Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ALs je dan toch 4 weken nolva gebruikt waarom geen anavar ipv havoc?

ALs je dan toch 4 weken nolva gebruikt waarom geen anavar ipv havoc?
NOU ik dacht dat anavar wat beter werkte dan havoc!dus als je toch 4 weken nolva pct neemt dan kun je voag beter anavar nemen als dat beter werkt dan havoc?
-Waarom 2 x havoc? 1potje is genoeg voor 1 cycle
-Perfect cycle is rommel, - ga dan voor cycle assist of cycle support. Perfect cycle is alleen liver support.
-Welke test booster?
-Niet beginnen voor dat je de nolva hebt.
maar is idd mss stom om daarvoor tweede potje te kopen..
maat wou mass fx hebben.. ineens de stack gekocht en allebei tevreden 
zal wel veel tegenwind hier krijgen ,maar na 4 weken epivol te hebben gebruikt heb ik 4 weken "pct" gedaan met Alpha X en HGHUp. Zo goed als geen spiermassa verloren, geen gyno, teelballen terug op normale grote, kracht zelfs toegenomen en dit allemaal tijdens het cutten.
Waarom tegenwind?
't is allemaal goed gekomen toch!
Wat heb je gewonnen?
op dit moment na mijn pct is mijn gewicht ongeveer hetzelfde als voor mijn cycle, maar vet% is +-4% minder (van 15 naar 11)
Aha oke, je het het ook als doel om te cutten met Epi ?
zal wel veel tegenwind hier krijgen ,maar na 4 weken epivol te hebben gebruikt heb ik 4 weken "pct" gedaan met Alpha X en HGHUp. Zo goed als geen spiermassa verloren, geen gyno, teelballen terug op normale grote, kracht zelfs toegenomen en dit allemaal tijdens het cutten.
ik denk dat de gains van havoc relatief gezien zelfs hoger liggen. havoc 4 weken 3-5 kilo netto. anavar en winstrol 6 weken 3-5 kilo netto.