AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Iemand Meer info
Formadrol Extreme

LG Science

al geprobeerd , op US boards bijna allemaal goede reviews ?

Iemand Meer info
Formadrol Extreme

LG Science

al geprobeerd , op US boards bijna allemaal goede reviews ?

Is een Aromatase Inhibitor, zou dus je oestrogeen moeten reguleren. Samenstelling is 2 natuurlijke AI's die enkel LG gebruikt. zelf geen ervaring mee maar volgens mij is het niet zo een potent product.

Vroeger had Formadrol als hoofdingredient Formestane, en steroidial AI. Maar sinds dat LG sciences meer mainstream geworden is hebben ze hebt vervangen door die 2natuurlijke AI's. Zeker als standalone gaat het niet veel doen.

Heb er ondertussen 3wken opzitten van deze cycle( test-e-10wken/ 500mg met epi-kickstart 5wken/40mg).
De gains beginnen te komen. Moeilijk te beoordelen omdat ik niet echt aan het bulken ben, en de cardio wat heb opgevoerd. Ben gemiddeld wel 1a2 kg zwaarder, en mijn vp is al duidelijk gedaald. Doel is 7 of 8% eind december.
Ik heb momenteel wel wat last van mijn gewrichten. Shin-splits en pijnlijk polsen vooral. Was wel te verwachten met epi, maar het begint me wel te irriteren bij cardio. Als het echt erger wordt, stop ik misschein met de epi na 4weken.

Iets wat ik wel merk is dat ik terug digestive enzymes neem (Super enzymes van Now Foods). In het verleden heb ik het nog wel eesn gebruikt, maar dat was ondertussen 2jaar geleden. En ik merk dat mijn vertering echt beter is. Een aanrader, zeker tijdens bulk-eriodes.

Voor 'vrienden': Ik heb wat nieuwe fotos (van na mijn vorige kuur) toegevoegd.

Nou WillyWartaal, ik heb je toegevoegd als "vriend". Hier met die pics :D

Deftig Willy, heeeel deftig.

Doe zo voort man

t*ring, ****ing nice man!!!!!! :thumb:

Poseren gaat je ook goed af.

t*ring, ****ing nice man!!!!!! :thumb:

Poseren gaat je ook goed af.

Lol, om eerlijk te zijn het was pas na een paar pogingen dat het lukte. Een paar fotos verwijderd voor het er juist op stond.
Is ondertussen ook al even geleden (juni of juli) Stond 2-3% procent hoger aan het begin van mijn huidige cycle. Gewicht is hetzelfde ongeveer.
Ik ben ooit begonnen op 66-67kg 15% bf.

Lol, om eerlijk te zijn het was pas na een paar pogingen dat het lukte. Een paar fotos verwijderd voor het er juist op stond.
Is ondertussen ook al even geleden (juni of juli) Stond 2-3% procent hoger aan het begin van mijn huidige cycle. Gewicht is hetzelfde ongeveer.
Ik ben ooit begonnen op 66-67kg 15% bf.

Dus met andere woorden 'vriend' ;-) er is nog hoop voor kerels als ik :-)

Nette fysiek!!! Toen je ooit bent begonnen, wanneer was dat dan ongeveer?

Dus met andere woorden 'vriend' ;-) er is nog hoop voor kerels als ik :-)

Nette fysiek!!! Toen je ooit bent begonnen, wanneer was dat dan ongeveer?

Ben beginnen trainen in 2006. Maar ondertussen ook eens 6maanden gestopt wegens een blessure.

WillyW en Ymir heel erg bedankt! nu kan ik verder met het bestuderen :) Als ben ik op korte termijn zeker niet van plan dergelijke producten te gebruiken, ik vind het toch erg interessant om er een redelijke hoeveelheid (theoretische) kennis van te hebben. Ik zie op onze sportschool zoveel mong*len na 3 maand naar aas grijpen zonder er ook maar iets van te weten... ik wil niet tot die groep gaan behoren als ik ooit besluit iets te nemen. bedankt!

• Like
Waarderingen: Ymir
Damm wat een fysiek willy, ga zo door :)

wij allemaal kve :)

zo, eens kijken of ik iets goed heb begrepen. stel ik wil een cycle doen met epistane zou ik bijvoorbeeld het schema van Ymir in de gegeven link kunnen gebruiken:

Week 1: 10mg - 20mg - 20mg - 30mg - 30mg - 30mg - 30mg
Week 2: 30mg - 30mg - 30mg - 30mg - 40mg - 40mg - 40mg
Week 3: 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg
Week 4: 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg - 40mg
Havoc van rpn zou ik dan als product gebruiken. 17x40+8x30+2x20+1x10= 970mg
970/10=97 caps. in een pot zitten 90, dus ik ben benieuwd hoe je dat hebt opgelost :) zoals ik het zie zitten er bij de meeste epistane producten 90 caps a 10 mg in?

qua pct lees ik vrij uiteenlopende dingen. op redelijk veel amerikaanse site zijn mensen bezig met nolvadex terwijl ik hier meer producten als reversitol en formex tegenkom. wat is jullie mening daarover?

edit: 2 pagina's eerder kwam ik de site van hero supplements tegen en hier was reversitol v2 ook te koop, net als pct extreme. In de beschrijving van die producten zie ik alleen reclame. werken beide producten goed als pct? in principe is daar dus ook makkelijk aan te komen als je wilt. en qua prijs valt het me ook mee eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Je weet dat je 2 potjes kunt bestellen hè broeder.ik zelf heb als pct nolva gebruikt. Ben van mening dat je bij steroïden een nakuur met een SERM hoort te doen. Nolva is bewezen en je lichaam is kostbaar.

Je weet dat je 2 potjes kunt bestellen hè broeder.ik zelf heb als pct nolva gebruikt. Ben van mening dat je bij steroïden een nakuur met een SERM hoort te doen. Nolva is bewezen en je lichaam is kostbaar.

klopt, dat begrijp ik. maar ik las dat het maar 6 maanden kan staan, en voor die tijd zou ik dan sowieso niet een 2e cycle doen. beetje sneu om een pot van 35 euro te kopen en dan 7 van 90 caps te gebruiken. de rest zal dan als die info klopt na de tijd niet meer te gebruiken zijn.

Ik ben het met je eens wat betreft de SERM, maar omdat ik veel tegenstrijdige dingen lees, en elke idioot zn mening kan geven op een forum, ben ik benieuwd naar wat jullie vinden. de eens zegt dat de effecten mild zijn, en een serm niet zozeer nodig is (aantal topics op bodybuilding.com, sorry ben vergeten op te slaan) terwijl anderen zeggen dat je per se een een SERM moet doen.
ik ben zeer benieuwd naar de uitleg.
nogmaals, dit is momenteel puur hypothetisch. als ik een cycle zou doen, zou dat volgend jaar worden. :)

Terug
Naar boven