MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

ja, dat ken he. ik had 0 merkbare sides geloof ik.

ALs je dan toch 4 weken nolva gebruikt waarom geen anavar ipv havoc?

NOU ik dacht dat anavar wat beter werkte dan havoc!dus als je toch 4 weken nolva pct neemt dan kun je voag beter anavar nemen als dat beter werkt dan havoc?

NOU ik dacht dat anavar wat beter werkte dan havoc!dus als je toch 4 weken nolva pct neemt dan kun je voag beter anavar nemen als dat beter werkt dan havoc?

Als dat je enige criteria is kan je even goed een paar dingen combineren, want4weken nolva (of clomid)als nakuur is vrij standaard zijn. kijk maar eens in de AAS-sectie.
En over de vergelijking Havoc tov anavar: iedereen reageert verschillende op hormonale producten, zowel qua gains als sides.
Velen zouden anavar verkiezen boven havoc, anderen dan weer andersom. Imo zouden de gains van 4weken anavar gemiddeld niet veel verschillen van 4weken epi.

AHa okay dat wou ik f weten! Ik denk ook wel dat anavar meer sides heeft of meer kans er op!

ik denk dat de gains van havoc relatief gezien zelfs hoger liggen. havoc 4 weken 3-5 kilo netto. anavar en winstrol 6 weken 3-5 kilo netto.

Havoc is een heel ander middel als Anavar. Ik heb ook ooit eens een cycle Havoc gedaan en had 0,0 sides. Alleen iets van 5kg winst, waarvan 3kg zeker netto overgehouden. Zat 4 weken lang op 30mg per dag.

• Like
Waarderingen: JaSz
-Waarom 2 x havoc? 1potje is genoeg voor 1 cycle
-Perfect cycle is rommel, - ga dan voor cycle assist of cycle support. Perfect cycle is alleen liver support.
-Welke test booster?
-Niet beginnen voor dat je de nolva hebt.

- voor zekerheid zoals Brieke zegt.. maar je hebt wel gelijk, mss is 1potje dan wel genoeg.. had gwn gelezen bij de meeste dat die laatste week vaak juist de beste week is en je dan 1 dag mist wel baalt :o maar is idd mss stom om daarvoor tweede potje te kopen..
- hm ja twas omdat die NAC en milk thistle er ook in zat en die zie ik ook overal terugkomen (ook in AAS sectie)
- test booster: TST powercell waar die D-Aspartic Acid in zit :D maat wou mass fx hebben.. ineens de stack gekocht en allebei tevreden :cool:
- nolva: ja zou eens moeten rondhoren..

ja steven G

bij mij ook Nolva not checked!

iedereen kan aan nolva komen

zal wel veel tegenwind hier krijgen ,maar na 4 weken epivol te hebben gebruikt heb ik 4 weken "pct" gedaan met Alpha X en HGHUp. Zo goed als geen spiermassa verloren, geen gyno, teelballen terug op normale grote, kracht zelfs toegenomen en dit allemaal tijdens het cutten.

zal wel veel tegenwind hier krijgen ,maar na 4 weken epivol te hebben gebruikt heb ik 4 weken "pct" gedaan met Alpha X en HGHUp. Zo goed als geen spiermassa verloren, geen gyno, teelballen terug op normale grote, kracht zelfs toegenomen en dit allemaal tijdens het cutten.

Waarom tegenwind?
't is allemaal goed gekomen toch!

Wat heb je gewonnen?

De kans dat je met een otc-pct (of geen pct) perfect hersteld is zeer groot. Maar als je shutdown hebt zal je jezelf beklagen dat je geen SERM hebt. Daarom is het imo niet aan te raden om geen nolva (of clomid) te gebruiken. Maar hangt van persoon tot persoon af of je het risico wil nemen.
En daar komt nog eens bij dat zo een otc-pct makkelijk 3 zo duur is als nolva.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

ik denk dat de gains van havoc relatief gezien zelfs hoger liggen. havoc 4 weken 3-5 kilo netto. anavar en winstrol 6 weken 3-5 kilo netto.

Is ook afhankelijk hoe goed je reageert op hormonale producten. Ik doseer nooit te hoog (zowel bij orals als injects) omdat ik ook op een lage dosis al goeie gains maak.

Duurt het met p-plex ook een dag of 5 totdat je wat merkt?
Zit nu dag 2 en m'n lichaam conditie lijkt wel alsof ik een maand of twee niet getraind heb, zal vast ergens anders aanliggen, maar toch behoorlijk vaag.

Terug
Naar boven