent
je weegt minder dan mijn zusje en je bent 1.80+

en dan wil je AAS gaan gebruiken....

ga een jaar alles leren of sporten, voeding en AAS, kom 20 kilo aan, en kom daarna terug.

Als je een beetje googled kom je volgens mij al snel tegen dat het 15 mg is en dat het label een drukfoutje is. Deze website geeft dit ook aan: http://twistedironsupplements.com/index.php?route=product/product&product_id=61 Volgens mij zijn ook (bijna) alle phs gedoseerd met 15 mg maar dat weet ik niet zeker.

Helemaal overheen gelezen. Had wel andere fora gevonden die het confirmde maar niet meer naar originele site gekeken haha. Bedankt.

In begeleidende brief staat dat als ik niet reageer de in beslag genomen goederen vernietigd worden en that's it.
Brief is waarschuwing.
Wijzen op verschillende wetten ivm invoer medicijnen.
Volgende keer ga ik prijs hebben dus.

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Hoe het komt dat de trenabol en dmz er door geraken weet ik niet

Als je van België bent, heb je zelfs kans op een persoonlijk bezoek van de politie afdeling die hun met zulke zaken bezig houden. Ik kan dit zelf bevestigen.

Ze zetten duidelijk in hun brief dat ik er niets meer van ga horen.
Weet niet wat jij bent tegengekomen?

Ze zetten duidelijk in hun brief dat ik er niets meer van ga horen.
Weet niet wat jij bent tegengekomen?

Ik weet niet meer exact wat er in mijn brief toen stond. Maar ik wil maar zeggen, let op als je iets uit buiten de EU koopt want dit kan gevolgen hebben. Denk dat het ook afhangt van regio. In sommige regio's zal de betreffende politie dienst zich er met willen bezig houden en in andere regio's dan weer helemaal niet.

Mee gestopt na 3 weken, kon er niet meer van slapen in de nacht, en geen eetlust, paar kilootjes gegained toch nog.

Toch nog alive [emoji1]
Klinkt niet als een aanrader?
Voor zo zwaar spul lijkt 3 weken lang genoeg

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Ik weet niet meer exact wat er in mijn brief toen stond. Maar ik wil maar zeggen, let op als je iets uit buiten de EU koopt want dit kan gevolgen hebben. Denk dat het ook afhangt van regio. In sommige regio's zal de betreffende politie dienst zich er met willen bezig houden en in andere regio's dan weer helemaal niet.

Dan gaat de politie wel op de hoogte gebracht moeten worden door de douane he.
Betrof hier onafhankelijke controle.
Feit is wel dat ik enkel nog in eu bestel.

Hey,

We maken voor het programma Telefacts op de Vlaamse zender VTM een reportage rond de fitnesshype bij jongeren. Steeds meer jonge gasten brengen uren in de fitness door om er in de zomer goed uit te zien op het strand of op festivals. We hebben al wat jongeren gevolgd tijdens het fitnessen.

ze zeggen ons ook dat er veel gasten ervaring hebben of experimenteren met anabolen of steroïden. We zijn nog op zoek naar iemand die (anoniem) wil vertellen over zijn of haar ervaringen daarmee. Hoe doe je dat verantwoord? Waar moet je voor opletten? Laat je je begeleiden? Wat mag je zeker niet doen? ben je tevreden dat je het gedaan hebt? Heeft het resultaat?

Je kan bij ons VOLLEDIG ANONIEM je verhaal doen. Je gezicht wordt afgeschermd en je stem vervormd. Het is iets waar we veel ervaring mee hebben en we garanderen dat jouw identiteit nooit bekend raakt.

Je kan ons bereiken via een privé-bericht of via mail op mik.vanbruystegem@partner.vtmnieuws.be

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Hey,

We maken voor het programma Telefacts op de Vlaamse zender VTM een reportage rond de fitnesshype bij jongeren. Steeds meer jonge gasten brengen uren in de fitness door om er in de zomer goed uit te zien op het strand of op festivals. We hebben al wat jongeren gevolgd tijdens het fitnessen.

ze zeggen ons ook dat er veel gasten ervaring hebben of experimenteren met anabolen of steroïden. We zijn nog op zoek naar iemand die (anoniem) wil vertellen over zijn of haar ervaringen daarmee. Hoe doe je dat verantwoord? Waar moet je voor opletten? Laat je je begeleiden? Wat mag je zeker niet doen? ben je tevreden dat je het gedaan hebt? Heeft het resultaat?

Je kan bij ons VOLLEDIG ANONIEM je verhaal doen. Je gezicht wordt afgeschermd en je stem vervormd. Het is iets waar we veel ervaring mee hebben en we garanderen dat jouw identiteit nooit bekend raakt.

Je kan ons bereiken via een privé-bericht of via mail op mik.vanbruystegem@partner.vtmnieuws.be

Niemand op het forum neemt hier anabolen, het zijn allemaal mooie verhalen zodat het forum beetje vrolijker wordt.

Sorry dat we je moeten teleurstellen, de verhaaltjes zijn hier gewoon voor de sfeer.

Anabolen OF steroiden ook echt.

