Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

week 1-4 30mg havoc (epistane)
week 1-4 of 6 75mg tren-X
week 5-6 0f 7-8 20mg tamoxifen
week 7-8 of 9-10 10mg tamoxifen

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

havoc zou ik zowieso op 4 weken houden, tren x kan eventueel 6 weken, denk niet dat dat echt een meerwaarde heeft.

zijn die x-tren geen 30mg per pill?

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

havoc zou ik zowieso op 4 weken houden, tren x kan eventueel 6 weken, denk niet dat dat echt een meerwaarde heeft.

Hey gast bedankt voor de reply!
Wat zou er zo erg aan zijn om havoc samen met tren X 6 weken te stacken ipv 4 weken

Ik heb deze site gevonden trouwens:http://www.predatornutrition.com/pd-x-tren-90-tablets.cfm

iemand bekend met die site of die dingen legit zijn en aankomen?
Want op die site staat namelijk x tren ipv tren x

ik las dat er een hoop (fake) kloontjes met net iets andere naam namelijk rondzwerven

Laatst bewerkt:
Bedankt voor replays! ga ik dan maar voor 2 potjes Havoc

Mijn dosering die ik in gedachten had(als ik begin hoop ik zo rond de 90kg te wegen):
week 1-10 mg opbouwen naar 30mg
week 2-40 mg
week 3-40 mg
week 4-40 mg
week 5-40 mg
week 6-20 mg nolvadex(?)
week 7-20 mg nolvadex
week 8-10 mg nolvadex

Tijdens de 8 weken extra taurine, en dan in week6-8 lever reiniger?

Hey gast bedankt voor de reply!
Wat zou er zo erg aan zijn om havoc samen met tren X 6 weken te stacken ipv 4 weken

Ik heb deze site gevonden trouwens:http://www.predatornutrition.com/pd-x-tren-90-tablets.cfm

iemand bekend met die site of die dingen legit zijn en aankomen?
Want op die site staat namelijk x tren ipv tren x

ik las dat er een hoop (fake) kloontjes met net iets andere naam namelijk rondzwerven

Het is x-tren en niet tren-x ,en predatornutrition is een goeie betrouwbare site heel veel mensen halen daar hun spullen. Ik heb daar mijn pre workout supps van :)

Laatst bewerkt:
Het is x-tren en niet tren-x ,en predatornutrition is een goeie betrouwbare site heel veel mensen halen daar hun spullen. Ik heb daar mijn pre workout supps van :)

Klinkt goed!
Wat ben jij trouwens aan shipping kosten kwijt?

@ Jasl: Ziet er goed uit man, ik las net dat tren x een meer hardere look geeft terwijl ik echt op zoek Ben naar een massabouwer dus 6 weken havoc 30mg lijkt me ideaal.

Wanneer ga je ermee beginnen?

Bedankt voor replays! ga ik dan maar voor 2 potjes Havoc

Mijn dosering die ik in gedachten had(als ik begin hoop ik zo rond de 90kg te wegen):
week 1-10 mg opbouwen naar 30mg
week 2-40 mg
week 3-40 mg
week 4-40 mg
week 5-40 mg
week 6-20 mg nolvadex(?)
week 7-20 mg nolvadex
week 8-10 mg nolvadex

Tijdens de 8 weken extra taurine, en dan in week6-8 lever reiniger?

Als het je eerste cycle is, zou ik de eerste 2-3weken 30mg houden. Aan het einde van week 3 kijken hoe het met de sides is, valt het mee de laatste week naar 40 verhogen.
En geen 5weken maar 4.

Nolva 20/20/10/10 - en dan evt nog een goede nat. test booster

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Ik zou allebei 4wken doen en daar het maximale uithalen. Shutdown van Epi/tren kan vrij snel hevige shutddown opleveren. Hnagt er dus vanaf hoe hard je je libido nodig hebt.

• Like
Waarderingen: JaSz
@ willyw dat is ook mijn mening, maar het zou eventueel kunnen. hij wilt een 6weekse kuur vandaar dat ik aangeef havoc 4weken en xtren eventueel max 6weken.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

@ Mjita na 4weken havoc stagneren de gains en worden de sides een stuk heviger. heeft dus geen zin om havoc langer dan 4 weken te pakken.

ik vind er nix over op ergogenics, heb je toevallig een linke, interesseert me wel (havoc > epi bedoel ik)

Ik schreef niet dat ergogenics zich uitlaat over havoc>epi want die site is principieel tegen gebruik, dat zou er nooit staan. Deze link die ken jij vast wel, de mogelijk verkeerde isomeer in epistane http://www.ergogenics.org/anabolica239.html

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

@ Mjita na 4weken havoc stagneren de gains en worden de sides een stuk heviger. heeft dus geen zin om havoc langer dan 4 weken te pakken.

Dat is ook mijn ervaring, letargy was daarin de meest vervelende side gecombineerd met dat ik van epistane slecht sliep. Na 4 weken was ik gewoon heel moe.

Klinkt goed!
Wat ben jij trouwens aan shipping kosten kwijt?

@ Jasl: Ziet er goed uit man, ik las net dat tren x een meer hardere look geeft terwijl ik echt op zoek Ben naar een massabouwer dus 6 weken havoc 30mg lijkt me ideaal.

Wanneer ga je ermee beginnen?

ik wil er in november decemeber zoiets mee beginnen jij? en ik wacht nog op een PM!

Laatst bewerkt:
ik wil er in november decemeber zoiets mee beginnen jij? en ik wacht nog op een PM!

Waarschijnlijk in oktober! Ik ga trouwens afzien van 6 weken na behoorlijk wat logs doorgenomen te hebben is het t niet waard. IMO ben je beter af als je 4 weken stackt en dan vollop knalt

Ot: Nou lees ik dat epistane nogal uitdroogt op diverse fora en dat tren x een soortgelijk effect heeft, wat nogal pijnlijke gewrichten kan opleveren, nou weet ik uit ervaring dat ik daar gauw last van heb

Is het mogelijk om havoc te stacken met een compound die nie zo uitdroogt?
Of een andere methyl die even sterk is als havoc te stacken maar niet zo uitdroogt samen met tren X want dat kon ik zo met google even nie vinden.

Superbedankt alvast, dbb is wss het enige nederlandse board waar je nuttige info/antwoorden over PHs kung krijgen

Laatst bewerkt:
Havoc is een droge methylated prohormoon/steroïde. Dan stack je het met 'n natte non-methylated prohormoon/steroïde.

Doe je huiswerk, kom maar op met je voorstel.

Waarschijnlijk in oktober! Ik ga trouwens afzien van 6 weken na behoorlijk wat logs doorgenomen te hebben is het t niet waard. IMO ben je beter af als je 4 weken stackt en dan vollop knalt

Ot: Nou lees ik dat epistane nogal uitdroogt op diverse fora en dat tren x een soortgelijk effect heeft, wat nogal pijnlijke gewrichten kan opleveren, nou weet ik uit ervaring dat ik daar gauw last van heb

Of een andere methyl die even sterk is als havoc te stacken maar niet zo uitdroogt samen met tren X want dat kon ik zo met google even nie vinden.

Superbedankt alvast, dbb is wss het enige nederlandse board waar je nuttige info/antwoorden over PHs kung krijgen

bold?

- visoliecaps: check
- taurine 500gr primaforce: check
- perfect cycle (:o toch maar besteld voor de zekerheid..): check
- natuurlijke test-booster: check
- creatine blend/pre-wo's: check
- 2 x havoc: NOT CHECK (ben aant denken om mss samen te bestellen met iemand?)
- nolva: NOT CHECK

ik mis de twee belangrijkste nog :D

- visoliecaps: check
- taurine 500gr primaforce: check
- perfect cycle (:o toch maar besteld voor de zekerheid..): check
- natuurlijke test-booster: check
- creatine blend/pre-wo's: check
- 2 x havoc: NOT CHECK (ben aant denken om mss samen te bestellen met iemand?)
- nolva: NOT CHECK

ik mis de twee belangrijkste nog :D

-Waarom 2 x havoc? 1potje is genoeg voor 1 cycle
-Perfect cycle is rommel, - ga dan voor cycle assist of cycle support. Perfect cycle is alleen liver support.
-Welke test booster?
-Niet beginnen voor dat je de nolva hebt.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Zo goed als alle PH's/DS drogen je gewrichten uit, heeft te maken met de oestrogeen-balans.

-Waarom 2 x havoc? 1potje is genoeg voor 1 cycle
-Perfect cycle is rommel, - ga dan voor cycle assist of cycle support. Perfect cycle is alleen liver support.
-Welke test booster?
-Niet beginnen voor dat je de nolva hebt.

2 potjes voor de zekerheid, kan je het optimale resultaat met je eerste kuur behalen, had ik destijds ook eigenlijk moeten doen.

resultaat met je eerste kuur behalen, had ik destijds ook eigenlijk moeten doen.

Dat snap ik ergens wel, maar een eerste kuur doe je best niet langer dan 4weken, dus heb je zowat 80pillen over van dat 2de potje. En niet veel mensen doen een tweede havoc kuur. Wat ook niet aan te raden is volgens mij.
Met 1 potje kan je ongeveer: de eerste 2 dagen 20mg, vanaf dan 30mg ,
en eventueel de 4de week 40mg (dat laatste moet zelf niet).
Lijkt mij meer als voldoende voor een eerste cycle. Zelfs op 30mg de 4de week kan voldoende zijn.

Ik werd van die havoc gewoon doodziek en had bijna alle sides die je maar kan inbeelden. Geen aanrader.

Terug
Naar boven