Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ostarine is een SARM welke tijd nodig heeft om te gaan werken door de binding aan je androgene receptoren. Dit wil zeggen dat deze gestimuleerd zullen worden. Doordat de halfwaardetijd 24 uur is heb je ongeveer een week nodig voordat de concentratie in je bloed op pijl is. 50mg in een keer nemen is niet gebruikelijk.ik heb een vraag voor T.S en andere leden krijg je van ostarine een pomp in je spieren? kun je eerste 3 dagen naar 50 mg frontload, is dit gebruikelijk?
ik heb net 50mg gepakt ben wel benieuwd wat het gaat brengen.
Rond welke week voel je het inkicken?
In mijn ogen ben je niet meer naturel zodra je met behulp van middelen je natuurlijke/genetische grenzen met betrekking tot fysieke prestaties hebt overschreden of middelen hebt gebruikt die deze potentie hebben. Ik vind het dan ook een raar idee om SARM's te gebruiken om vervolgens te (kunnen) zeggen dat je naturel bent.oke wie van jullie is dan treu natty van Mucci, Johnyjordaan, burek, Brison, Kleine Spanjaard, Knettergek? Misschien voel ik me dan wat minder slecht over mijn keus en maakt het niks uit of je nu natty of niet of half natty bent. gr
Hoe presteren ze het om dat legaal te verkopen. Volgensmij kan dat helemaal niet?

Staat voor profs al op de dopinglijst maar nog steeds kan en mag je dit legaal verhandelen in NL. Hij haalt het uit het buitenland met behoorlijke hoeveelheden tegelijk en passeert de douane keer op keer zonder problemen, totdat het illegaal wordt uiteraard![]()
De mk677 van dna was overduidelijk mk677. Naar de ervaringen van mk677 van elite focused nutrition ben ik zelf ook benieuwd, is toch aanzienlijk goedkoperiemand hier ervaring met de merken, focused nutrition en dna anabolics?
iemand hier ervaring met de merken, focused nutrition en dna anabolics?
Ik gebruik momenteel LGD van DNA. Eerste week 3 mg, daarna op 6 mg. Dit is mijn 4e week. Maar ik merk er bijna niks van. Geen krachttoename en de weegschaal is ook hetzelfde gebleven.
Ik heb deze week 20mg gw toegevoegd, ook van dna. Ook hier merk ik niks van. Misschien dat ik wat leaner ben geworden, ik zie wat meer definitie. Ik zou DNA niet direct aanraden.
Je merkt niks op 20mg gw? Ik merkte toch al snel de eerste paar dagen dat m'n uithoudingsvermogen is toegenomen.Ik gebruik momenteel LGD van DNA. Eerste week 3 mg, daarna op 6 mg. Dit is mijn 4e week. Maar ik merk er bijna niks van. Geen krachttoename en de weegschaal is ook hetzelfde gebleven.
Ik heb deze week 20mg gw toegevoegd, ook van dna. Ook hier merk ik niks van. Misschien dat ik wat leaner ben geworden, ik zie wat meer definitie. Ik zou DNA niet direct aanraden.
Lgd van olumpusLabs deed bij mij ook bijna niets en nam 12mg op een gegeven moment. Een paar reps erbij met bankdrukken that's it. Geen pomp etc verder. Wel erg zware onderdrukking die totaal niet in verhouding stond. Nooit meer lgd
Als je in de eerste week dat je 20mg gw hebt toegevoegd al leaner bent geworden, merk je er toch wel degelijk wat van?Ik gebruik momenteel LGD van DNA. Eerste week 3 mg, daarna op 6 mg. Dit is mijn 4e week. Maar ik merk er bijna niks van. Geen krachttoename en de weegschaal is ook hetzelfde gebleven.