MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

@skydirk

Ik weet dat ik hier niet moet reageren maar ik word zo moe van je jochie.

Ik daag je hier nu uit om met een analyserapport te komen. Voeg jij je woord nu maar eens bij de daad.

Ik wacht geduldig af.......
Dat testrapportje, dat in mijn andere topic staat en door Darude gepost is, heb je dat al eens goed bekeken. Ik ben er zelf nog eens naar gaan kijken. Dat kan je zelf gewoonweg met excel maken.

@skydirk

Ik weet dat ik hier niet moet reageren maar ik word zo moe van je jochie.

Ik daag je hier nu uit om met een analyserapport te komen. Voeg jij je woord nu maar eens bij de daad.

Ik wacht geduldig af.......
Kijk BMM Ik zal je eens uitleggen waarom ik mijn twijfels heb bij zulke papiertjes.
Waarom is dat poeder getest in één of ander bedrijf in Slovakije waarvan ik niet kan weten of dit een serieus bedrijf is?
Waarom heeft de Nederlandse leverancier zijn product niet in NL laten testen (bvb lab van een universiteit of een erkend lab).
Het is toch normaal dat kritische gebruikers zich daar vragen over stellen. Indien dit door een erkend lab in NL zou getest zijn, zou ik met dat document aan dat lab bevestiging kunnen vragen.

Laatst bewerkt:
Maar ok, je hebt wel ergens gelijk. Ik heb daar al genoeg over geluld en moet niet in herhaling vallen.

Laatst bewerkt:
Dat die opmerking van jou komt, is nog het beste. Als ik jou morgen wijs maak dat je tien kilo spieren kan winnen door elke dag een half uur in de wei te grazen als een paard, dan ga je daar een half uur later een topic over openen om te vragen of iemand daar ervaring mee heeft.

De hoeveelheid goedgelovigheid is werkelijk verbijsterend :)

@skydirk

Zoals ik al zei, ik zou niet moeten reageren maar toch gedaan en het heeft geen zin.

Je blijft maar met tegenwerpingen komen ( laboratorium in twijfel trekken, testrapporten namaken in excel en grazen in weides voor musclegains, lol ) en er komt geen eind aan.

Het is duidelijk dat jij en je lakei @johnyjordaan op een crusade zijn tegen alles wat met sarms te maken heeft. Ze werken niet, er zitten geen sarms in, vol met steroiden en pro-hormonen en weet ik wat.

Als laatste zeg ik nog dit, sarms zijn als research chemical niet illegaal, worden dus gewoon in legale labs geproduceerd (niet in schimmige UGL`s) en zijn als compound niet wezenlijk duur. Er zal heus kaf onder het koren zitten maar bedrijven die hier al langer mee bezig zijn weten wat ze doen en weten wat ze inkopen, daarom wordt er ook getest. En zoals hier al de opmerking gemaakt over XXL, die doen ook heus niets anders dan creatine in een pot creatine, juist omdat creatine ook gewoon legaal te krijgen is. Er is geen enkele reden om iets anders te verpakken in capsule, liquids of tabs dan sarms om deze redenen. En kom nou niet weer aanzetten met dat onderzoek wat laatst gedaan is want dat bewijst nou precies jouw ongelijk. GEEN steroiden en GEEN prohormonen zijn daarin gevonden. Enkel een LGD die RAD140 bleek te bevatten of vice versa. Nou nou, de hemel breekt open. Conclusie het waren ALLEMAAL sarms.

Let wel, bovenstaande argumenten zeg ik wel op persoonlijke titel en eigen ervaring maar een ieder ander die anders werkt is mijn inziens gewoon onnodig dom of gewoonweg een oplichter.

Ga je eens richten op de ugl labs waar iedereen weet ik wat voor troep in zijn reet injecteert en wees blij dat er sarms zijn als een alternatief, juist omdat het (voor nu nog) een legaal alternatief is.

Maar jij zal dat nooit onderkennen

Cheers :-)

Laatst bewerkt:
@skydirk

Zoals ik al zei, ik zou niet moeten reageren maar toch gedaan en het heeft geen zin.

Je blijft maar met tegenwerpingen komen ( laboratorium in twijfel trekken, testrapporten namaken in excel en grazen in weides voor musclegains, lol ) en er komt geen eind aan.

Het is duidelijk dat jij en je lakei @johnyjordaan op een crusade zijn tegen alles wat met sarms te maken heeft. Ze werken niet, er zitten geen sarms in, vol met steroiden en pro-hormonen en weet ik wat.

Als laatste zeg ik nog dit, sarms zijn als research chemical niet illegaal, worden dus gewoon in legale labs geproduceerd (niet in schimmige UGL`s) en zijn als compound niet wezenlijk duur. Er zal heus kaf onder het koren zitten maar bedrijven die hier al langer mee bezig zijn weten wat ze doen en weten wat ze inkopen, daarom wordt er ook getest. En zoals hier al de opmerking gemaakt over XXL, die doen ook heus niets anders dan creatine in een pot creatine, juist omdat creatine ook gewoon legaal te krijgen is. Er is geen enkele reden om iets anders te verpakken in capsule, liquids of tabs dan sarms om deze redenen. En kom nou niet weer aanzetten met dat onderzoek wat laatst gedaan is want dat bewijst nou precies jouw ongelijk. GEEN steroiden en GEEN prohormonen zijn daarin gevonden. Enkel een LGD die RAD140 bleek te bevatten of vice versa. Nou nou, de hemel breekt open. Conclusie het waren ALLEMAAL sarms.

Let wel, bovenstaande argumenten zeg ik wel op persoonlijke titel en eigen ervaring maar een ieder ander die anders werkt is mijn inziens gewoon onnodig dom of gewoonweg een oplichter.

Ga je eens richten op de ugl labs waar iedereen weet ik wat voor troep in zijn reet injecteert en wees blij dat er sarms zijn als een alternatief, juist omdat het (voor nu nog) een legaal alternatief is.

Maar jij zal dat nooit onderkennen

Je kent me helemaal.

Ik heb helemaal niks tegen sarms maar al die papiertjes waar ze overal mee liggen zwaaien zeggen helemaal niks. Er zal veel kaf onder het koren zitten. Veel ondergedosseerde sarms.

Waar beweer ik dat ze niet werken? Waar beweer ik dat ik er tegen ben?

Ik heb zelfs ergens gepost dat ik de aantrekking tot sarms heel goed kan begrijpen. Minder tot geen onderdrukking,minder sides e.d.

Maar ik geloof nooit zomaar iemand die met een papiertje zwaait. Je wordt overal genaaid.Niet door iedereen maar het gebeurd in elke sector.

Maar goed je leest 1 post van mij en je weet al dat ik wat tegen sarms heb. Mooi zo.

Laatst bewerkt:
@johnyjordaan

Ik was wellicht wat voorbarig in mijn conclusie, you`re right :-)

Da's raar dat je wat voorbarig bent wat Johnyjordaan betreft want ik zeg net hetzelfde als hem. Jouw bewijs is geen bewijs maar een onnozel stuk papier. Maar ik zal niet in herhaling vallen en dit zal mijn laatste reactie zijn maar 't is toch eigenaardig dat een lab in Slovakije je spullen moet testen terwijl je dat evengoed in NL bij een erkende instantie kon doen wat toch wat geloofwaardiger en controleerbaar door ons zou zijn. Trouwens ik heb die kritiek op UG labs ook al gegeven, niet enkel op sarms. In de plaats van je aangevallen te voelen, zou je beter met echte bewijzen afkomen. Je hebt zelf geschreven in één van die topics dat de Nederlandse instantie die supplementenverkopers controleert, regelmatig bij jou controles uitvoert. Dan zou je hun rapport of conclusie toch moeten kunnen posten. Misschien ben jij een eerlijke verkoper maar echt bewijzen dat je sarms echt en juist gedoseerd zijn, heb je tot nu toe alleszins niet gedaan. Je hebt je enkel kwaad gemaakt.

