MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Is de tren die de boosdoener is. Maat had exact hetzelfde en epi only niks.

Is de tren die de boosdoener is. Maat had exact hetzelfde en epi only niks.

+1 precies hetzelfde. Tren only zou ik niet weten maar tren + epi = bloedneuzen en lichte hartkloppingen.

Trouwens ik kreeg een newsletter IBE back in stock bij powermyself. De echte epistane is er dus weer.

Welke stack werkt synergetisch als het aankomt op droge massa/cutting? H-drol en P-mag lijken me ideale basis ph's, maar met welke andere ph kan dit best gestackt worden?

Heb reeds ervaring met PH's (enkele jaartjes terug) maar ben op zoek naar een ideale combo met als doel dry mass & cutting.
;)

Welke stack werkt synergetisch als het aankomt op droge massa/cutting? H-drol en P-mag lijken me ideale basis ph's, maar met welke andere ph kan dit best gestackt worden?

Heb reeds ervaring met PH's (enkele jaartjes terug) maar ben op zoek naar een ideale combo met als doel dry mass & cutting.
;)

h-drol - dianabol variant zonder vocht
tren-x - tren variant, non methyl
beide van cel vormen een aardige stack

;)

epi + tren kan natuurlijk ook. Maar waarom kijk je niet naar het echte werk?

epi + tren kan natuurlijk ook. Maar waarom kijk je niet naar het echte werk?

Thanks voor de replies. Het is bijna 2 jaar geleden dat ik nog gekuurd heb. Omwille van persoonlijke redenen zal ik voorlopig ook geen deftige kuur meer plannen. Maar PH's overweeg ik op dit moment wel. Dus een stack lijkt me dan ook het meest effectief.

Thanks voor de replies. Het is bijna 2 jaar geleden dat ik nog gekuurd heb. Omwille van persoonlijke redenen zal ik voorlopig ook geen deftige kuur meer plannen. Maar PH's overweeg ik op dit moment wel. Dus een stack lijkt me dan ook het meest effectief.

Ik vond het zwaar voor mijn lijf, zwaarder dan een paar prikkies. De stack die ik noemde werkte wel. opbouwend tot 30-40 mg epi en 90-100 mg tren.

Mss een combi met H-drol als basis? Zoals bvb Tren, Winzstrol, Furazabol...?

Bridge van p-plex in m drol lijkt mij wel lekker.

P-plex 20/20/10/0
M-drol 0/10/20/20

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.656
Geen voorstellen meer??? Wacht nog steeds op reactie voor een goede combi...

Epi+Tren ? Verder zijn PH stacks niet aan te raden met 2 17a methyl varianten en de non methyls zijn vaak zwak waadoor je er een hoge dosis voor nodig hebt.

p-plex is wat nat en m-drol is droger. zo probeer je nog betere combi van droge massa te pakken. doseringen zijn op de grens, je moet m-drol gewoon niet boven de 20 gooien, dat is naar mijn mening te zwaar.

Had zowel mijn phera als sdrol op 30mg, vond de sides persoonlijk meevallen maar iedereen is anders natuurlijk.

Iemand hier al ervaring met Bolasterol?

Terug
Naar boven