AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

1 minder bijwerkinge
2 midner dan bij roids
3 nee
4 trainingstijd 2-3 jaar naar mijn mening het is gewoon pre-roids xD

Helemaal fout!

Zo goed als alle producten die tegenwoordig als prohormonen verkocht worden zijn gewoon oral steroids.

En net als bij de illegale oral steroids is er onderling een groot verschil qua potentie en mogelijke bijwerkingen. (Net zoals er een verschil is tussen bijv. winstrol en d-bol, is er een verschil tussen havoc en m-drol).

Over het algemeen hebben PH's dezelfe bijwerkingen als illegale orals.
En doordat de meeste illegale orals al veel langer gebruikt worden, is er zelfs meer info over de mogejlike bijwerkingen beschikbaar.

Het verschil is dat PH's legaal zijn (of ooit waren) in de VS door een 'loophole' in de wet.

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

@jurre: Heb enige ervaring in deze materie en pre-roids zou ik het niet noemen dit zijn gewoon roids.

+1

1 minder bijwerkinge
2 midner dan bij roids
3 nee
4 trainingstijd 2-3 jaar naar mijn mening het is gewoon pre-roids xD

Geen idee hoe je hier bij opkomt, maar pro-hormonen zijn gewoon designer steroid, ofwel steroids die legaal zijn/waren. En kennen zeer zeker niet minder bijwerkingen dan gangbare roids, waarschijnlijk zelfs meer omdat ze nu eenmaal aangepast moeten worden om 'legaal' te zijn. Op de lange termijn is er ook veel minder over bekend dan bij de gangbare AAS die al tientallen jaren gebruikt worden.

Oftewel, doe het gewoon gelijk goed en laat prohormonen lekker liggen?
Het is toch sowieso beter om de spuit erin te zetten dan orals te nemen.(die passeren meerdere malen de lever)

ter info: bij Powermyself hebben ze de Epi Xtreme van Iron Labs uit het aanbod gehaald. Dacht dat WillyW er een tijdje geleden op wees dat ook Iron Labs gestopt was met de productie van PH's. Hun voorraad zal dus uitgeput zijn, vermoed ik. De Epi-clone van Chaparral hebben ze wél tegen een m.i. aantrekkelijke prijs voor 120 caps... heb je wanneer je niet te hoog doseert in principe genoeg aan één potje.

zit ondertussen in de 2e week op :epi 30 mg en erase 50 mg pd.
binnekort ga ik de erase opvoeren naar 75mg pd en epi naar 40 mg vanaf de 3e week.
ik had de epi al op 40 mg in de 2e week opgevoerd maar was nogal snel opgefokt,
ik weet niet of het door de erase komt of omdat het de 3e keer is dat ik epi pak of door te weinig koolydraten,
ik ga met alle oefeningen met sprongen vooruit behalve met BP :s vorige cycles was dat ook al vreemd genoeg, pas in de pct ging me bp omhoog.
Geen last van backpumps sterker nog me deadlift pr is gister verbroken,
kon het ook niet laten om noxipro erbij te pakken gaat lekkerr.
moet nog steeds nolva regelen btw iemand nog een potje over?

na heel dit topic doorgespit te hebben. En ik ook aan een epi kuur wil beginnen.

aantal vragen.

dit is me eerste keer dat ik ph gebruik.

Is het aan te radenn te stacken?.

En nolva is nogal moeilijk aan te komen. Wat zijn goeie alternativen.

En hoegroot is de kans dat je parketje uit uk gepakt word door de douane en wat zijn hier de gevolgen van?,

bvd

Ha luitjes,

Redelijk nieuw hier.
Wie kan me een duidelijk antwoord geven op de volgende vraag;

Ik wil graag een kuurtje m-drol doen, of misschien hebben andere mensen een beter idee, maar wat heb ik hier nou nog meer voor nodig naast de m-drol zelf?

Ik hoor het wel...

GreetZ

Laatst bewerkt:
Ha luitjes,

Redelijk nieuw hier.
Wie kan me een duidelijk antwoord geven op de volgende vraag;

Ik wil graag een kuurtje m-drol doen, of misschien hebben andere mensen een beter idee, maar wat heb ik hier nou nog meer voor nodig naast de m-drol zelf?

Ik hoor het wel...

GreetZ

Als je deze vraag stelt zou ik niet aan m-drol beginnen. Lees je zelf eerst eens goed in. Zeker als je een m-drol wilt beginnen.

na heel dit topic doorgespit te hebben. En ik ook aan een epi kuur wil beginnen.

aantal vragen.

dit is me eerste keer dat ik ph gebruik.

Is het aan te radenn te stacken?.

En nolva is nogal moeilijk aan te komen. Wat zijn goeie alternativen.

En hoegroot is de kans dat je parketje uit uk gepakt word door de douane en wat zijn hier de gevolgen van?,

bvd

- Stacken is niet nodig.
- Zorg voor een goed epi product.
- Nolva is vrij makkelijk te krijgen, zoek en gij zult vinden.
- PCT producten zijn niet echt alternatieven voor nolva, enige wat in de buurt komt/kwam is/was esto suppress van pharma labs.
- Pakketje wordt niet gepakt, hele kleine kans (binnen EU), vanuit USA bestellen kan problemen opleveren.

- Stacken is niet nodig.
- Zorg voor een goed epi product.
- Nolva is vrij makkelijk te krijgen, zoek en gij zult vinden.
- PCT producten zijn niet echt alternatieven voor nolva, enige wat in de buurt komt/kwam is/was esto suppress van pharma labs.
- Pakketje wordt niet gepakt, hele kleine kans (binnen EU), vanuit USA bestellen kan problemen opleveren.[/QUOTE

Bedankt voor je reactie.

Ik zal even goed zoeken.

Het paketje komt uit engeland dus.

Bedankt.

Weet iemand een logje staan winstrol oral kuur?

Zoekfunctie, en is geen prohormoon maar gewoon een steroide.
Gevonden ondertussen, gaf altijd foutmelding de zoekfunctie.
Ja weet ik wel , maar een topic hiervoor openen in de AAS vond ik wat overbodig voor deze kleine vraag.
Mijn excuses!

Ok, no problem. :) Als je nog kleine vragen hebt kan je ze in principe ook PM'en naar me.

Ik denk niet dat er hier iemand ervaring heeft met dit middel.

Als non-methylated ph moet je dit kunnen stacken met een methylated ph/steroïde, geen probleem ;)

Dacht ik ook. thx Pietje

Terug
Naar boven