XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Heb het besteld. Bevindingen zullen in mijn log komen.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Is het nodig om te stacken ?

Ik dacht om direct met Epistane te beginnen, maar zo te zien is het niet aangeraden om er als eerste mee te beginnen.

Eigenlijk was ik op zoek naar supplementen die “illegaal” zijn in sommige landen (die efedrine etc. bevatten), maar ben op pro hormonen gestoten. Dacht dat het gewoon monster supps waren ofzo, nu snap ik dat het gewoon anabolen zijn +/-.

Is het nodig om te stacken ?

Ik dacht om direct met Epistane te beginnen, maar zo te zien is het niet aangeraden om er als eerste mee te beginnen.

Eigenlijk was ik op zoek naar supplementen die “illegaal” zijn in sommige landen (die efedrine etc. bevatten), maar ben op pro hormonen gestoten. Dacht dat het gewoon monster supps waren ofzo, nu snap ik dat het gewoon anabolen zijn +/-.

Nouja Epi of H-drol is prima maar je kan ook M1 4ADD nemen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.626
Ga het al Stacken met mdrol. Zou er wat over zijn denk ik.

Dat is wel hardcore, Horny! :-D

Das de bedoeling pietje :)

Ik ga je logje zeker weer volgen Horn!

Iemand ervaringen met:
Ecdysteron
Protodioscin

@ TS, kan je effe in je beginpost meer over prohormonen vertellen, doe een kopie/paste van ergens ofzo.. ik vind het onverantwoord dat 16jarige ventjes dit hier gaan lezen, denken dat ze snel kilo's gaan pakken en er nergens op de gevaren worden gewezen en op 21+ e.d. dit is geen aanval richting je dat je dit topic opent want ik vind dit ook een goed idee van je :thumbs:
idd steve

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Prohormonen worden in hun gevaar onderschat...het zijn aftreksels van gewone orale steroiden,met dan net weer een binding exstra of minder.
Bijzonder vind ik dat er jongens van 22 jr hier mee bezig zijn...en dan denken dat het allemaal veilig is en zonder korte en lange termijn side effects...het laatste wat het geeft zijn stabiele hormoon spiegels omdat ze zo kort werken..

Ik ben net gestopt met epi en tren cycle. 10 dagen voor het eigenlijke einde. Net terug van een doktersbezoek en met hem besproken dat ik maar beter kon stoppen, mijn rust bloeddruk was 180/110. Verder was alles picobello in orde leverwaardes cholesterol alles perfect sommige waardes waren nog beter dan voor de cycle. :eek::D

Maar de hoge bloeddruk was echt erg de afgelopen dagen, voelde een constante druk in mijn keel en hoofd en 's nachts op mijn borst.

Ik ben net gestopt met epi en tren cycle. 10 dagen voor het eigenlijke einde. Net terug van een doktersbezoek en met hem besproken dat ik maar beter kon stoppen, mijn rust bloeddruk was 180/110. Verder was alles picobello in orde leverwaardes cholesterol alles perfect sommige waardes waren nog beter dan voor de cycle. :eek::D

Maar de hoge bloeddruk was echt erg de afgelopen dagen, voelde een constante druk in mijn keel en hoofd en 's nachts op mijn borst.

Hoelang was je cycle? want je ziet het heel veel in week 5 tenminste als je cycle zo lang was

Hoelang was je cycle? want je ziet het heel veel in week 5 tenminste als je cycle zo lang was

Hey ja, ging net de 5e week in, alhoewel het pas de 4e week tren zou worden.

Hier soort van cycle log:
v65jqf.jpg

Had nog zo'n 9 dagen te gaan, toch maar gestopt.

Nam trouwens ook nog hawthorne berry en celery extract daar was ik al voor de cycle mee begonnen omdat ik toch wel inzat over de vermeende hoge bloeddruk door de x-tren.

Kan Idd nuttig zijn voor toekomstige gebruikers.
Jammer dat je vroeger moest stoppen.

Hey ja, ik vond het ook echt k*t om te stoppen, maar ja safety first. Ben blij dat ik alles aan de dokter heb verteld, en we meerdere malen mijn bloeddruk hadden opgenomen.

Ik zei ik voel dat ik hoge bloeddruk heb, hij zei; dat voel je doorgaans niet, toen mijn bloeddruk opgenomen en toen zei die ja dat voel je wel ja. :D

Laatst bewerkt:
Nou eerlijk gezegt denk ik zelf dat de epi de boosdoener is maar de combinatie zal het extra zwaar maken. En het uitzich voor al in hartkloppingen en bloedneuzen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven