1. Ontzet Notitie

Sticky Het grote SARMS topic

Discussie in 'SARMS' gestart door knetttergek, 10 mei 2015.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 10, Gasten: 3)

1. johnyjordaan
  2. Camillio
  3. hoxyz
  4. MrDroeftoeter
  5. Fronter
  6. Bosco55555
  7. The Admiral
  1. Skatermarvin

Skatermarvin Enormous Athlete +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    22.257
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    50%
    Ik gebruik af en toe clen (1 a 2x per jaar 2x5 dagen), Iomax en regelmatig preworkout met DMAA/Yohimbine etc + nog koffie en energydrink..

En af en toe...dat alles door elkaar:heart:
    True that!
    Maar dit:roflol:

FatBasterd vindt dit leuk.
  2. rob91

rob91 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.373
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Potverdikke een wandelende chemicalien fabriek jij. Tot zover je natty status..

:p

Skatermarvin vindt dit leuk.
  3. Rick29

Rick29 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    109
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m65
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    7%
    Anaboluuuuh junkieeeee
    Als het spul makkelijk te maken is zie ik totaal geen reden om persee andere stoffen te verkopen dan je beweert, als je ziet dat het al jaren te koop is proberen dealers toch een beetje een goede naam te krijgen.

Dat er misschien wat toegevoegd word oke, als je een gram coke haalt ga je ook niet uit van puur, als het maar doet waar je het voor koopt.

Misschien is het nog een idee om een stack ook te bestellen bij 2 verschillende sites.

Zodat tenminste 1 bestellen echte sarms zijn, en aangezien je met een middel ook goede gains pakt heb je tenminste nog iets posiefs uit de kuur gehaald.

Mudita vindt dit leuk.
  4. skydirk

skydirk Huge Freak +15 jaar member

Leuk Bevonden:
    1.094
    Geslacht:
    Man
    Indien de grondstof duur is, is er wel een reden om andere stoffen te verkopen. Maken is niet moeilijk, de juiste grondstof gebruiken, kan duur zijn. Dat zie je bij anabolen ook.

Mudita en johnyjordaan vinden dit leuk.
  5. Rick29

Rick29 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    109
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m65
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    7%
    ja klopt maar als je je geloofwaardigheid wilt houden en terugkomende klanten wilt binden zou je moeten verkopen wat je aanbied.

en dat er geen toekomst inzit is ook nog lang niet zeker, als het al jaren verkocht word en nog een jaar of 5 door kan gaan, heb je het toch misschien 8 jaar aangeboden.

In die tijd wil je groeien en omzet\winst maken, dat doe je niet door totaal andere stoffen te verkopen.

6. Muscletone

Muscletone Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    26
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    117kg
    De site waar jij besteld was getest door iemand op YouTube. Had bij 3 winkels gehaald en laten testen. Die site waar je de sarms hebt gehaald was legit en de aantal mgs kwamen overeen met het label.

7. Rob G

Rob G 15 year + member Elite Member +15 jaar member

Leuk Bevonden:
    4.155
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    12%
    Test beter wil ik niet direct zeggen, als mijn rug en hoofd 6 maanden onder de puisten staan na een cycle is dat voor mij niet goed. Het is allemaal relatief.

Dat hek van de dam argument, tja, het is jouw leven. Maar ik heb 3 cycles gedaan versprijdt over weet ik veel, 14 jaar. Dusja, ik zie echt niet ineens de behoefte meerdere cycles per jaar te gaan draaien.

Op DBB is over het algemeen zo’n overdreven voorzichtige vibe mbt kuren, allemaal prima. Maar in alle eerlijkheid vind ik met een bepaalde eigenwijsheid stug jaren lang op een bepaalde manier trainen die wat door groot gedeelte van DBB wordt gezien als inefficient eigenlijk net zo’n waste als kuren en suboptimaal trainen. Je kan je afvragen wat voor dingen je allemaal in je leven had kunnen doen als je niet iedere dag uren lang ieder dropje en blikje cola logt. Voel je vooral niet aangesproken ;) Het is allemaal relatief maar goed ik hoor wel vaak uit dezelfde risico mijdende hoek natty’s die zo klagen over kurende mensen. Dat is normaal. Maar ik denk af en toe wel: wat doe je toch moeilijk. Gewoon lekker een keer een cycle draaien. Dit is toch je passie? Het is gewoon een ervaring klaar.

Maar ooit heb ik het idee dat mensen dan niet meer kunnen schuilen achter het natty argument om lack of gains te rechtvaardigen.

Goed, ieder zijn ding. Ik snap het op bepaalde manier wel. Het is gewoon niet mijn karakter jaren te wikken en wegen om een kuurtje te nemen. Dus ik heb er wel eens moeite mee me te verplaatsen in mensen die er zo moeilijk over doen.

