Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

wat kun je dan realistisch verwachten van een 8weeks kuurtje rad140 op 25mg
 
is het voor de eerste keer wel nodig te stacken ? of kun je beter 1 product nemen.

ik wil zo veel mogelijk massa bijkomen, ben er vrijwel uit dat ik voor de capsule's ga.

Ik weet niet man ik heb niet zo veel research gedaan. Ik ben direct gaan stacken en dat gaat sowieso goed. Maar denk dat met rad140 alleen je ook prima resultaten kan hebben. Maar ik kan daar verder niets zinnigs over zeggen.

Poeders oplossen In peg400.
Tabs ken ik ook, dat is ook makkelijk alleen rad is dan vrij prijzig

Mja ik vind zelf het gebruikersgemak voor 12 weken wel afwegen tegen paar tientjes. Maar goed ik werk en heb fatsoenlijk inkomen dus kan het prima betalen. Oplossen in vloeistof heb ik wel aan gedacht. Vraag me wel af hoe homegeen die oplossing wordt. Je moet dan toch iedere keer even schudden enzo, ik heb er geen verstand van maar mijn gevoel zegt dat tabs nemen de kans op afwijkingen in de dosering wel stuk kleiner maakt.
 
Ik weet niet man ik heb niet zo veel research gedaan. Ik ben direct gaan stacken en dat gaat sowieso goed. Maar denk dat met rad140 alleen je ook prima resultaten kan hebben. Maar ik kan daar verder niets zinnigs over zeggen.



Mja ik vind zelf het gebruikersgemak voor 12 weken wel afwegen tegen paar tientjes. Maar goed ik werk en heb fatsoenlijk inkomen dus kan het prima betalen. Oplossen in vloeistof heb ik wel aan gedacht. Vraag me wel af hoe homegeen die oplossing wordt. Je moet dan toch iedere keer even schudden enzo, ik heb er geen verstand van maar mijn gevoel zegt dat tabs nemen de kans op afwijkingen in de dosering wel stuk kleiner maakt.

Maar met tabs heb je volgens de verhalen op het internet wel de meeste kans dat er nog extraatjes aan toegevoegd zijn (zoals prohormonen et cetera).
 
Maar met tabs heb je volgens de verhalen op het internet wel de meeste kans dat er nog extraatjes aan toegevoegd zijn (zoals prohormonen et cetera).

Ok ja dat zou kunnen durf ik niets over te zeggen. Denk dat je dat altijd wel gaat hebben.

Vraag me af of het op de lange termijn een goede strategie is voor sarms verkopers om er allerlei middelen aan toe te voegen. Een paar online afnemers die je sample laten testen en hele shitstorm online kan je zaken verneuken. Beetje als body & fit gate op DBB.
 
Ok ja dat zou kunnen durf ik niets over te zeggen. Denk dat je dat altijd wel gaat hebben.

Vraag me af of het op de lange termijn een goede strategie is voor sarms verkopers om er allerlei middelen aan toe te voegen. Een paar online afnemers die je sample laten testen en hele shitstorm online kan je zaken verneuken. Beetje als body & fit gate op DBB.

Er bestaat geen lange termijn verkoop van sarms. Dat weten de verkopers ook..
Ze gebruiken juist hun kans met zoiets. Vervuilen met prohormonen en/of AAS zodat mensen echt results gaan zien. Aangezien het niet echt goed gecontroleerd word en een soort research chemical is kunnen ze hier nu makkelijk geld mee verdienen.
 
Met AAS weet je ook halve tijd niet wat je krijgt.
Met SARMs:
Among 44 products marketed and sold as selective androgen receptor modulators, only 23 (52%) contained 1 or more selective androgen receptor modulators (Ostarine, LGD-4033, or Andarine). An additional 17 products (39%) contained another unapproved drug, including the growth hormone secretagogue ibutamoren, the peroxisome proliferator-activated receptor-δ agonist GW501516, and the Rev-ErbA agonist SR9009. Of the 44 tested products, no active compound was detected in 4 (9%) and substances not listed on the label were contained in 11 (25%). In only 18 of the 44 products (41%), the amount of active compound in the product matched that listed on the label. The amount of the compounds listed on the label differed substantially from that found by analysis in 26 of 44 products (59%).
https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2664459

Met AAS kun je nog relatief goedkoop je testosteron in elk geval testen.
 
Maar met tabs heb je volgens de verhalen op het internet wel de meeste kans dat er nog extraatjes aan toegevoegd zijn (zoals prohormonen et cetera).
Er kan vrij makkelijk prohormoon of aas toegevoegd worden aan die poeders. Dat is hetzelfde spul dat uiteindelijk ook als tabs gedrukt wordt of in caps geduwd word.
 
Interessant. Jja het zal altijd een risico blijven.

Misschien ben ik naief maar vanuit een dealers perspectief in 2018 zou ik denken dat als je een grote site runt met veel omzet, facebook pagina etc, er zo veel meer geld te verdienen is met goede spullen voor een redelijke prijs.

Maar goed mijj dealert ethiek staat hier naruurlijk beetje los van.

Zou wel interessant zijn om de sarms te laten testen. Is dat in Nederland nog een beetje te doen?
 
Dat is dan poeders neem ik aan? Ja ik vind het zelf afwegen van microgrammen enzo wel echt geen optie
Sleutelpuntjes was het toch:rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Dat is het voordel van S4. Als je nachtblind wordt weet je tenminste wel dat het legit is.
 
Sleutelpuntjes was het toch:rolleyes:

In reactie op je karma: of sarms iligaal worden of niet is voor mij echt niet relevant. Jazeker werkt het prestatie verhogend dat is naruurlijk de reden dat je ze neemt.

Welke orals zou je moeten nemen ipv sarms? Anavar van goede kwaliteit is bijna niet te vinden. Winny te groot risico op haarverlies. Bdol te veel plofkop.

Dan kan je nog een test kuur nemen maar daarmee is het risico op acne te groot voor mij. Maar goed twijfel test cycle of sarm cycle had ik wel.

Jij hecht heel veel waarde aan jouw natty status maar voor de meeste mensen boeit dat helemaal niet. Als er wat gasten achter mijn rug lullen dat ik niet meer natty ben haha ja en dan? Wat maakt het uit? Misschien omdat je likes wilt scoren op instagram dat je daar haat gaat krijgen als je aan de juice gaat. Maar goed ik heb geen instagram en al die shit. Heb daar ook niet al te veel positiefs over te melden vind het maar raar iedere keer foto’s van je shape op instagram posten maar goed dat is mijn mening.

Qua gezondheid denk ik ook dat jouw gebruik van rare stims enzo ook niet echt wijzen op iemand die kost wat moeite bespaard om zo gezond mogelijk te blijven. Weet niet hoeveel ondezoek jij hebt over die rare stim cocktails die je dagelijks neemt. Maar dat is ook allemaal niet zo goed.

Uiteindelijk is het een keuze voor jezelf maar hoe sommige mensen echt jaren kunnen wikken en wegen om wel/geen kuurtje te nemen ja daar kan ik me echt over verbazen. Jij hebt ook een duidelijk fascinatie met kuren maarja uiteindelijk durf je het nooit echt aan wat te gaan nemen. Dat is prima ieder zijn eigen ding. Maar ik snap niet dat jij niet snapt dat mensen gewoon een sarm cycle willen bestellen vanuit een webshop en thuis in de bus willen ontvangen en lekker willen gaan gainen. Dat is gewoon laagdrempelig en effectief.

Denk dat er maar heel weinig mensen sarms nemen ipv ‘echte’ roids om natty te claimen ofzo. Dat is voor mij iig geen argument.

Dit is verder geen aanval ofzo maar het lijkt hier zo te worden overgeanyseers de keuze wel/geen sarms. Voor mij was het gewoon eens proberen verder geen complete risico analyse gemaakt ofzo.
 
In reactie op je karma: of sarms iligaal worden of niet is voor mij echt niet relevant. Jazeker werkt het prestatie verhogend dat is naruurlijk de reden dat je ze neemt.

Welke orals zou je moeten nemen ipv sarms? Anavar van goede kwaliteit is bijna niet te vinden. Winny te groot risico op haarverlies. Bdol te veel plofkop.

Dan kan je nog een test kuur nemen maar daarmee is het risico op acne te groot voor mij. Maar goed twijfel test cycle of sarm cycle had ik wel.

Jij hecht heel veel waarde aan jouw natty status maar voor de meeste mensen boeit dat helemaal niet. Als er wat gasten achter mijn rug lullen dat ik niet meer natty ben haha ja en dan? Wat maakt het uit? Misschien omdat je likes wilt scoren op instagram dat je daar haat gaat krijgen als je aan de juice gaat. Maar goed ik heb geen instagram en al die shit. Heb daar ook niet al te veel positiefs over te melden vind het maar raar iedere keer foto’s van je shape op instagram posten maar goed dat is mijn mening.

Qua gezondheid denk ik ook dat jouw gebruik van rare stims enzo ook niet echt wijzen op iemand die kost wat moeite bespaard om zo gezond mogelijk te blijven. Weet niet hoeveel ondezoek jij hebt over die rare stim cocktails die je dagelijks neemt. Maar dat is ook allemaal niet zo goed.

Uiteindelijk is het een keuze voor jezelf maar hoe sommige mensen echt jaren kunnen wikken en wegen om wel/geen kuurtje te nemen ja daar kan ik me echt over verbazen. Jij hebt ook een duidelijk fascinatie met kuren maarja uiteindelijk durf je het nooit echt aan wat te gaan nemen. Dat is prima ieder zijn eigen ding. Maar ik snap niet dat jij niet snapt dat mensen gewoon een sarm cycle willen bestellen vanuit een webshop en thuis in de bus willen ontvangen en lekker willen gaan gainen. Dat is gewoon laagdrempelig en effectief.

Denk dat er maar heel weinig mensen sarms nemen ipv ‘echte’ roids om natty te claimen ofzo. Dat is voor mij iig geen argument.
Gelukkig verlies ik me haar niet en krijg ik van diana geen plofkop :P
 
Koning Eenoog Skatermarvin We kunnen toch concluderen dat jullie beide niet helemaal natty zijn toch? Volgens mij is alles meer dan een multivitamine geen natty meer. De een gebruikt iets om iets makkelijker wat vet te droppen, dan ander om lekker massa aan te zetten. Same shit, different gear.

Edit: I dont care trouwens. Natty of niet... zelfde hobby = nice
 
Koning Eenoog Skatermarvin We kunnen toch concluderen dat jullie beide niet helemaal natty zijn toch? Volgens mij is alles meer dan een multivitamine geen natty meer. De een gebruikt iets om iets makkelijker wat vet te droppen, dan ander om lekker massa aan te zetten. Same shit, different gear.

Ik ben al lang geen natty meer, dat boeit ook echt niet. Ik weet hoeveel tijd en moeite er in mijn fysiek zit en ongeacht wel of geen juice, ik doe het voor mezelf en heb nooit spijt gehad van mijn uitstapjes naar de dark side.
 
Het ken mij nou werkelijk geen ene tyfus schelen wie er in mijn gym “natty” is of niet:roflol:
 
Welke orals zou je moeten nemen ipv sarms? Anavar van goede kwaliteit is bijna niet te vinden. Winny te groot risico op haarverlies. Bdol te veel plofkop.

Dan kan je nog een test kuur nemen maar daarmee is het risico op acne te groot voor mij. Maar goed twijfel test cycle of sarm cycle had ik wel.
Je zegt het zelf al..bescheiden test kuurtje lijkt me beter..

Jij hecht heel veel waarde aan jouw natty status maar voor de meeste mensen boeit dat helemaal niet. Als er wat gasten achter mijn rug lullen dat ik niet meer natty ben haha ja en dan? Wat maakt het uit? Misschien omdat je likes wilt scoren op instagram dat je daar haat gaat krijgen als je aan de juice gaat. Maar goed ik heb geen instagram en al die shit. Heb daar ook niet al te veel positiefs over te melden vind het maar raar iedere keer foto’s van je shape op instagram posten maar goed dat is mijn mening.
Is overigens niet dat ik enorm waarde hecht aan die zogenaamde natty status hoor. Het is meer dat ik mezelf goed genoeg ken om te weten dat wanneer ik ga kuren dat het hek van de dam is. Zal toch nooit tevreden zijn..

Verder heb ik er wel een hekel aan als je kuurt omdat je gewoon een luie teringlijer bent met zeer matige stats. En hou ik er niet zo van wanneer er glashard gelogen word. Ik snap het zeker wanneer er zaken als sponsoring of bijvoorbeeld je werk in het geding zijn..
Qua gezondheid denk ik ook dat jouw gebruik van rare stims enzo ook niet echt wijzen op iemand die kost wat moeite bespaard om zo gezond mogelijk te blijven. Weet niet hoeveel ondezoek jij hebt over die rare stim cocktails die je dagelijks neemt. Maar dat is ook allemaal niet zo goed.
Dit ga ik ook zeker niet ontkennen ;)

Uiteindelijk is het een keuze voor jezelf maar hoe sommige mensen echt jaren kunnen wikken en wegen om wel/geen kuurtje te nemen ja daar kan ik me echt over verbazen. Jij hebt ook een duidelijk fascinatie met kuren maarja uiteindelijk durf je het nooit echt aan wat te gaan nemen. Dat is prima ieder zijn eigen ding. Maar ik snap niet dat jij niet snapt dat mensen gewoon een sarm cycle willen bestellen vanuit een webshop en thuis in de bus willen ontvangen en lekker willen gaan gainen. Dat is gewoon laagdrempelig en effectief.
Het is zeer zeker geen : "Ik durf niet". Het laagdrempelige stoort mij eigenlijk wel een beetje overigens. Er zullen zat mensen zijn die zich niet in lezen en doodleuk een SARM stack bestellen..

Koning Eenoog Skatermarvin We kunnen toch concluderen dat jullie beide niet helemaal natty zijn toch? Volgens mij is alles meer dan een multivitamine geen natty meer. De een gebruikt iets om iets makkelijker wat vet te droppen, dan ander om lekker massa aan te zetten. Same shit, different gear.

Edit: I dont care trouwens. Natty of niet... zelfde hobby = nice
Tja, dat is een eeuwige discussie. Ik zal mezelf geen niet natty noemen omdat ik werkelijk 0.0 spiermassa buiten natuurlijk heb gewonnen. Verder staat clen en DMAA natuurlijk wel op de dopinglijst en ben je volgens de wet en de topsport inderdaad niet naturel..maar eigenlijk boeit het me ook niet..Dus misschien ben ik ook wel gewoon niet naturel..:o
 
Ik heb iets gemist. Op welke stim cocktail wordt dat lijf van jou draaiende gehouden dan? Skatermarvin
 
Natty of niet is op dit forum hopelijk geen discussie. Het is die liefde voor de sport die ons hier brengt en we kunnen elkaar een hoop leren. In dit topic dus over sarms. Mijn interesse in sarms/aas is groot. Wellicht ooit.
 
Back
Naar boven