En nu zwijg ik erover en zal ik je niet meer storen wat sarms betreft.

@skydirk

Bedankt voor je reactie. We laten het hierbij.

Wat Skydirk zegt..... is het niet mogelijk een Nederlandse test te laten uitvoeren?

Dan ben je in 1 keer van alles af :)

@sander83

Nope, not possible (voor wat wij weten voor nu) Heel binnen en buitenland afgestruind maar niemand kan en/of wil testen. In ieder geval niet de gevestigde namen zoals bijv. simec.ch

Dag allemaal,

Ik ben gestart met een 6 week 20mg ostarine cycle en wil graag mijn kuurlog met jullie delen.
Daar ik logs op diverse locaties zie vraag ik me af wat is de beste locatie hiervoor?

1.Forums>BB Algemeen>Anabolen>Overige middelen>Sarms en hier een kuurlog plaatsen
of
2.Forums>BB Algemeen>Anabolen>kuurlogs

Ik neig naar optie 1, doen?

Ik ben net een week klaar met min Osta cycle, ik ben 1 week gestart op 10 mg en daarna 6 weken op 20 mg.
Mijn bevindingen zijn erg positief! je zit lekker in je vel en kan echt knallen met trainen, de eerste 2 weken merk je nog niet heel veel maar daarna zie je echt duidelijk verschil in de spiegel!
Ook mensen op het werk en in de gym die aanzienlijk verschil zagen en vroegen of ik aan de roids zat lol.
Nu een week gestopt en totaal geen last van onderdrukking.
In totaal 1% vet verloren en 2.8 kilo aangekomen, dus een zeer net resultaat.
Ik heb wel echt 7 weken lang 5 keer per week extreem hard en veel getraind.
vragen beantwoord ik graag.

Ik ben net een week klaar met min Osta cycle, ik ben 1 week gestart op 10 mg en daarna 6 weken op 20 mg.
Mijn bevindingen zijn erg positief! je zit lekker in je vel en kan echt knallen met trainen, de eerste 2 weken merk je nog niet heel veel maar daarna zie je echt duidelijk verschil in de spiegel!
Ook mensen op het werk en in de gym die aanzienlijk verschil zagen en vroegen of ik aan de roids zat lol.
vragen beantwoord ik graag.[/QUOTE En was je aan het bulken of at je op onderhoud??

vragen beantwoord ik graag.

Probeer maar eens lgd, daar had ik zo'n 5kg opgepakt en zeker 1% bf omlaag

Ik zat zo'n 500 erboven maar heb ook cardio toegevoegd dus uiteindelijk naar schatting 200-300 erboven

Zijn er mensen die hun HDL, LDL en totale cholesterol hebben laten meten voor en na een LGD-4033 kuurtje? Zo ja, wat was het resultaat? Ik hoor hier toch negatieve verhalen over.

Zijn er mensen die hun HDL, LDL en totale cholesterol hebben laten meten voor en na een LGD-4033 kuurtje? Zo ja, wat was het resultaat? Ik hoor hier toch negatieve verhalen over.

ik heb het nog niet zelf laten testen, echter ken ik mensen waarbij inderdaad HDL omlaag was gegaan (niet schokkend) maar ook triglyceriden omlaag (positief).

overigens is je HDL hoger dan bij de gemiddelde mens indien je een goed voedingschema volgt.

ik heb het nog niet zelf laten testen, echter ken ik mensen waarbij inderdaad HDL omlaag was gegaan (niet schokkend) maar ook triglyceriden omlaag (positief).

overigens is je HDL hoger dan bij de gemiddelde mens indien je een goed voedingschema volgt.
GW heeft dit effect ook heel erg, HDL (goede cholesterol) omhoog en LDL (slechte cholesterol) omlaag. Goed spul :)

Terug
Naar boven