Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zozo, ik dacht dat ik met mijn 6kg de span kroonde maar het kan dus nog gekker. Lekker bezig!
Het blijft een mooi resultaat, maar het kan bijna niet anders dat minstens 3of4kg van die 7kg winst gewoon vet is. Stel dat hij na 3weken (op 30mg dan nog maar) al 3kg massa gewonnen heeft dan is dat toch heel mooi.
Het is blijkbaar een trend aan het worden om het succes van je cycle af te meten aan de kg's die je gewonnen hebt. Terwijl je met zo veel verschillende factoren rekening moet houden.
Een compound als epi is bijv heel geschikt om een recomp te doen. Bijv. 1of 2kg zwaarder worden, maar je vetpercentage lichtjes verlagen.
Ieder heeft zijn eigen doel natuurlijk. Maar op zich vind ik zo een goeie recomp een succesvollere cycle dan 7 of 8kg bijkomen (na 4weken epi) waarvan de helft vet is. Wat je daarna weer moet kwijtspelen.
En die grote getallen (6à8kg winst na 4wken epi) zorgen ervoor dat mensen die hier lezen hun verwachtingen veel te hoog stellen.
Ik ben dit helemaal met je eens. Ik denk dat ik nu even door een roze zonnebril kijk aangezien ikzelf niet heel veel vetter ben geworden.
dus ik train en vreet weer als een malle en moet zeggen de progressie gaat snel
. Misschien is dit iets voor mij voor volgend jaar ofzo. Alle info die ik kan vinden is interessant om te lezen. Zijn er trouwens meer mensen met epistane logjes? Niemand schijnt al te veel last van sides te hebben lijkt het zo. Aangezien ik nooit het geluk aan mijn zijde heb wil ik me zo goed mogelijk in gaan lezen. Om in de toekomst misschien zo n kuurtje te doen als ik alles weer een op orde heb.
)Klinkt allemaal erg nice. Ben zelf weer flink aan het knallen, na een lange periode van niet getrained te hebben. Woog eerst 97kg ben nu 85 kg @1.94m en lijk tot mijn spijt weer een ectodus ik train en vreet weer als een malle en moet zeggen de progressie gaat snel
. Misschien is dit iets voor mij voor volgend jaar ofzo. Alle info die ik kan vinden is interessant om te lezen. Zijn er trouwens meer mensen met epistane logjes? Niemand schijnt al te veel last van sides te hebben lijkt het zo. Aangezien ik nooit het geluk aan mijn zijde heb wil ik me zo goed mogelijk in gaan lezen. Om in de toekomst misschien zo n kuurtje te doen als ik alles weer een op orde heb.
( ja heb idd weinig posts, ben meer een lezer, maar kijk al lang mee)
Ik weet niet of je dit al gelezen hebt? Zo niet denk ik dat je dit wel interessant zal vinden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/verslag-retrofos-epistane-cycle-257501/

Laat ons zeggen so far so good :-) Ga nu m'n 4de en laatste week in à 40mg/dag.
week1:20mg/dag
week2:30mg/dag
week3:30mg/dag
week4:40mg/dag
Minimale krachtgains. Psychologische aspect speelt hierbij vlg mij. De cycle geeft mij echt een mentale boost. Tot op heden (hout vasthouden) nog géén last gehad van sides. Eerste week klein beetje hoofdpijn, na verhoging wateropname géén last méér van gehad. Klein beetje druk in de onderrug, wordt minder door toevoeging van taurine. Denk echter dat dit vooral te maken heeft met de mindere staat van mijn matras :-)
Gewichtstoename van +/- 7kg. Begonnen aan 98kg, gisteren afgeklokt op 105kg. Telkens 's ochtends gewogen. Is niet alleen droge massa hoor. Heb de laatste weken serieus boven onderhoud gegeten. Ga nu deze week afwachten om te zien hoe mijn lichaam reageert op 40mg. Denk doordat ik zwaarder ben, beter zal reageren op een iets hogere dosis. Gezien dit m'n eerste cycle is, wou 'k toch het zekere voor het nemen en rustig opbouwen.
On cycle neem 'k naast de epi:
omega 3 caps
taurine
perfect cycle van anabolic xtreme
pct:
nolva
d-aa testbooster (e-pharm testforce)
creatine mono (nt-trainingsdagen)
pwo-booster (trainingsdagen)
btw: jij nog véél succes met je m-drol cycle.
. Hoe is dit mogelijk? te weinig voeding ofzo?Als je bijv gaat kuren: ik weet dit van een vriend, maar wil het zelf graag voorkomen. De beste jongen was bezig met en kuurtje, maar kreeg wel meer massa ( zelf gezien ) maar ging niet in kracht omhoog. Dat was mijn vraag naar hem, omdat het natuurlijk wel lekker is als je omhoog gaat in kilo's. Hoe is dit mogelijk? te weinig voeding ofzo?
Als je bijv gaat kuren: ik weet dit van een vriend, maar wil het zelf graag voorkomen. De beste jongen was bezig met en kuurtje, maar kreeg wel meer massa ( zelf gezien ) maar ging niet in kracht omhoog. Dat was mijn vraag naar hem, omdat het natuurlijk wel lekker is als je omhoog gaat in kilo's. Hoe is dit mogelijk? te weinig voeding ofzo?
heb hier nog potje epistane staan maar de datum is vervallen 04-2010 wegsmijten of nie
Ik snap je vraag niet goed.
Je kan kiezen voor een nakuur met een SERM (Nolvadex, clomid,..)
Of je kan kiezen voor een OTC-PCT:een nakuur die volledig bestaat uit supplementen die je gewoon legaal kan kopen (Reversitol, ATD,..)

Ben ik blij dat ik nog een potje mdrol op reserve staan heb![]()