XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

6 weken is mijn mening idd, niet uit ervaring opgedaan maar nav het volgen van meerdere logs. Vrijwel alle epi / tr3st logs die ik gevolgd heb waren 6 weken. Jij doet dan tren ipv trest maar oke.

HCG zetten doe ik niet, als ik al een spuit wil zetten ga ik niet voor een oral kuur. Niemand trouwens in de logs die ik gevolgd heb met epi heeft hcg ernaast gezet. Zit nu zelf in week 3, (nog) nergens last van verder.

Zelf ga ik trouwens ook afbouwen, heb toch vaker voorbij zien komen dat dit positief effect heeft met epi alleen ga ik gewoon de laatste 2 a 3 dagen omlaag. Niet 2 hele weken, dan kun je het beter gewoon bij 6 weken houden en de laatste paar dagen omlaag (of helemaal niet afbouwen).

oke hoe zouden jullie het dan doen? week 7 & 8 al beginnen met pct? En dan gewoon 6 weken Epi+Tren

Ja week 7 je pct starten, maar je moet echt nolva of clomid hebben. Die 2 legale spullen die jij er voor wilt gebruiken zijn beide niet voldoende.

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

6 weken is mijn mening idd, niet uit ervaring opgedaan maar nav het volgen van meerdere logs. Vrijwel alle epi / tr3st logs die ik gevolgd heb waren 6 weken. Jij doet dan tren ipv trest maar oke. HCG zetten doe ik niet, als ik al een spuit wil zetten ga ik niet voor een oral kuur. Niemand trouwens in de logs die ik gevolgd heb met epi heeft hcg ernaast gezet. Zit nu zelf in week 3, (nog) nergens last van verder. Zelf ga ik trouwens ook afbouwen, heb toch vaker voorbij zien komen dat dit positief effect heeft met epi alleen ga ik gewoon de laatste 2 a 3 dagen omlaag. Niet 2 hele weken, dan kun je het beter gewoon bij 6 weken houden en de laatste paar dagen omlaag (of helemaal niet afbouwen).

Bij waren in week 3 mijn balletjes gekrompen tot knikkers. Daarna hcg gaan zetten, binnen een week was het normaal. (ik ken 3 mensen die er last van hadden) Toch is het beter voor je herstel om wel hcg te zetten. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

oke dan ga ik nolva gebruiken hoelang? 2 weken voldoende?

Ja week 7 je pct starten, maar je moet echt nolva of clomid hebben. Die 2 legale spullen die jij er voor wilt gebruiken zijn beide niet voldoende. ---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ---------- Bij waren in week 3 mijn balletjes gekrompen tot knikkers. Daarna hcg gaan zetten, binnen een week was het normaal. (ik ken 3 mensen die er last van hadden) Toch is het beter voor je herstel om wel hcg te zetten. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Ik neem ook zeker van je aan dat hcg zetten beter is hoor maar een spuit is gewoon niet mijn ding vandaar dat ik ook gekozen heb voor PH's. Wanneer je voor injects gaat en hcg zetten is een meerwaarde begrijp ik dat je dit ook niet achterwege moet laten, ik denk dat vrijwel iedereen die voor orals gaat om dezelfde reden voor orals kiest. Dat men (nog) niet toe is aan een spuit zetten (op de lui die voor de makkelijkste weg zonder enige voorkennis kiezen na dan). Ik kan persoonlijk in ieder geval geen andere reden bedenken gezien orals over het algemeen mindere resultaten brengen en meer bijwerkingen hebben.

En @ Wejo: idd wel nolva of clomid in je pct!! Ik zou voor 4 weken gaan. Nolva 20/20/10/10

oke thanx voor de info!

en wat verwachten jullie van de kuur zelf?

goede cycle of ?

Hoe gaat het met jou cycle badfella? goede gains?

Na tijdenlang meelezen in dit topic heb ik de knoop doorgehakt en besloten om ook is gek te doen. Hou het gewoon basic en ga voor 4 weken epi om te kijken hoe ik hier op reageer. Heb al een potje liggen van ibe samen met liver support (baat het niet, dan schaad het niet) zit nog te twijfelen tussen nolva en clomid, maar neig toch richting nolva ivm mentale sides van clomid.

Laatst bewerkt:
Na tijdenlang meelezen in dit topic heb ik de knoop doorgehakt en besloten om ook is gek te doen. Hou het gewoon basic en ga voor 4 weken epi om te kijken hoe ik hier op reageer. Heb al een potje liggen van ibe samen met liver support (baat het niet, dan schaad het niet) zit nog te twijfelen tussen nolva en clomid, maar neig toch richting nolva ivm mentale sides van clomid. Er zijn wel manieren om dit via internet te krijgen maar ik zie het niet zo zitten om geld in een enveloppe te versturen. Een prive bericht zou gewaardeerd worden ;)

Goedzo dat je zo verstandig bent om te kiezen voor nolva of clomid.

Die liversupport moet je wel zo ver mogelijk van je dosis epi nemen. Dus bijvoorbeeld voor het slapen.
Succes

Die liversupport moet je wel zo ver mogelijk van je dosis epi nemen. Dus bijvoorbeeld voor het slapen.

Waarom dat? Mocht dat beter zijn, had ik dat dan maar eerder geweten..

edit: even gegoogled maar meningen lopen nogal uiteen. De ene zegt beter tegelijk pakken, de ander zegt beter enkele uren er tussen laten omdat de lever het anders niet kan verwerken.. hmm, vanaf heden toch maar wat verder van elkaar innemen dus.

Laatst bewerkt:
Goedzo dat je zo verstandig bent om te kiezen voor nolva of clomid.

Succes

Bedankt, goeie tip! Ben zeer benieuwd naar de gains die ik hiermee ga maken. Ik ga in het begin ongeveer 500 cals boven onderhoud zitten en mochten de gains droog zijn misschien nog wel meer. Hoop er een kilo a 3/4 aan over te houden.

Mijn ervaring met EP15TANE is negatief.

Op 30 mg per dag voelde ik mij redelijk maar op 45 mg voelde ik me zwaar klote.
Moe, weinig energie, geen krachttoename, slecht herstel alleen mijn gewicht ging omhoog.
In 6 weken werd ik 3 a 4 kilo zwaarder terwijl ik onder onderhoud zat.

Als PCT had ik Clomid op 25 mg ed. Ik voelde mij met clomid een stuk beter. Meer energie beter herstel.

Ik ben me nu aan het inlezen over clomid als TRT.
Op Nederlandse fora is hier weinig over te vinden maar in de UK/USA is er meer over te vinden.

Mijn ervaring met EP15TANE is negatief. Op 30 mg per dag voelde ik mij redelijk maar op 45 mg voelde ik me zwaar klote. Moe, weinig energie, geen krachttoename, slecht herstel alleen mijn gewicht ging omhoog. In 6 weken werd ik 3 a 4 kilo zwaarder terwijl ik onder onderhoud zat. Als PCT had ik Clomid op 25 mg ed. Ik voelde mij met clomid een stuk beter. Meer energie beter herstel. Ik ben me nu aan het inlezen over clomid als TRT. Op Nederlandse fora is hier weinig over te vinden maar in de UK/USA is er meer over te vinden.

Ja hoe hoger je dosis hoe zwaarder het in hoofd kan worden en die vermoeidheid kan ook erger worden.
Ik had het zelf ook zwaar op 50mg per dag.

4kilo erbij is helemaal niet zo slecht.

Waarom denk je clomid nodig te hebben al TRT? Mankeer je soms wat?

Moe, weinig energie, geen krachttoename, slecht herstel alleen mijn gewicht ging omhoog.

Als PCT had ik Clomid op 25 mg ed. Ik voelde mij met clomid een stuk beter. Meer energie beter herstel.

Op Nederlandse fora is hier weinig over te vinden maar in de UK/USA is er meer over te vinden.

Was dat 4 kilo vocht dan of spiermassa?

Mijn ervaring met EP15TANE is negatief. Op 30 mg per dag voelde ik mij redelijk maar op 45 mg voelde ik me zwaar klote. Moe, weinig energie, geen krachttoename, slecht herstel alleen mijn gewicht ging omhoog. In 6 weken werd ik 3 a 4 kilo zwaarder terwijl ik onder onderhoud zat. Als PCT had ik Clomid op 25 mg ed. Ik voelde mij met clomid een stuk beter. Meer energie beter herstel. Ik ben me nu aan het inlezen over clomid als TRT. Op Nederlandse fora is hier weinig over te vinden maar in de UK/USA is er meer over te vinden.

Hier valt het ook anders dan gehoopt. Ik voel me ook niet veel beter dan redelijk terwijl ik juist verwacht had me beter dan ooit te voelen. Ook de energie is soms ver te zoeken. Dit terwijl ik het stack met tr3st, wat lethargy juist zou moeten tegengaan. Heb er zelfs dagen bij zitten dat ik naar een pwo grijp.

De kilo's daar in tegen komen er hier wel een stuk sneller bij, zit nu op de helft van m'n cycle en al zeker 6 a 7kg erbij met nog 3 weken te gaan. Ik eet dan wel flink boven onderhoud.

Heb alleen de pech dat ik sinds gister ziek ben, kleine heeft me aangestoken. Lichte koorts en spierpijn van top tot teen, helaas niet vh trainen. Dit had niet op een slechter moment kunnen komen!! Het hele jaar gvd niet ziek en dan net nu :(

Ik heb een tijdje geleden ook 25mg clomid per dag genomen gedurende 3 maanden. Ook nadat ik er mij over ingelezen had. Ik voelde mij daar ook goed van na meer dan een jaar gebruikt te hebben.

---------- Toegevoegd om 03:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:25 ----------

Na tijdenlang meelezen in dit topic heb ik de knoop doorgehakt en besloten om ook is gek te doen. Hou het gewoon basic en ga voor 4 weken epi om te kijken hoe ik hier op reageer. Heb al een potje liggen van ibe samen met liver support (baat het niet, dan schaad het niet) zit nog te twijfelen tussen nolva en clomid, maar neig toch richting nolva ivm mentale sides van clomid.

Mentale sides op clomid heb je maar als je dosis te hoog is. 25mg per dag is genoeg. Nolva is op gebied van herstel naar mijn ervaring niet te vergelijken met clomid. En ik heb nolva vroeger een paar keren gebruikt want ik kocht dat toen zelf bij de apotheker als ik jaarlijks op vakantie ging naar Spanje.

volgens mij verlies je juist vocht!

Terug
Naar boven