Toch nog alive [emoji1]
Klinkt niet als een aanrader?
Voor zo zwaar spul lijkt 3 weken lang genoeg

Voor mij waren de sides te hoog, best PH cycle die ik persoonlijk gedaan heb blijft epistane/tr3st combo (alhoewel ik bij deze cycle een zware shutdown kreeg)

Ik denk dat Ed hier wel wat over kan zeggen. Ed? Ooh Eeed?
You rang? :)

Heb net een pm beantwoord trouwens;)

Dermatrest is perfect als 'testbase'...aan te raden om dit naast een ph, aas te gebruiken dat lethargie veroorzaakt.

Wel dient men rekening te houden met het feit dat het behoorlijk aromatiseert. Goede Ai is zeker nodig.

Dermatrenght is een testbooster. Fijn als ondersteuning tijdens PCT, of als onderdeel van een 'natty stack'

http://anabolicminds.com/forum/olympus-labs/251485-q-olympus-labs.html

Op dit forum vind je verder genoeg logs van mensen die Olympus labs producten hebben gebruikt.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Voor mij waren de sides te hoog, best PH cycle die ik persoonlijk gedaan heb blijft epistane/tr3st combo (alhoewel ik bij deze cycle een zware shutdown kreeg)
Ep15tane en tr3n[emoji4]

Zeker lekker.

Hoelang heb je gekuurd en met welke dosis?

Tr3n heb ik zelf nog niet gedaan, maar epi is echt 1 van mijn favoriete designers zo niet mijn favoriete.

Laatst bewerkt:
Zou het nog zin hebben(of zou het kwaad kunnen) om mijn doses triumphalis mijn laatste week nog te verhogen van 60 naar 75 mg? Merk opzich weinig sides. Alleen mijn ballen zijn een klein beetje gekrompen(libido nog in orde) en klein beetje last van acne.

Zou het nog zin hebben(of zou het kwaad kunnen) om mijn doses triumphalis mijn laatste week nog te verhogen van 60 naar 75 mg? Merk opzich weinig sides. Alleen mijn ballen zijn een klein beetje gekrompen(libido nog in orde) en klein beetje last van acne.

Je had allang hCG bij moeten zetten voor je ballen.

Je had allang hCG bij moeten zetten voor je ballen.

Heb besloten om gewoon op op 60 mg af te maken. Kon de post toen alleen niet meer verwijderen.

dan heb ik me niet goed ingelezen. Dacht dat het voor een cycle van 6 weken niet Perse nodig was tenzij complete shutdown maar dat is niet het geval. Heeft het nog zin om het nu nog te zetten? Zou er nog vrij snel aan kunnen komen. Ben alleen niet zo van het prikken. Verder waren mijn bloedtesten uitstekend aan het begin van de kuur en laat ik dit na de kuur nogmaals controleren.

Heb besloten om gewoon op op 60 mg af te maken. Kon de post toen alleen niet meer verwijderen. dan heb ik me niet goed ingelezen. Dacht dat het voor een cycle van 6 weken niet Perse nodig was tenzij complete shutdown maar dat is niet het geval. Heeft het nog zin om het nu nog te zetten? Zou er nog vrij snel aan kunnen komen. Ben alleen niet zo van het prikken. Verder waren mijn bloedtesten uitstekend aan het begin van de kuur en laat ik dit na de kuur nogmaals controleren.

Nou als je balen krimpen dan is het niet goed hea. Bij mij gebeurde het ook na 2 weken epi.
Na 2 prikjes (500iu) hCG was het weer normaal. Toen tot het einde 2x per week blijven zetten.

Heb besloten om gewoon op op 60 mg af te maken. Kon de post toen alleen niet meer verwijderen. dan heb ik me niet goed ingelezen. Dacht dat het voor een cycle van 6 weken niet Perse nodig was tenzij complete shutdown maar dat is niet het geval. Heeft het nog zin om het nu nog te zetten? Zou er nog vrij snel aan kunnen komen. Ben alleen niet zo van het prikken. Verder waren mijn bloedtesten uitstekend aan het begin van de kuur en laat ik dit na de kuur nogmaals controleren.
Ik denk wel dat het nog zeker zin heeft. Prikken met hcg kan je dacht ik subcutaan doen met een slin-pennetje dus het hoeft niet IM (Correct me if I'm wrong!) Wat is nu je nakuur?
Nou als je balen krimpen dan is het niet goed hea. Bij mij gebeurde het ook na 2 weken epi. Na 2 prikjes (500iu) hCG was het weer normaal. Toen tot het einde 2x per week blijven zetten.
Hoe zag je epi-dosering eruit? En nam je enkel epi?

Ik denk wel dat het nog zeker zin heeft. Prikken met hcg kan je dacht ik subcutaan doen met een slin-pennetje dus het hoeft niet IM (Correct me if I'm wrong!) Wat is nu je nakuur? Hoe zag je epi-dosering eruit? En nam je enkel epi?

Zie hier mijn log van toen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/epistane-cjc-1295-and-ipamorelin-348472/

Nakuur: 15 dagen clomid 50mg ed.

hCG is inderdaad het makkelijkste met een slin-spuitje in je buikvet,

Terug
Naar boven