Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik ben van plan een Havoc kuur te doen binnekort, iemand advies voor PCT en waar je die kan kopen?
Is Havoc niet het zelfde dan Epistane of vergis ik me hier? En bij bijvoorbeeld muscle lab zie ik nergens of nolvadex staan of chlomid of mag dat niet verkocht worden daar?

Nope, zul je ergens anders vandaan moeten toveren.

Ik hoor juist dat hij een 2 tal weekjes toch begonnen is met zijn pulse-methode cycle. Ik ga zijn resultaten eens navragen en houd jullie op de hoogte ;)
zoals ik het hoorde: + 4-5 kg en ook daling vet% (weet alleen geen exacte getallen ivm vet)

Heeft iemand ervaringen met 1-AD? Hoe is dit in vergelijking tot EPI? Niet gemethyleerd en dus minder schadelijk voor de lever?

Ola,

Heeft er iemand ervaring met megatren van german pharmaceuticals. De reviews klinken goed, maar goed in hoeverre die echt zijn is natuurlijk nog maar de vraag.

Thanks

Dat is niet mis, ik begreep ook dat je hierbij niet hoeft na te kuren wat ik uit andere oudere topics begreep of is dit achterhaald?
Hij neemt enkel een testbooster als PCT, niets van nolva of tamoxifen of dergelijke
Mij lijkt dit eigenlijk geen goed idee haha :)

Is Havoc niet het zelfde dan Epistane of vergis ik me hier? En bij bijvoorbeeld muscle lab zie ik nergens of nolvadex staan of chlomid of mag dat niet verkocht worden daar?

Neen, dat zijn medicijnen op voorschrift, bronnen ervan mogen hier dus ook niet besproken worden en er mag niet gevraagd worden naar bronnen.

iemand betrouwbare links van webshops voor epistane ?

nee verkopen ze geen pro-hormonen meer.

Vandaag begonnen aan een Epi/Androtest stack. Verglijkbaar met wat heirboven gepost wordt.

Week 1:
* 30mg Epi
* 250mg Androtest

Week 2:
* 30mg Epi
* 250mg Androtest

Week 3:
* 30mg Epi
* 500mg Androtest

Week 4:
* 40mg Epi
* 500mg Androtest

Week 5:
* 40mg Epi
* 500mg Androtest

Week 6:
* 40mg Epi
* 500mg Androtest

Als nakuur hebben we Tamoxifen 4 weken 20/20/10/10 en Nolvadren + Delta XT van MAN Sports, als test booster en zogenaamde AI werking.
We gaan zien wat het gaat brengen. Houdt voor mezelf een log bij, wie weet ga ik deze online bijhouden mocht er interesse zijn.

Welk merk Epi gebruik je? En wat zijn je resultaten tot nu toe?

Als iemand weet waar je epistane van Olympus UK kan kopen of dergelijke mag je mij gerust pmen.

Als het 10mg per tab is, is het wel veel meer geld dan de epistane die ik ooit gekocht heb. Ook wat erin zit is helemaal anders dus weet niet zeker of het wel juiste keuze is :P

tja de keuze moet iedereen voor zich zelf maken ging er om waar je pro-hormonen kon kopen:)

Terug
Naar boven