XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Je hebt ze er vast tussen zitten..

Maar zijn er ook zat die natty claimen die gewoon ramhard kuren..

True maar voor sommige kan ik het wel begrijpen. Niet iedereen wil dat z'n familie weet van het kuren. Als ze liegen om meer respect te krijgen vind ik wel super achterlijk.

Zou m sowieso langer dan 8 weken doen aangezien het pas coo werkt na 5/6 weken.. 10/12 weken pakken dan hebbie er pas echt wat aan..?
Werkt gelijk, maar na vijf weken heb je genoeg gains gemaakt dat je zelf verschil ziet. Ik zie dus niet in waarom acht weken lgd niet zou kunnen.

Zie het werkelijk vandaag bij een nederlandse shop / webshop voorbij komen 'sarms de shit voor natty's' als reclame

Ik las vaak dat t bij 4/5 weken pas echt 100% begint te werken?
Ik ga vanaf maandag 12 weken op lgd dus ben benieuwd

Ik las vaak dat t bij 4/5 weken pas echt 100% begint te werken?
Ik ga vanaf maandag 12 weken op lgd dus ben benieuwd
Maar goed... om de positieve vibes even te bewaren... Lgd is een massabouwer en zal dus merkbaar worden na een aantal weken. Echter werken ze zodra je lichaam ze opneemt, dat lijkt me logisch. Een ander soort sarm, bijvoorbeeld s4, zal vrij direct merkbaar zijn omdat dit geen massamaker is maar voornamelijk zorgt voor een krachttoename.

Maar goed... om de positieve vibes even te bewaren... Lgd is een massabouwer en zal dus merkbaar worden na een aantal weken. Echter werken ze zodra je lichaam ze opneemt, dat lijkt me logisch. Een ander soort sarm, bijvoorbeeld s4, zal vrij direct merkbaar zijn omdat dit geen massamaker is maar voornamelijk zorgt voor een krachttoename.
Wat vond jij een betere cycle lgd met rad of s4?

Lgd s4 is oke. Maar rad en lgd is echt mijn favoriet. Ik heb er ook andere in mn gym zo hard op zien gainen! Echt ziek. Zeer vergelijkbaar met echte aas

Dat was dus ook wat ik bedoelde.. niet helemaal lekker geformuleerd misschien maar je snapt me in ieder geval..maat van me heeft de lgd only gedaan en die merkte t verschil idd pas na een aantal weken die wilde er bijna mee stoppen eerst..

Leuke verhalen allemaal, maar welke site's zijn hiervoor nou het meest betrouwbaar (als hierover gesproken mag worden)
.

op eens site stond niet voor menselijke comsumptie :P

dan vraag ik me af waarom ik gelezen heb, niet voor menselijk comsumptie.

is dit voor bescherming van de sitebeheerders of zijn deze spullen echt niet zoals het hoort te zijn.

Terug
Naar boven