Ja het is natuurlijk maar een enkel youtube filmpje maar ik denk idd wel dat die site legit is.

Laatst bewerkt: 7 jan 2019
    Skatermarvin vindt dit leuk.
  8. Skatermarvin

Skatermarvin Enormous Athlete +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    22.257
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    50%
    That's me..:marvin:

Terwijl werkelijk niks optimaal is, behalve mijn TUT & MMC:trollface:

Desalnietteplus, train ik al ruim 12a13 jaar aan een stuk zonder ook maar een maand niet te trainen..ik heb nog altijd plezier in wat ik doe n ho ik het aanpak (op mijn huidige blessures na dan)

Pieter68 en Grote S vinden dit leuk.
  9. GymCriminal

GymCriminal Cool Novice

Leuk Bevonden:
    27
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    10%
    Even een vraagje, ik heb iets langer dan 2 maanden ostarine op 10mg ed gebruikt als brug naar mn volgende cycle. Maar nu het moment bijna daar is om aan een nieuwe kuur te beginnen ben ik benieuwd wat jullie aanbevelen als moment om te stoppen.

Ik kan natuurlijk van de ene dag op de andere overschakelen van ostarine naar mn nieuwe kuur.

Maar even een paar weken helemaal niks is ook n optie.

Feit is wel dat ik nu lichtelijk aan het cutten ben om echt droog aan de volgende kuur te beginnen.. dus de werking van ostarine zal het behoud wel optimaliseren.

Iemand tips?

10. Mudita

Mudita Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.270
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    81kg
    Heb je wel een nakuur gedaan?

11. GymCriminal

GymCriminal Cool Novice

Leuk Bevonden:
    27
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    10%
    Ja meteen na de laatste kuur heb ik 2 weken nolva genomen. 4 weken na de nolva ben ik begonnen aan osta 10mg

12. IkWilGrootWorde

IkWilGrootWorde Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    664
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    12%
    Ik ben wel benieuwd hoe je testosteron nu is met die 10 mg ostarine. Doe je wel eens een bloedtest?

13. Muscletone

Leuk Bevonden:
    26
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    117kg
    Merk je iets van die osta?

14. GymCriminal

GymCriminal Cool Novice

Leuk Bevonden:
    27
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    10%
    Geen bloedtest gedaan. Wel had ik kort een dipje wb libido. Maar ik ben toen test boosters gaan nemen en sindsdien :doggy::ds: helemaal weer de oude :grinny:

Ik had wel sexdrive voor de boosters en alles werkte prima, echter toen ik die boosters nam werdt ik weer standaard wakker met een odol.. echt geen dag zonder..

Ik weet het natuurlijk pas zeker als ik zou prikken maar hoe het de laatste tijd gaat kan ik me echt niet voorstellen dat ik laag zit.

Ik ben ze een week nadat ik begon met osta op 10mg gaan nemen.

15. Rick29

Rick29 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    109
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m65
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    7%
    Welke testbooster dan?

Of mogen supplementen ook niet besproken w orden.

16. GymCriminal

GymCriminal Cool Novice

Leuk Bevonden:
    27
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    10%
    Oh en of ik iets merk van de osta, absoluut. Alles wat ik boven natuurlijk gain loopt altijd best wel drastisch terug.. kwestie van tijd en je zit weer op je biologische gewicht. Maar nu heb ik zo mega veel behouden na laatste cycle. Echt bizar. Ik denk dat ik van de 7 kilo die ik aangekomen was waarvan waarschijnlijk 1 kilo vocht. Heb ik er 5 behouden. En de laatste sarms cycle was in september.

17. GymCriminal

GymCriminal Cool Novice

Leuk Bevonden:
    27
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    10%
    Suplementen is niet illegaal.

Ik brn gaan kijken naar diverse boosters en wat er daadwerkelijk in zit wat wetenschappelijk onderbouwd effect heeft.

Ik ben uitgekomen op 2 bestandsdelen die echt werken

AShwagandha
    Boron

Kost geen drol. En werkt perfect!

Rick29 vindt dit leuk.
  18. Muscletone

Leuk Bevonden:
    26
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    117kg
    Ksm66 aswandha?

19. GymCriminal

GymCriminal Cool Novice

Leuk Bevonden:
    27
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    10%
    Ik heb nu er nu één waarop alleen staat ashwagandha capsules. Ik weet niet waar dat ksm 66 voor staat

20. Muscletone

Leuk Bevonden:
    26
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    117kg
    Bepaald merk is dat, werkt goed voor stress en libido. Mucana puriens 50% werkt ook goed voor libido en vrolijker gevoel

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie