Het is altijd lastig te zeggen wat welk middel precies doet qua werking, helemaal als je van alles neemt om je prestaties te verbeteren.
Maar laat ik het zo zeggen toen ik het nog niet nam had ik zelf niet het gevoel dat ik laag in test zat. Libido was gewoon normaal en gym sessie's gingen gewoon goed. Maar vanaf dat ik dit erbij nam merkte ik dat ik echt elke dag wakker werd met een odol die ook echt lang aanhield. Dat je eigenlijk fucking nodig moet pissen maar je kan nog niet omdat een bepaald lichaamsdeel nog enorm actief is.... Ik kon mij niet herinneren dat ik dit de afgelopen 5 tot 10 jaar heb ervaren.. Het deed me denken aan mijn jaren als teenager.
En mijn sexdrive was ook echt hoog. Vergelijkbaar met tijdens een kuur. Dat je er gedurende de dag ook heel vaak aan denkt en het liefst meerdere keren per dag sex hebt. Terwijl ik enkel 10 mg ostarine nam, wat in theorie nauwelijks je libido zou moeten boosten.
Voor mij is het duidelijk dat dit een effect is van ashwagandha en boron. Evenals de vele massa die ik heb weten te behouden, wat natuurlijk ook deels komt door de lage dosis osta.