Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

ik heb een vraag voor T.S en andere leden krijg je van ostarine een pomp in je spieren? kun je eerste 3 dagen naar 50 mg frontload, is dit gebruikelijk?

ik heb net 50mg gepakt ben wel benieuwd wat het gaat brengen.
Rond welke week voel je het inkicken?

ik heb een vraag voor T.S en andere leden krijg je van ostarine een pomp in je spieren? kun je eerste 3 dagen naar 50 mg frontload, is dit gebruikelijk?

ik heb net 50mg gepakt ben wel benieuwd wat het gaat brengen.
Rond welke week voel je het inkicken?
Ostarine is een SARM welke tijd nodig heeft om te gaan werken door de binding aan je androgene receptoren. Dit wil zeggen dat deze gestimuleerd zullen worden. Doordat de halfwaardetijd 24 uur is heb je ongeveer een week nodig voordat de concentratie in je bloed op pijl is. 50mg in een keer nemen is niet gebruikelijk.

ik was bekend met de halfwaardetijd ik dacht ik gebruik het frontload principe.

oke wie van jullie is dan treu natty van Mucci, Johnyjordaan, burek, Brison, Kleine Spanjaard, Knettergek? Misschien voel ik me dan wat minder slecht over mijn keus en maakt het niks uit of je nu natty of niet of half natty bent. gr
In mijn ogen ben je niet meer naturel zodra je met behulp van middelen je natuurlijke/genetische grenzen met betrekking tot fysieke prestaties hebt overschreden of middelen hebt gebruikt die deze potentie hebben. Ik vind het dan ook een raar idee om SARM's te gebruiken om vervolgens te (kunnen) zeggen dat je naturel bent.

Hoe presteren ze het om dat legaal te verkopen. Volgensmij kan dat helemaal niet?

Staat voor profs al op de dopinglijst maar nog steeds kan en mag je dit legaal verhandelen in NL. Hij haalt het uit het buitenland met behoorlijke hoeveelheden tegelijk en passeert de douane keer op keer zonder problemen, totdat het illegaal wordt uiteraard ;)

Staat voor profs al op de dopinglijst maar nog steeds kan en mag je dit legaal verhandelen in NL. Hij haalt het uit het buitenland met behoorlijke hoeveelheden tegelijk en passeert de douane keer op keer zonder problemen, totdat het illegaal wordt uiteraard ;)

Neusspray staat ook op de dopinglijst voor profs.

iemand hier ervaring met de merken, focused nutrition en dna anabolics?

Ostarine van DNA anabolica is goed
Alleen 15 mg caps enige nadeel

Ja dna is gewoon een stuk duurder.
Ben heel benieuwd naar ervaringen van focused. Doseringen liggen wat beter,en de prijs is dan ook super.
Maar als je de Amerikaanse fora beetje doorleest zijn alle niet vloeibare sarms fake...of niet goed genoeg.
Nou lijkt me dat ook overdreven.. maar erg duidelijk wordt het er niet van.

Ik weet dat dit een beetje een grijze markt is, maar er zijn denk ik zat mensen met ervaring.

Het gros van de mensen hier neemt caps ipv vloeibaar. Er zijn ook genoeg forums waar ze juist over caps praten, hangt maar net van de sponsers van de site af. Caps zijn gewoon goed hoor.

Iemand ervaring met Alphaform Labs? Vrij onbekend merk en weinig over te vinden, heb de cardarine(GW stamina) besteld. Veel waren out of stock of veel duurder, dus maar voor die gegaan.

iemand hier ervaring met de merken, focused nutrition en dna anabolics?

Ik gebruik momenteel LGD van DNA. Eerste week 3 mg, daarna op 6 mg. Dit is mijn 4e week. Maar ik merk er bijna niks van. Geen krachttoename en de weegschaal is ook hetzelfde gebleven.

Ik heb deze week 20mg gw toegevoegd, ook van dna. Ook hier merk ik niks van. Misschien dat ik wat leaner ben geworden, ik zie wat meer definitie. Ik zou DNA niet direct aanraden.

Ik gebruik momenteel LGD van DNA. Eerste week 3 mg, daarna op 6 mg. Dit is mijn 4e week. Maar ik merk er bijna niks van. Geen krachttoename en de weegschaal is ook hetzelfde gebleven.

Ik heb deze week 20mg gw toegevoegd, ook van dna. Ook hier merk ik niks van. Misschien dat ik wat leaner ben geworden, ik zie wat meer definitie. Ik zou DNA niet direct aanraden.

Lgd dosis is te laag.

Laatst bewerkt:

Je merkt niks op 20mg gw? Ik merkte toch al snel de eerste paar dagen dat m'n uithoudingsvermogen is toegenomen.

Het is idd niet erg hoog gedoseerd. Maar op 6 mg moet je echt wel wat merken hoor. Ik weet dat 10mg btje het gebruikelijke is. Maar hoger dan dat is blijkbaar ook niet de moeite.

En die gw doet niets met mn uithoudingsvermogen. Vreemd, ik weet het.

Lgd van olumpusLabs deed bij mij ook bijna niets en nam 12mg op een gegeven moment. Een paar reps erbij met bankdrukken that's it. Geen pomp etc verder. Wel erg zware onderdrukking die totaal niet in verhouding stond. Nooit meer lgd

Lgd van olumpusLabs deed bij mij ook bijna niets en nam 12mg op een gegeven moment. Een paar reps erbij met bankdrukken that's it. Geen pomp etc verder. Wel erg zware onderdrukking die totaal niet in verhouding stond. Nooit meer lgd

Dat heb ik vaker gehoord van OL. Prima merk voor ostarine, heb ik zelf ook genomen. Maar LGD van OL kun je beter links laten liggen.

Als je in de eerste week dat je 20mg gw hebt toegevoegd al leaner bent geworden, merk je er toch wel degelijk wat van?

Terug
Naar boven