XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Denk dat ik nog intersant onderwerp weet die kan besproken worden:

Welke prohormonen zijn eigenlijk perfect gemaakt om te stacken?
Kunnen jullie voorbeelden geven en ook wat de verwachtingen zijn bij die bepaalde stack?

Mvg wantmore

Ja wat is perfect... maar goed de volgende combo's kunnen handig zijn:

Superdrol/phera: idee van droge/natte winst combi.

Epi/11oxo: extra hardheid.

Zijn vast wel meer goede combo's

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

De atrofie kan idd wat gevoelig zijn, maar heeft bij mij nooit geen hevige pijn veroorzaakt... bezoekje aan de dokter lijkt mij handig!

bedankt voor de reacties zal inderdaad even langs de dokter gaan.
zal het laten horen.

mvg,

Ja wat is perfect... maar goed de volgende combo's kunnen handig zijn:

Superdrol/phera: idee van droge/natte winst combi.

Epi/11oxo: extra hardheid.

Zijn vast wel meer goede combo's

!

Zowat elke methyl kan je stacken met Bold, Fura of 11-oxo.

ik ben van plan om binnenkort een epi kuur te volgen! alleen heb ik een vraag wat is het verschil tussen "IBE Epistane 90 Caps 20mg" en de "RPN Havoc x 90 caps (Epistane) 10mg" de dosering is anders, maar de prijs is hetzelfde! dus de IBE is geodkoper betekent dat ook dat de RPN havoc beter werkt? of mag ik het niet over bepaalde merken hebben? nu maar hopen dat ik snel nolva op de kop kan tikken! anders moet ik aan de legale poep maar dat werkt niet zo goed begreep ik :D

ik ben van plan om binnenkort een epi kuur te volgen! alleen heb ik een vraag wat is het verschil tussen "IBE Epistane 90 Caps 20mg" en de "RPN Havoc x 90 caps (Epistane) 10mg" de dosering is anders, maar de prijs is hetzelfde! dus de IBE is geodkoper betekent dat ook dat de RPN havoc beter werkt? of mag ik het niet over bepaalde merken hebben? nu maar hopen dat ik snel nolva op de kop kan tikken! anders moet ik aan de legale poep maar dat werkt niet zo goed begreep ik :D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/epistane-havoc-251791/

Heren als ik u even uw aandacht en kennis mag lenen!

Ik wil graag een oral kuur starten maar ik twijfel...het gaat mij namelijk puur om spiermassa en kracht is niet zo heel erg belangrijk. Integendeel....als ik kracht zoveel mogelijk kan minimaliseren ben ik al erg blij. Dit omdat ik hypermobiele gewrichten heb en teveel kracht toch wel erg riskant wordt(ben al geblesseerd geweest aantal x) dus het gainen gaat helaas erg langzaam. Het gaat mij dus echt om zoveel mogelijk spiermassa, als hier wat vet bijzit is dat niet erg..
Dieet e.d is in orde(3500kcal/200eiwit) en ik ben zover dat ik nu al geruime tijd om mijn hypermobiliteit heen train.

Ik zie wel na aanraden en adviezen toch wel af van een inject cycle omdat ik dat nog te riskant vind. Nou twijfelde ik tussen een aantal keuzes

1.Anavar(schijnt goed voor je ligamenten te zijn) + Turanabol 6 week respectiev. 40 en 40mg

2. Turanabol only 50mg 6 week
3. Dboll only 35mg 6 week

4. of een PH variant 6 week

Ik zal sowieso een van deze kuren doen, maar als iemand mij wat op weg kan helpen is dat ook zeer gewaardeerd.

IBE Epistane 90 Caps 20mg" en de "RPN Havoc x 90 caps (Epistane) 10mg" de dosering is anders

Epi van IBE is ook gewoon 10mg per cap. Dosering is gelijk, prijs is bijna gelijk. Stof zou gelijk moeten zijn maar de praktijk laat verschillen zien. zou kunnen komen doordat er in de productie net een andere vorm (isomeer) bij IBE gemaakt is die veel minder sterk is. Staat op ergogenics bijvoorbeeld iets over.

