Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het nodig om te stacken ?
Ik dacht om direct met Epistane te beginnen, maar zo te zien is het niet aangeraden om er als eerste mee te beginnen.
Eigenlijk was ik op zoek naar supplementen die “illegaal” zijn in sommige landen (die efedrine etc. bevatten), maar ben op pro hormonen gestoten. Dacht dat het gewoon monster supps waren ofzo, nu snap ik dat het gewoon anabolen zijn +/-.
Nouja Epi of H-drol is prima maar je kan ook M1 4ADD nemen
Waardeloos PH. Even opblazen van het vocht en vervolgends weer leeglopen.
Iemand ervaring met dit? Goed om te stacken met methyl?
http://www.predatornutrition.com/pd-competitive-edge-labs-m-lmg-90-caps.cfm
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nope maar ik lees ook veel op amerikaanse fora`s. Het is een soort zwakke Dbol.
idd steve@ TS, kan je effe in je beginpost meer over prohormonen vertellen, doe een kopie/paste van ergens ofzo.. ik vind het onverantwoord dat 16jarige ventjes dit hier gaan lezen, denken dat ze snel kilo's gaan pakken en er nergens op de gevaren worden gewezen en op 21+ e.d. dit is geen aanval richting je dat je dit topic opent want ik vind dit ook een goed idee van je![]()

Ik ben net gestopt met epi en tren cycle. 10 dagen voor het eigenlijke einde. Net terug van een doktersbezoek en met hem besproken dat ik maar beter kon stoppen, mijn rust bloeddruk was 180/110. Verder was alles picobello in orde leverwaardes cholesterol alles perfect sommige waardes waren nog beter dan voor de cycle.
Maar de hoge bloeddruk was echt erg de afgelopen dagen, voelde een constante druk in mijn keel en hoofd en 's nachts op mijn borst.
Hoelang was je cycle? want je ziet het heel veel in week 5 tenminste als je cycle zo lang was
Hoelang was je cycle? want je ziet het heel veel in week 5 tenminste als je cycle zo lang was
Kan Idd nuttig zijn voor toekomstige gebruikers.
Jammer dat je vroeger moest stoppen.