MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Thnx @ D entertainer & Badfella

Ep15tane: 30/45/45/45/45/45
Tr3st: 50/75/75/75/75/75
Ar1macare Pro (zodra binnen)
Daarnaast de gebruikelijke suppjes als Liv 52, Vit C, whey, taurine (wel gestopt met creatine)
Aromasin achter de hand in case of trouble

PCT:
Nolva: 20/20/10/10
Sup3r PCT
Ep1C Unleashed

Ga je een log bijhouden? Ben wel benieuwd wat het je gaat brengen.

ook uitverkocht bij Bestsupps.co.uk gevonden bij http://www.prohormones.biz edit; net terugbetaald... nog steeds geen gevonden...

Laatst bewerkt:
Iemand hier met veel PH ervaring en kennis?

Ben op zoek naar een leuke cycle.

- Droge spier massa, zonder vasthouden van vocht
- Als het mogelijk is met daling van VP. (als dit niet kan, geen probleem)

Ga je een log bijhouden? Ben wel benieuwd wat het je gaat brengen.

Als je al een log gaat bijhouden vind ik ook dat je het goed moet doen, dagelijkse updates met wat je gedaan hebt aan training, resultaten, eventuele bijwerkingen etc en daar heb ik echt de tijd niet voor.

Eerste week zit erop, nog niet veel merkbare veranderingen mogen ondervinden. Sinds gisteren epi verhoogt van 30 naar 45 en tr3st van 50 naar 75 en dit hou ik aan de komende 5 weken. Wel aardig last van gevoelige tepels, zal er nooit achter komen of dit anders had geweest wanneer ik had gewacht tot Ar1macare Pro binnen was. Sinds dinsdag dan ook Aromasin 0.125 eod toegevoegd.

Volgens track&trace is m'n Nutriverse bestelling gister aangekomen in A'dam, ben benieuwd of het ook daadwerkelijk bij mij gaat aankomen.. eerste keer ooit dat ik daar besteld heb.

Badfella, succes may the gains be with you

.

Iemand hier met veel PH ervaring en kennis? Ben op zoek naar een leuke cycle. - Droge spier massa, zonder vasthouden van vocht - Als het mogelijk is met daling van VP. (als dit niet kan, geen probleem)

Niet dat ik je negeer ofzo, heb gewoon niet veel PH ervaring ;) Het beetje kennis wat ik heb zegt epistane.

Eerlijk gezegd ging het perongeluk.. klote op je telefoon haha.

ik ook klein beetje van epistane.

Maar epi doet het goed bij jou?

Epi+tr3st is dat een goede combi?

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Ik zou kijken hoe hard badfella erop gaat. Kan je zelf nog oordelen. :D

ook uitverkocht bij Bestsupps.co.uk gevonden bij http://www.prohormones.biz edit; net terugbetaald... nog steeds geen gevonden...

Heb nog even geduld, heb navraag gedaan bij iemand van OL en de UK retailers JW en PMS krijgen Ep1stane binnenkort weer in voorraad.

Ik zou kijken hoe hard badfella erop gaat. Kan je zelf nog oordelen. :D

Ik hoop over 5 weken te kunnen melden dat dit een top cycle is geweest :)

Thnx voor de info ;-)

Weet iemand hoe het zit met water retentie bij het gebruik van sarm mk677. Ik heb op een aantal topics gelezen dat mensen vocht gingen vasthouden.
http://www.anasci.org/vB/peptides-growth-factors/37039-mk-677-hgh-water-retention-oh-my.html , http://www.professionalmuscle.com/f...s/116386-mk-677-oral-hgh-secretagogue-23.html
En heb het wel in meer logjes / topics gelezen

Vond hier ook nog een onderzoek over Mk677 ergens onderin hebben ze het over water retentie maar snapte niet echt wat ze daarmee bedoelden. http://press.endocrine.org/doi/full/10.1210/jcem.83.2.4551

Laatst bewerkt:
Ook een kuurtje besteld:

2 x GP Epistane
2x GP Megatren
2 x pure labs cycle shield
1x Eden Health Milk Thistle

na kuur :
1 x pure labs clomadex
1 x pure labs testeflex

Megatren & EPI
week 1: 25 gr & 25 gr
week 2 :50 gr & 50 gr
week 3 :75 gr & 75 gr
week 4 :75 gr & 75gr
week 5 :75 gr & 75 gr
week 6 :75 gr & 75 gr
week 7 :50 gr & 50 gr
week 8 : 25 gr & 25 gr

week 9 Start met PCT

Wat vinden jullie er van?

Ook een kuurtje besteld: 2 x GP Epistane 2x GP Megatren 2 x pure labs cycle shield 1x Eden Health Milk Thistle na kuur : 1 x pure labs clomadex 1 x pure labs testeflex Megatren & EPI week 1: 25 gr & 25 gr week 2 :50 gr & 50 gr week 3 :75 gr & 75 gr week 4 :75 gr & 75gr week 5 :75 gr & 75 gr week 6 :75 gr & 75 gr week 7 :50 gr & 50 gr week 8 : 25 gr & 25 gr week 9 Start met PCT Wat vinden jullie er van?
Ben benieuwd man. Verder geen ervaring mee dus of de dosisen goed zijn enzo weet ik niet :)

Is 8 weken orals niet wat aan de lange kant? Ik zit zelf in een 6 weken cycle en vind dat persoonlijk al lang, megatren bevat naast trenavar ook nog eens methylstenbolon en dan nog epi ernaast..

Ook een kuurtje besteld:

2 x GP Epistane
2x GP Megatren
2 x pure labs cycle shield
1x Eden Health Milk Thistle

na kuur :
1 x pure labs clomadex
1 x pure labs testeflex

Megatren & EPI
week 1: 25 gr & 25 gr
week 2 :50 gr & 50 gr
week 3 :75 gr & 75 gr
week 4 :75 gr & 75gr
week 5 :75 gr & 75 gr
week 6 :75 gr & 75 gr
week 7 :50 gr & 50 gr
week 8 : 25 gr & 25 gr

week 9 Start met PCT

Wat vinden jullie er van?

Epistane onder drukt je eigen test productie. (Zelfs je ballen krimpen ervan)

Tijdens dus hcg toevoegen. (2*250mcg per week)

Zorg voor een goede nakuur: clomid of nolva.

Opbouwen is bij Epistane wel goed omdat je bloeddruk ervan omhoog schiet. Maar afbouwen is nergens voor nodig.

En orals worden eigenlijk nooit langer geslikt dan 6 weken wegens lever beschadiging.

oke hoe zouden jullie het dan doen?

week 7 & 8 al beginnen met pct?

En dan gewoon 6 weken Epi+Tren

Terug
Naar boven