Wetende wat ik nu weet nam ik denk ik Havoc maar ik heb dus epi een keer gehad en daar had ik goede ervaring mee. Ik zou kiezen tussen die twee en niet de CELL kloon nemen, die schijnt echt iets minder te zijn.

• Like
Waarderingen: JaSz

Zijn allebij 10mg per tab, staat alleen een beetje raar geschreven.

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

ooh, jij was sneller.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

@mjita. al die aas geven meer kracht dan gains. zou gewoon voor Havoc gaan dan.

• Like
Epi van IBE is ook gewoon 10mg per cap. Dosering is gelijk, prijs is bijna gelijk. Stof zou gelijk moeten zijn maar de praktijk laat verschillen zien. zou kunnen komen doordat er in de productie net een andere vorm (isomeer) bij IBE gemaakt is die veel minder sterk is. Staat op ergogenics bijvoorbeeld iets over.

Wetende wat ik nu weet nam ik denk ik Havoc maar ik heb dus epi een keer gehad en daar had ik goede ervaring mee. Ik zou kiezen tussen die twee en niet de CELL kloon nemen, die schijnt echt iets minder te zijn.

Bedankt voor de nuttige tips..op de site stond 20mg, maar dat zal wel foutje zijn dan! ik wil opbouwen naar 40mg per dag. dus dan is nolvadex denk zeker wel aan te raden! is niet handig want kan er niet aan komen :cool:!

Zijn allebij 10mg per tab, staat alleen een beetje raar geschreven.

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

ooh, jij was sneller.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

@mjita. al die aas geven meer kracht dan gains. zou gewoon voor Havoc gaan dan.
Dus havoc levert in terms of massawinst(spier/vet/vocht) het meest resultaat op met de minste krachtwinst?

Levert havoc meer massa dan epi/tren?

is geen foutje, er staat per serving 20mg. verderop staat servingsize 2 caps.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

ik had niet veel kracht winst met havoc. een stack met tren zal ongetwijveld iets meer massa en kracht geven, geen ervaring mee.

Bedankt voor de nuttige tips..op de site stond 20mg, maar dat zal wel foutje zijn dan! ik wil opbouwen naar 40mg per dag. dus dan is nolvadex denk zeker wel aan te raden! is niet handig want kan er niet aan komen :cool:!

geen grote kerels in je gym zitte? je zal weln PM krijgen een van de dagen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

ik vind er nix over op ergogenics, heb je toevallig een linke, interesseert me wel (havoc > epi bedoel ik)

• Like
is geen foutje, er staat per serving 20mg. verderop staat servingsize 2 caps.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

ik had niet veel kracht winst met havoc. een stack met tren zal ongetwijveld iets meer massa en kracht geven, geen ervaring mee.
Aan wat voor stack moet je dan denken?
-6 weken 30mg havoc 30mg tren
Pct: Nolvadex 20-20-20 +liver support

Klinkt erg lekkah al zeg ik het zelf:D:o

Laatst bewerkt:
NEE geen grote kerels in de gym train namelijk thuis

Ik persoonlijk hoor, zie én lees betere dingen over Havoc. Al zou het precies hetzelfde moeten zijn :)

Zou voor Havoc kiezen. RPN - Havoc. Geen kloontjes.

week 1-4 30mg havoc (epistane)
week 1-4 of 6 75mg tren-X
week 5-6 0f 7-8 20mg tamoxifen
week 7-8 of 9-10 10mg tamoxifen

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

havoc zou ik zowieso op 4 weken houden, tren x kan eventueel 6 weken, denk niet dat dat echt een meerwaarde heeft.

Terug
Naar boven