XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Het zal nog wel even duren voor dat de stock van de meeste webshops op is. Maar ik ga denk ik toch wat epi en h-drol van Iron labs bestellen. Scheelt toch ruim 10pond per potje tov CEL en andere merken.

Spijtig ook dat deze site zoveel verzendkosten aanrekent voor Europa. ze hebben een uitstekend assortiment en goede prijzen: [Link niet meer beschikbaar]

idd spijtig wat Iron Labs betreft. Had 't op de site van Powermyself ook al gezien dat de ph's in prijs waren gestegen, vooral wat epi xtreme betreft. Heb hem toen net kunnen kopen voor 21.99 GBP dacht ik. Denk dat 'k er mij twee ga bestellen.

idd spijtig wat Iron Labs betreft. Had 't op de site van Powermyself ook al gezien dat de ph's in prijs waren gestegen, vooral wat epi xtreme betreft. Heb hem toen net kunnen kopen voor 21.99 GBP dacht ik. Denk dat 'k er mij twee ga bestellen.

Inderdaad, toen ze pas Iron labs in hun assortiment hadden, was het zelfs 19.99 voor hun epi en h-drol klonen. Ik heb 2 mijn 2 potjes epi nog voor 21.99 kunnen kopen.

Over het algemeen heeft powermself.com tegenwoordig toch de beste prijzen. Ze hebben ook wat coupon-codes voor 5% korting: 'PMDISC2' werkt altijd bij mij.

Aangezien Epi van IBE niet meer leverbaar is wil ik toch en soort gelijk product bestellen. Iemand tips? en ervaringen? met epi klonen?

Ga vandaag nog bestellen aangezien de voorraad steeds minder wordt.

• Like
Waarderingen: Ymir
Aangezien Epi van IBE niet meer leverbaar is wil ik toch en soort gelijk product bestellen. Iemand tips? en ervaringen? met epi klonen?

Ga vandaag nog bestellen aangezien de voorraad steeds minder wordt.

Heel dit topic staat er vol van. Die vraag is al 20 keer beantwoord.

Maar nog maar eens qua prijs de klonen van Iron Labs (Epi Extreme) of Chaparral Labs (Epi).
De meest gebruikte: die van CEL (E-stane) en RPN (Havoc).

Goede dag,

ik zit met een vraag en ik kom er maar niet uit, ik heb rondgevraagd heb alles afgelezen over wat ik over tren-e kan vinden, maar er is bizar weinig DUIDELIJKE informatie te vinden over dit supplement.
het verhaal is nu namelijk, ik ben 2 weken geleden begonnen met het nemen van 3 x 90mg capsules per dag, om 07:00, 15:00, 23:00 neem ik de capsules in. *prohormone*
Ik heb er een potje Vloeibare clomid bijgekregen met een doseerspuitje.
erbij heb ik een blaadje gekregen waarop beschreven staat

dag 1 t/m 30 90mg(3 capsules)
dag 31 150mg(3ml)
dag 32 100 mg (2ml)
dag 33 t/m 45 50mg(1ml)

Clomid savonds innemen.

Is er iemand die mij kan bevestigen dat dit correct is, en of ik na het gebruik zeker een nakuur moet doen?

Heb echt overal gekeken voor informatie, maar nergens staat alleen TREN - E beschreven
Hopelijk Kan iemand mij hier antwoord op geven

Alvast bedankt

Gegroet,

dag 33 t/m 45 50mg(1ml)

Clomid savonds innemen.

Is er iemand die mij kan bevestigen dat dit correct is, en of ik na het gebruik zeker een nakuur moet doen?

Gegroet,

Het punt is dat de meest logs van gebruikers die ik ken over de prohormoon tren uit de VS of UK komen en daar is Clomid meer populair dan nolva. En omdat het 19 nor is kan je vanwege het prolactine punt zeggen dat Clomid beter is aangezien nolva een prolactine gyno kan verergeren maar dan moet je die dus eerst hebben. Maar ik had dus nolva gepakt na "tren" voor 4 weken met de dosis 20mg per dag 2 weken en 10mg ook 2 weken.

Maar heel praktisch, je hebt een nakuur nodig en een echte. Aangezien je Clomid hebt zou ik hier voor gaan. Ik weet niet of 50 mg genoeg is, ik zou 75mg pakken 3-4 weken.

En last but not least en daarom verwees ik je van de AAS sectie hierheen; in dit topic zitten mensen met kennis van prohormonen. Eerst inlezen en vragen stellen en voortaan niet zomaar spullen pakken wanneer je eigenlijk niet weet wat je doet.

Succes verder en nu je het toch pakt pak er dan gelijk epi bij voor 4 weken, nakuren moet je toch al. Dit laatste is mijn persoonlijke mening.

PS dit onderwerp is ook hier besproken

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: horn
En last but not least en daarom verwees ik je van de AAS sectie hierheen; in dit topic zitten mensen met kennis van prohormonen. Eerst inlezen en vragen stellen en voortaan niet zomaar spullen pakken wanneer je eigenlijk niet weet wat je doet.

+1

prohormonen zijn geen gewone supps. goed inlezen en vragen stellen alvorens te gebruiken is echt een must. Overloop op het gemak dit topic en stel indien nodig nog vragen.
Gezien je toch al bezig bent zou ik de cycle afmaken en zeker nakuren met clomid.

Epi nog bijnemen wordt volgens mij moeilijk aangezien je al 2 weken bezig. Eer je die besteld en binnen hebt ben je weer 5 dagen verder. dan nog een volledige epi cycle wordt het lang op orals denk ik?

Epi nog bijnemen wordt volgens mij moeilijk aangezien je al 2 weken bezig. Eer je die besteld en binnen hebt ben je weer 5 dagen verder. dan nog een volledige epi cycle wordt het lang op orals denk ik?

Oeps niet goed gelezen dat hij al twee weken bezig was. Nee dat wordt niks.

PCT Xtreme (voornamelijk ATD) is niet voldoende als pct voor zo een stack.
De rest is voldoende om 4weken epi/tren (30/90) te doen. En een cycle support supplement erbij.

Hoi Willy,

Een vriend van me is nu bezig met deze kuur icm de bijgeleverde on-cycle assist en PCT. Jij zegt dat dit niet voldoende is, wat zou hij er in jouw ogen bij moeten nemen en waarom? Dan kan ik dat doorspelen naar hem want dat kan natuurlijk helpen :)

Hoi Willy,

Een vriend van me is nu bezig met deze kuur icm de bijgeleverde on-cycle assist en PCT. Jij zegt dat dit niet voldoende is, wat zou hij er in jouw ogen bij moeten nemen en waarom? Dan kan ik dat doorspelen naar hem want dat kan natuurlijk helpen :)

Nolva of clomid

Hoi Willy,

IK zou altijd een SERM nemen na een PH-cycle, nolvadex (tamoxifen) of clomid (clomifene). Maar zeker bij een stack zoals epi/tren. Maar zoiets kan je dus niet bestellen bij een gewone sup-shop.

Dit zijn geen gewone supps, jouw vriend is eigenlijk gewoon 2 orale steroids aan het stacken. En dan neem je imo ook beter een deftige nakuur.
Het beste is gewoon deze site eens door te nemen als je wat meer info wil: http://tunedsports.com/

;)
IK zou altijd een SERM nemen na een PH-cycle, nolvadex (tamoxifen) of clomid (clomifene). Maar zeker bij een stack zoals epi/tren. Maar zoiets kan je dus niet bestellen bij een gewone sup-shop.

Dit zijn geen gewone supps, jouw vriend is eigenlijk gewoon 2 orale steroids aan het stacken. En dan neem je imo ook beter een deftige nakuur.
Het beste is gewoon deze site eens door te nemen als je wat meer info wil: http://tunedsports.com/

Waarvan akte, bedankt en ik geef het door.

;)

Waarvan akte, bedankt en ik geef het door.

Als hij niet meer aan een SERM geraakt voor deze nakuur zou ik sowieso nog een ander product naast pct extreme nemen. Want dat is gewoon ATD en tribulus.
De aanbevolen dosis voor de eerste week is 3caps, dus 105mg ATD. Dat lijkt mij nogal zwaar voor je libido.

Ik ben niet zo een fan ATD. Niet als onderdeel van een pct kan het nog wel nuttig zijn op een lage dosis, 25-35mg. Maar als je meer neemt is het echt een killer voor je libido en je gewrichten.

Als hij niet meer aan een SERM geraakt voor deze nakuur zou ik sowieso nog een ander product naast pct extreme nemen. Want dat is gewoon ATD en tribulus.
De aanbevolen dosis voor de eerste week is 3caps, dus 105mg ATD. Dat lijkt mij nogal zwaar voor je libido.

Ik ben niet zo een fan ATD. Niet als onderdeel van een pct kan het nog wel nuttig zijn op een lage dosis, 25-35mg. Maar als je meer neemt is het echt een killer voor je libido en je gewrichten.

Oke, wederom bedankt en ook dit zal ik doorgeven :)

toch straf dat producenten dit verkopen alszijnde een stack die volledig in orde en veilig is.

Hmmm we zijn met twee dus zal van elk nog een potje bij bestellen en deze 2 weken langer doortrekken mag ik die pct extreme stacken met clomid? Of beter gewoon eruit laten?

volgens mij sowieso doortrekken. Je moet in mijn mdrol log maar eens opzoeken wat ik allemaal ga nemen in pct

Terug
Naar boven