AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

dan vraag ik me af waarom ik gelezen heb, niet voor menselijk comsumptie.

is dit voor bescherming van de sitebeheerders of zijn deze spullen echt niet zoals het hoort te zijn.

Loophole om ze toch nog te kunnen verkopen.

Ze mogen verkocht worden als research chemicals. Om ze te testen op dieren.

ik dacht dat sommige hier de testdieren waren ?

ik dacht dat sommige hier de testdieren waren ?

Dan is dat niet het probleem van de de makers ervan,want die zeggen duidelijk not for human consumption :)
Is gewoon een omzeiling van een bepaalde wet om ze toch te kunnen verkopen. Tot ze deze wet gaan aanpassen natuurlijk.

Of mss is ze al aangepast of zijn ze er mee bezig. Zo hard volg ik het ook niet.

daar zit wat in.

maar zijn die winsten ook zo enorm als je al een kuurverleden hebt, of is het dan weggegooid geld.
mensen met ervaring?

mrdroeftoeter denkt u dat ik genoodzaakt ben op een ander forum deze informatie te winnen ? omdat dit een natty forum is, welke fora raad u mij zoal aan ?

daar zit wat in.

maar zijn die winsten ook zo enorm als je al een kuurverleden hebt, of is het dan weggegooid geld.
mensen met ervaring?

mrdroeftoeter denkt u dat ik genoodzaakt ben op een ander forum deze informatie te winnen ? omdat dit een natty forum is, welke fora raad u mij zoal aan ?

Ikzelf heb er geen ervaring mee. Maar ik hoor van veel mensen die vroeger gekuurd hebben en dan osta,lgd of s4 geprobeerd hebben dat het de moeite niet waard is. Zelfs mensen die jaren geleden gekuurd hebben en dan toch nog eens wat willen proberen.
Ostarine en lgd en s4. Over de nieuwere heb ik nog niks opgevangen.

Ik heb geen twijfel dat sarms the real deal zijn en ik denk dat je daar altijd wel een voordeel mee gaat hebben. Bang for buck is relatief voor je inkomen mogelijk maar daarmee zal je met aas altijd wel beter zitten. Maar met een leuke sarm stack kan je echt wel gewoon significante gains pakken. Als je het geld kan missen kan je voor paar honderd euro gewoon echt wel 3 maanden lekker bezig zijn.

Zelfs als je harde aas cycles draait kan ik me niet voorstellen dat je op een goede dosis rad140 tussen je cycles massa gaat verliezen ofzo. Vraag is meer of je rad140 tussen cycles wil gebruiken maar het is meer voor het idee.

Ik heb geen twijfel dat sarms the real deal zijn en ik denk dat je daar altijd wel een voordeel mee gaat hebben. Bang for buck is relatief voor je inkomen mogelijk maar daarmee zal je met aas altijd wel beter zitten. Maar met een leuke sarm stack kan je echt wel gewoon significante gains pakken. Als je het geld kan missen kan je voor paar honderd euro gewoon echt wel 3 maanden lekker bezig zijn.

Zelfs als je harde aas cycles draait kan ik me niet voorstellen dat je op een goede dosis rad140 tussen je cycles massa gaat verliezen ofzo. Vraag is meer of je rad140 tussen cycles wil gebruiken maar het is meer voor het idee.
Paar honderd euro is het al niet eens.
Je hebt al voor 130 euro met verzendkosten een 10 weken cycle van rad140 20mg en lgd 12.5mg met daarbij nog een pct van nolva.

Laatst bewerkt:
Maar waarom zou je dan niet gewoon een paar orals of gewoon test pakken?:windup:

Het is gewoon wachten totdat SARMs net zo goed als AAS verboden worden, omdat het wel degelijk prestatie verhogende middelen zijn. Waarvan de lange termijn effecten nog zowat volledig onbekend zijn...:dunno:

Dan word het tijd om eens met de vrouw te praten, of ik bedoel eerst te bestellen en dan te praten.

Maar waarom zou je dan niet gewoon een paar orals of gewoon test pakken?:windup:

Het is gewoon wachten totdat SARMs net zo goed als AAS verboden worden, omdat het wel degelijk prestatie verhogende middelen zijn. Waarvan de lange termijn effecten nog zowat volledig onbekend zijn...:dunno:

Met AAS weet je ook halve tijd niet wat je krijgt. Je moet maar net iemand weten die juiste gear kan leveren. De grote sarms websites lijken mij echt wel legit. Veel reviews etc. Het is gewoon gemakkelijk bestellen vanaf de bank en de spullen thuis ontvangen. Die lange termijn effecten dat is een risico, maar de meeste willen dat wel nemen.

Die natty status shit man mij echt gestolen woren. Dus ja legaal/iligaal whatever. Vind eigenlijk ook niet dat je daar als volwassen vent door moet laten leiden, wat andere gasten in de gym over je denken etc. Maar goed als je instagram faam en je reputatie etc belangrijker zijn dat is voor een ieder een afweging.

Paar honderd euro is het al niet eens.
Je hebt al voor 130 euro met verzendkosten een 10 weken cycle van rad140 20mg en lgd 12.5mg met daarbij nog een pct van nolva.

Dat is dan poeders neem ik aan? Ja ik vind het zelf afwegen van microgrammen enzo wel echt geen optie. Geklooi iedere dag met zo’n weegschaaltje wat voor geen meter werkt. Heb het idee dat je dan echt wel harde schommmelingen in dosage hebt. Dus ik ga wel sneller voor de duurdere reeds afgewogen optie, die gelukkig tegenwoordig bij veel sarms websites eenvoudig te verkrijgen zijn.

Dat is dan poeders neem ik aan? Ja ik vind het zelf afwegen van microgrammen enzo wel echt geen optie. Geklooi iedere dag met zo’n weegschaaltje wat voor geen meter werkt. Heb het idee dat je dan echt wel harde schommmelingen in dosage hebt. Dus ik ga wel sneller voor de duurdere reeds afgewogen optie, die gelukkig tegenwoordig bij veel sarms websites eenvoudig te verkrijgen zijn.
Bedoel je dan de capsulevorm?

Ja of tabs ofzo. Voor geperste tabs vind ik qua gebruikersgemak wel het geld waar. Maar het is nog steeds een aardig verschil in prijs.

is het voor de eerste keer wel nodig te stacken ? of kun je beter 1 product nemen.

ik wil zo veel mogelijk massa bijkomen, ben er vrijwel uit dat ik voor de capsule's ga.

Poeders oplossen In peg400.
Tabs ken ik ook, dat is ook makkelijk alleen rad is dan vrij prijzig

Terug
Naar boven