AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Hallo ,

Kan iemand mij wat info verschaffen over het volgende , ik ben nu 26 kilo afgevallen in 20 weken en zit nu op een punt dat ik het idee heb dat alles stil valt terwijl ik mijn voeding nog steeds hetzelfde heb en intensief bezig ben. ik heb mijn workout omgegooid van 6x p week 8 km lopen en 250 push en 50 pull ups doen tijdens het lopen , 2 avonden krachttrainen , 2 avonden banen zwemmen en 1 avond boxen op de zak , naar 5 dagen kracht training in de sportschool en 2 avonden 5 km wandelen .
Dit om meer kracht training te doen en mij meer op vetverlies op mijn torso te richten .
Mijn doel is om volgend jaar te gaan kuren maar een kennis vertelde mij dat ik evt als opstap nu een kuurtje van turinabol van 8 weken in combi met 6 weken T3 zou kunnen nemen en dat ik daar dan een flinke boost in kan behalen met het vetverlies ( wil nog 15/20 kilo kwijt ) en dat ik met de turinabol een milde kuur zou hebben om ook wat te gaan gainen in droge spiermassa while i'm at it .
Ook is mij verteld dat als ik deze combi over een maand zou gaan starten dat dat verder geen probleem zal geven als ik 4/5 maanden daarna een kuur zou kopen om echt massa te gaan trainen .
Gezien het feit dat ik nog niet veel ervaring heb in deze hoop ik dat jullie mij hier wat over kunnen vertellen ?
En aub geen aanvallen op mij als het bovenstaande niet correct is , ik gaf aan dat een kennis die eveneens kuurt en hier al jaren mee bezig is hiermee kwam en ik nu hopelijk wat bevestiging en/of evt goede adviezen kan inwinnen in deze ! Dus graag informatieve reacties en geen hele verhalen zonder inhoud aub .
Ik zal nooit zomaar op basis van het verhaal van 1 persoon met een kuur starten , ik wil er eerst zoveel mogelijk over weten zodat ik weet of ik er goed aan doe en of het mij helpt om te komen waar ik wil zijn straks .
Alvast bedankt .

Mvg

t3 en turinabol goeie 1e kuur man idd lekker mild

Hallo , Kan iemand mij wat info verschaffen over het volgende , ik ben nu 26 kilo afgevallen in 20 weken en zit nu op een punt dat ik het idee heb dat alles stil valt terwijl ik mijn voeding nog steeds hetzelfde heb en intensief bezig ben. ik heb mijn workout omgegooid van 6x p week 8 km lopen en 250 push en 50 pull ups doen tijdens het lopen , 2 avonden krachttrainen , 2 avonden banen zwemmen en 1 avond boxen op de zak , naar 5 dagen kracht training in de sportschool en 2 avonden 5 km wandelen . Dit om meer kracht training te doen en mij meer op vetverlies op mijn torso te richten . Mijn doel is om volgend jaar te gaan kuren maar een kennis vertelde mij dat ik evt als opstap nu een kuurtje van turinabol van 8 weken in combi met 6 weken T3 zou kunnen nemen en dat ik daar dan een flinke boost in kan behalen met het vetverlies ( wil nog 15/20 kilo kwijt ) en dat ik met de turinabol een milde kuur zou hebben om ook wat te gaan gainen in droge spiermassa while i'm at it . Ook is mij verteld dat als ik deze combi over een maand zou gaan starten dat dat verder geen probleem zal geven als ik 4/5 maanden daarna een kuur zou kopen om echt massa te gaan trainen . Gezien het feit dat ik nog niet veel ervaring heb in deze hoop ik dat jullie mij hier wat over kunnen vertellen ? En aub geen aanvallen op mij als het bovenstaande niet correct is , ik gaf aan dat een kennis die eveneens kuurt en hier al jaren mee bezig is hiermee kwam en ik nu hopelijk wat bevestiging en/of evt goede adviezen kan inwinnen in deze ! Dus graag informatieve reacties en geen hele verhalen zonder inhoud aub . Ik zal nooit zomaar op basis van het verhaal van 1 persoon met een kuur starten , ik wil er eerst zoveel mogelijk over weten zodat ik weet of ik er goed aan doe en of het mij helpt om te komen waar ik wil zijn straks . Alvast bedankt . Mvg

Je bent al goed bezig geweest zo te lezen.

Lees je ook even in over ECA stacker, dat is ook een goede ondersteuning bij het afvallen.

Vind ik persoonlijk een betere keuze, want T3 verbrand alles ook spiermassa.
Hier wordt er eigenlijk altijd Teststerone gespotten bij de T3 omdat je dat nodig hebt om de spierverbranding tegen te gaan. Ik denk zelf ook niet dat turinabol daar echt sterk genoeg voor is.

@ 88ja , bedankt voor je reactie , ik ga mij even inlezen in wat jij voorstelt . Thx

@ bricone .

Zoals aangegeven ik vraag om advies en wil graag weten of dit een goede keuze is voor mij .
Dit is geen " wijsheid " van mijzelf , maar een optie die aangedragen is door een kennis .
Ik kan uit jouw reactie niet echt opmaken of het sarcastisch bedoeld is of dat je het eens bent met de stelling ?
Zou het op prijs stellen als je de moeite wil nemen om mij evt een constructief advies te verschaffen, en als dit niet de " juiste " keuze zou zijn wat er dan misschien wel geschikt is voor mijn situatie ?

Bij voorbaat dank .

komt de epi van Olympus labs nog terug tis overal Out of stock ?

komt de epi van Olympus labs nog terug tis overal Out of stock ?

Yup, volgens een laatste email wisseling die ik met iemand van OL heb gehad gaat ep1stane zeker terug komen. Alleen geen idee wanneer. De nieuwe formules van Ar1macare en Sup3r PCT zouden ook al weken terug weer in stock komen bij de UK retailers en nog steeds niet het geval. Die laatste kun je gelukkig ook bij Nutri-verse bestellen, de PH lijn helaas niet meer.

iemand ervaring met probolan 50?

Epi van Olympus moet je niet kopen. Iedereen die deze gebruikt is gedurende de hele kuur moe en moet zich naar de zaal slepen om te gaan trainen. Ik heb met een kameraad epi van IBE genomen verleden jaar en dat was toch andere koek. Is natuurlijk ook iets duurder maar ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld tijdens dat kuurtje. Kracht ging ook goed vooruit. Bij mijn trainingsmaat idem. Ik denk dat die middelen van Olympus fel overschat zijn.

Epi van Olympus moet je niet kopen. Iedereen die deze gebruikt is gedurende de hele kuur moe en moet zich naar de zaal slepen om te gaan trainen. Ik heb met een kameraad epi van IBE genomen verleden jaar en dat was toch andere koek. Is natuurlijk ook iets duurder maar ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld tijdens dat kuurtje. Kracht ging ook goed vooruit. Bij mijn trainingsmaat idem. Ik denk dat die middelen van Olympus fel overschat zijn.

Tsja, persoonlijk kan ik hier niet zoveel tegen in brengen want ik ben idd voornamelijk moe. Kilo's komen er wel bij maar krachttoenames ver te zoeken en energie nog veel verder. En Massnovice had al helemaal geen goede ervaring maar om dan meteen te zeggen dat je Olympus niet moet kopen.. geen idee of IBE bij mij anders had uitgepakt. Heb me maanden hierop ingelezen en is me in al die tijd toch wel duidelijk geworden nav allerlei logs en recensies dat OL de beste keuze zou zijn.

Dat ik al een kleine week ziek ben wil ook niet echt meehelpen. Nja, nog een dikke 2 weken te gaan en dan kijken of Ep1c Unleashed ook van Olympus eraan kan bijdragen om gewonnen gains te behouden of zelfs te vergroten. Mocht dat ook een tegenvaller worden dan ga ik ook twijfelen wat betreft OL maar oke, kan nog steeds een persoonlijk iets zijn.

Tsja, persoonlijk kan ik hier niet zoveel tegen in brengen want ik ben idd voornamelijk moe. Kilo's komen er wel bij maar krachttoenames ver te zoeken en energie nog veel verder. En Massnovice had al helemaal geen goede ervaring maar om dan meteen te zeggen dat je Olympus niet moet kopen.. geen idee of IBE bij mij anders had uitgepakt. Heb me maanden hierop ingelezen en is me in al die tijd toch wel duidelijk geworden nav allerlei logs en recensies dat OL de beste keuze zou zijn.

Dat ik al een kleine week ziek ben wil ook niet echt meehelpen. Nja, nog een dikke 2 weken te gaan en dan kijken of Ep1c Unleashed ook van Olympus eraan kan bijdragen om gewonnen gains te behouden of zelfs te vergroten. Mocht dat ook een tegenvaller worden dan ga ik ook twijfelen wat betreft OL maar oke, kan nog steeds een persoonlijk iets zijn.

Misschien werkt osta wel. Heb ook wel veel berichten gelezen van mensen die het in hun pct gebruiken om minder gains te verliezen

Misschien werkt osta wel. Heb ook wel veel berichten gelezen van mensen die het in hun pct gebruiken om minder gains te verliezen

Osta, da's niks. Heb dat ook geprobeerd. En ik ben niet de enigste die deze ervaring met osta heeft. Osta is niet te vergelijken met epi van IBE. Na 6 weken epi had ik toch een duidelijke winst wat kracht betreft en gemakkelijk 5 kg zwaarder terwijl dat mijn vetpercentage gezakt was. En niet gemeten maar duidelijk in de spiegel zichtbaar.

Osta, da's niks. Heb dat ook geprobeerd. En ik ben niet de enigste die deze ervaring met osta heeft. Osta is niet te vergelijken met epi van IBE. Na 6 weken epi had ik toch een duidelijke winst wat kracht betreft en gemakkelijk 5 kg zwaarder terwijl dat mijn vetpercentage gezakt was. En niet gemeten maar duidelijk in de spiegel zichtbaar.

Die epi van IBE is wel moeilijk te verkrijgen, die is overal out of stock vanwege de "ph ban"

Nee thnx, Osta lijkt me idd niks. Heb die logs van oa jou en Alpha ook deels gevolgd en nee, dan heb ik meer vertrouwen in Ep1c. Al verwacht ik daar ook niet heel veel van.

Die epi van IBE is wel moeilijk te verkrijgen, die is overal out of stock vanwege de "ph ban"

Paar maandjes terug stond heel Ebay er vol mee, nu opeens niet meer te krijgen. Ja, verkoper embassysupplements uit de UK heeft IBE nog te koop staan maar alleen de prijs... potje 90 caps staat voor 282 euro :p Zal die dude eens een keer mailen, heb daar eerder ook wel eens gekocht (meen Super DZM 2.0) en heeft altijd strakke prijzen en 99,6% positieve feedback. Die prijs moet wel een vergissing zijn..

hoelang duurt het voordat het vocht is weg getrokken?
zijn daar ook sups of tips voor?

hoelang duurt het voordat het vocht is weg getrokken?
zijn daar ook sups of tips voor?

Body en fit verkoop een supplement: water out. Daar zweet je veel van en pis je ook meer van. Of zien te regelen bij je anabole dealer dat hij plas pillen uit de apotheek regelt. (Die gebruiken bodybuilders vak de laatste week voor het podium.

maar na je kuur van epi is het water snel weer weg.

Onzin. Ik had exact het tegenover gestelde. OL goed, IBE ruk. Die paar ervaringen zeggen niets tegenover alle andere ervaringen.
Voor mij persoonlijk voelde de epi van VitaLabs het beste

Body en fit verkoop een supplement: water out. Daar zweet je veel van en pis je ook meer van. Of zien te regelen bij je anabole dealer dat hij plas pillen uit de apotheek regelt. (Die gebruiken bodybuilders vak de laatste week voor het podium.

maar na je kuur van epi is het water snel weer weg.

Kom op ouwe, je gaat toch geen diuretica aanraden aan iemand die net z'n stapjes in de pro hormonen wereld zet. Die shit is zwaar ongezond en potentieel enorm gevaarlijk.

Terug
Naar boven