@skydirk
Zoals ik al zei, ik zou niet moeten reageren maar toch gedaan en het heeft geen zin.
Je blijft maar met tegenwerpingen komen ( laboratorium in twijfel trekken, testrapporten namaken in excel en grazen in weides voor musclegains, lol ) en er komt geen eind aan.
Het is duidelijk dat jij en je lakei
@johnyjordaan op een crusade zijn tegen alles wat met sarms te maken heeft. Ze werken niet, er zitten geen sarms in, vol met steroiden en pro-hormonen en weet ik wat.
Als laatste zeg ik nog dit, sarms zijn als research chemical niet illegaal, worden dus gewoon in legale labs geproduceerd (niet in schimmige UGL`s) en zijn als compound niet wezenlijk duur. Er zal heus kaf onder het koren zitten maar bedrijven die hier al langer mee bezig zijn weten wat ze doen en weten wat ze inkopen, daarom wordt er ook getest. En zoals hier al de opmerking gemaakt over XXL, die doen ook heus niets anders dan creatine in een pot creatine, juist omdat creatine ook gewoon legaal te krijgen is. Er is geen enkele reden om iets anders te verpakken in capsule, liquids of tabs dan sarms om deze redenen. En kom nou niet weer aanzetten met dat onderzoek wat laatst gedaan is want dat bewijst nou precies jouw ongelijk. GEEN steroiden en GEEN prohormonen zijn daarin gevonden. Enkel een LGD die RAD140 bleek te bevatten of vice versa. Nou nou, de hemel breekt open. Conclusie het waren ALLEMAAL sarms.
Let wel, bovenstaande argumenten zeg ik wel op persoonlijke titel en eigen ervaring maar een ieder ander die anders werkt is mijn inziens gewoon onnodig dom of gewoonweg een oplichter.
Ga je eens richten op de ugl labs waar iedereen weet ik wat voor troep in zijn reet injecteert en wees blij dat er sarms zijn als een alternatief, juist omdat het (voor nu nog) een legaal alternatief is.
Maar jij zal dat nooit onderkennen
Cheers :-)